eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnicePZD-11/P/2/2009-ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Chojnice: PZD-11/P/2/2009-ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 28016 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Chojnice z siedzibą w Pawłówku , ul. Bydgoska 14/9, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3974166, faks 052 3971697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD-11/P/2/2009-ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu Chojnickiego masą z otaczarki - 2.000,00 m2 Zadanie nr 2. Dostawa kruszywa naturalnego łamanego 0 - 31,5 - 1.500,00 Mg Zadanie nr 3. Dostawa materiałów do remontów dróg i ulic powiatowych:grys twardy-600,00 Mg, emulsja K-65 - 100,00Mg , masa na zimno- 100,00 Mg Zadanie nr 4. Wycinka zakrzaczeń wzdłuż dróg powiatowych na terenie gminy Czersk i Chojnice na pow. 18.710,00 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali : zadanie nr 1 - co najmniej trzy roboty (co najmniej po 1 w ciągu ostatnich 3 lat) rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania .Wartość każdej roboty nie powinna być mniejsza niż składana w ofercie zadanie nr 2, 3 - co najmniej trzy dostawy (co najmniej po 1 w ciągu ostatnich 3 lat) rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania Wartość każdej roboty nie powinna być mniejsza niż składana w ofercie ;zadanie nr 4 - co najmniej trzy usługi rodzajowo i wartościowo porównywalne przedmiotem niniejszego postępowania Wartość każdej roboty nie powinna być mniejsza niż składana w ofercie b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a na zadanie nr 1 osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej, którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego wymaganą jakość i postęp robót - odpowiedniego na zadanie, na które składa ofertę wg SIWZ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia- nie spełnia wszystkich warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Do wypełnionego druku Wykaz osób należy załączyć uprawnienia a dla kierownika robót przy robotach budowlanych dodatkowo zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych-dostaw-usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 3 roboty drogowe/dostawy/usługi o porównywalnym zakresie), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym-dostawom -usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót-usług -dostaw tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż składana oferta na każdą wykazaną robotę-usługę-dostawę. Wypełniony Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w p. 8.2 lit c. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA Nr 5 - Podwykonawcy. w zakresie jakich części zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach, Pawłówko,ul.Bydgoska 14, 89-620 Chojnice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach ul.Bydgoska 14, Pawłówko, 89-620 Chojnice DZIAŁ TECHNICZNY I Piętro Otwarcie ofert 05/03/2009 . o godz. 09:15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.