Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Warszawa: Remont pomieszczeń biurowych na II piętrze oraz korytarza i klatki schodowej na I i II piętrze w bloku F w obiekcie MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 280118 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Rakowiecka 2a, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6014412, 6462108, faks 022 8499154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zo.mswia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych na II piętrze oraz korytarza i klatki schodowej na I i II piętrze w bloku F w obiekcie MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych na II piętrze oraz korytarza i klatki schodowej na I i II piętrze w bloku F w obiekcie MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- tekst jednolity z późn. zm.), tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (polegające na remoncie pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej), obejmujące roboty malarskie, posadzkarskie i elektryczne, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, które będą kierować robotami będącymi przedmiotem zamówienia (specjalność konstrukcyjno- budowlana, instalacje elektryczne oraz instalacje SAP). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych (polegających na remoncie pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej), obejmujących roboty malarskie, posadzkarskie i elektryczne o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami (referencjami wystawionymi przez inwestora) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej 2 roboty). Z załączonych dokumentów musi wynikać, iż każda z robót obejmowała roboty malarskie, posadzkarskie i elektryczne. 4. wykaz osób, które będą kierowały robotami będącymi przedmiotem zamówienia (specjalność konstrukcyjno- budowlana, instalacje elektryczne oraz instalacje SAP) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie: uprawnienia budowlane, zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, upoważnienie (certyfikat) uprawniający do wykonywania instalacji SAP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zo.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi MSWiA
ul. Rakowiecka 2A
02- 517 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Obsługi MSWiA ul. Rakowiecka 2A 02- 517 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- 314/Cir/25/KK_Wymiana wrót stalowych przy ul. Taborowej 33C, w Warszawie.
- Remont wybranych pomieszczeń nr 610, 729A, 730, 732, 734, 802, korytarz przed 802, 803, 805 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa skrzyżowania DK nr 35 i DP nr 2911D koło miejscowości Komorów
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





