To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Szczecin: Dostawa artykułów biurowych w pakietach dla SPS ZOZ Zdroje - III postępowanie
Numer ogłoszenia: 280196 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218910 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych w pakietach dla SPS ZOZ Zdroje - III postępowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych w pakietach dla SPS ZOZ Zdroje - III postępowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły do pisania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS - Kitta i Spółka Spółka Jawna, ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15124,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10810,47
Oferta z najniższą ceną: 10810,47 / Oferta z najwyższą ceną: 17706,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Bloki i zeszyty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Biuro Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12935,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15349,42
Oferta z najniższą ceną: 15349,42 / Oferta z najwyższą ceną: 21701,87
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Teczki i segregatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Biuro Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27275,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26721,63
Oferta z najniższą ceną: 26721,63 / Oferta z najwyższą ceną: 29638,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Drobne materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Biuro Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44298,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59279,85
Oferta z najniższą ceną: 59279,85 / Oferta z najwyższą ceną: 70743,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Lech II Grzegorz Lech, ul. Willowa 12, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52550,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55324,17
Oferta z najniższą ceną: 55324,17 / Oferta z najwyższą ceną: 59715,27
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Papiery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Lech II Grzegorz Lech, ul. Willowa 12, 71-650 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110681,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126603,90
Oferta z najniższą ceną: 126603,90 / Oferta z najwyższą ceną: 144978,62
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Materiały informatyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Lech II Grzegorz Lech, ul. Willowa 12, 71-650 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19215,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28146,58
Oferta z najniższą ceną: 28146,58 / Oferta z najwyższą ceną: 28146,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- "Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.