eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnówka › BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Sosnówka: BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP
Numer ogłoszenia: 280203 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnówka , Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka, woj. lubelskie, tel. 83 3793019, faks 83 3793027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosnowka.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP; Przedmiotem projektu jest budowa 11 odcinków dróg położonych na terenie 5 gmin, którego realizacja przewidywana jest w latach 2010 - 2011. Drogi wykonane zostaną w technologii betonu asfaltowego składającego się z warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem - Część I, a także z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej oraz podbudowie z chudego betonu - Część II. Chodnik usytuowany z jednej lub obu stronach drogi (w zależności od potrzeb) wykonany będzie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem. Obrzeża chodnikowe posadowione będą na podsypce piaskowej. Produkty powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia: - drogi gminne - 8,67 km, - punkty oświetleniowe - 58 szt., - urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1 szt., - przejścia dla pieszych 23 szt., - zmodernizowane skrzyżowania 18 szt., - utwardzone pobocza 6,9 km, - chodniki 4,2 km, Przedmiot zamówienia obejmuje również infrastrukturę towarzyszącą tj.: kanalizację deszczową, parkingi, oznakowanie poziome i pionowe, przebudowę i zabezpieczenie kolidującej sieci telefonicznej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ NR I: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI NR 1 jest budowa 7 odcinków dróg położonych na terenie 4 gmin 1. Gmina Rossosz - Drogi gminne nr 101296L i 101283L o łącznej długości 1081,05 m. Drogi te położone są w centrum Rossosza.; 2. Gmina Wisznice - droga nr 101268L o długości 1424 m ,stanowi połączenie drogi krajowej nr 63 i drogi wojewódzkiej nr 812; 3. Gmina Sosnówka : - droga nr 101206L położona jest w miejscowości Rozwadówka i stanowi połączenie dróg powiatowych 1084L i 1091L. W skład całego odcinka drogi o długości 984,43 m wchodzi ciąg pieszo-jezdny o długości 177,53m; - droga nr 101202L o dł. 1772m położona jest w miejscowości Sosnówka i łączy się z drogą powiatową nr 1085L; 4. Gmina Podedwórze: - droga nr 103816L o dł. 792m położona w centrum Podedwórza łączy się pośrednio z drogą powiatową nr 1096L, a jego przedłużeniem jest droga powiatowa nr 10617L. - droga nr 103818L o dł. 1337,55m położona jest miejscowości Rusiły łączy się z drogą powiatową nr 1096L i prowadzi w kierunku zbiornika wodnego będącym unikatowym obszarem wpisanym na listę obszarów NATURA 2000 (dyrektywa ptasia PLB 060015). CZĘŚĆ NR II:b 1. Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI NR II jest budowa 4 odcinków dróg położonych na terenie Gminy Jabłoń tj.: drogi nr 104012L, 104013L, 104014L i 104015L o łącznej długości 1273,99m położone są w ścisłym centrum Jabłonia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.12-0, 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.24.10-9, 45.23.23.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : a) dla Części nr I zł 60 000,00 zł; b) dla Części nr II - 20 000,00 zł; Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 61 8055 0006 0200 0130 2002 0114 z dopiskiem na blankiecie przelewu: /wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY/. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zmawiającego, 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: . nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; . odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; . zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 15. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 16. W treści gwarancji i poręczeń muszą być w szczególności zawarte następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) określenie przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy. Wadium musi być wniesione przed wyznaczonym terminem składania ofert tzn. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego do dnia 27.10.2010 r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert [tj. od dnia 27 października 2005 r. do dnia 27 października 2010 r.], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każda min. a) dla Części nr I - 4 000 000 zł brutto. - w zakresie budowy dróg; b) dla Części nr II - 1 250 000 - zł brutto. - w zakresie układania nawierzchni z kostki brukowej,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału technicznego, jeśli oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, w zakresie potencjału osobowego, jeśli dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: a) drogowej bez ograniczeń, b) instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń, c) elektrycznej w zakresie instalacji i sieci bez ograniczeń, d) telekomunikacyjnej bez ograniczeń, oraz posiadających wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł, b)posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości min. dla Części nr I - 2 000 000 zł; dla Części nr II - 1 000 0000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zadania : a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w § 67 ust. 5, c) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia, d) na skutek wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, e) na skutek jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, f) Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: 1) przekazania dokumentów budowy, do których Zamawiający był zobowiązany, 2) zmiany terminu dokonania prób końcowych, 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie ceny: a) jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, 3.W celu dokonania przewidzianych w umowie zmian należy podać : sposób ich inicjowania, sposób wprowadzania i możliwe skutki. Inicjowanie może nastąpić przez Zamawiającego albo Wykonawcę poprzez złożenie wniosku pisemnego. Wniosek taki powinien zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem ) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik Budowy. 4. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 5. Umowa zostanie zawarta na warunkach i według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, 7. W umowie Wykonawca zobowiąże się do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty w razie nienależytego wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 8. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 9. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowka.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnówka Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Sosnówka Sosnówka 55, pok. Nr 2 21-518 Sosnówka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.11.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT DOFINANSOWANY Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007 - 2013, OŚ PRIORYTETOWA V: TRANSPORT DZIAŁANIE 5.2 LOKALNY UKŁAD TRANSPORTOWY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa 7 odcinków dróg położonych na terenie gmin : Rossosz, Wisznice, Sosnówka, Podedwórze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI NR 1 jest budowa 7 odcinków dróg położonych na terenie 4 gmin 1. Gmina Rossosz - Drogi gminne nr 101296L i 101283L o łącznej długości 1081,05 m. Drogi te położone są w centrum Rossosza., 2. Gmina Wisznice - droga nr 101268L o długości 1424 m ,stanowi połączenie drogi krajowej nr 63 i drogi wojewódzkiej nr 812. 3. Gmina Sosnówka : - droga nr 101206L położona jest w miejscowości Rozwadówka i stanowi połączenie dróg powiatowych 1084L i 1091L. W skład całego odcinka drogi o długości 984,43 m wchodzi ciąg pieszo-jezdny o długości 177,53m - droga nr 101202L o dł. 1772m położona jest w miejscowości Sosnówka i łączy się z drogą powiatową nr 1085L. 4. Gmina Podedwórze: - droga nr 103816L o dł. 792m położona w centrum Podedwórza łączy się pośrednio z drogą powiatową nr 1096L, a jego przedłużeniem jest droga powiatowa nr 10617L. - droga nr 103818L o dł. 1337,55m położona jest miejscowości Rusiły łączy się z drogą powiatową nr 1096L i prowadzi w kierunku zbiornika wodnego będącym unikatowym obszarem wpisanym na listę obszarów NATURA 2000 (dyrektywa ptasia PLB 060015)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.23.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa 4 odcinków dróg położonych na terenie Gminy Jabłoń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI NR II jest budowa 4 odcinków dróg położonych na terenie Gminy Jabłoń tj.: drogi nr 104012L, 104013L, 104014L i 104015L o łącznej długości 1273,99m położone są w ścisłym centrum Jabłonia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.