eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla potrzeb UMCS w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28005

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla potrzeb UMCS w Lublinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, do kontaktów: mgr inż Katarzyna Wójtowicz, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965, e-mail: zampubl@umcs.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umcs.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Dział Transportu i Zaopatrzenia, Inż. Marek Sulczyński; Stanisława Lemiech, ul. Idziego Radziszewskiego 17, 20-036 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 533 22 41, (081) 533 25 51, fax (081) 533 06 32, e-mail: zaopatrzenie@hektor.umcs.lublin.pl, http://umcs.lublin.pl/przetargi/?akcja=pr. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla potrzeb UMCS w Lublinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Materiały biurowe, papier do drukarek i kopiarek, papier poligraficzny, nośniki informacji, niszczarki, obcinarki, bindownice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, c. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). *Podmioty ubiegające się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1-5. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.00 - Wyroby komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tysięcy EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium wysokości: Zadanie I - materiały biurowe - 5 000,00 zł słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy. Zadanie II - papier do drukarek i kopiarek - 6 500,00 zł słownie zł: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100 groszy. Zadanie III - papier poligraficzny - 1 300,00 zł słownie zł: tysiąc trzysta złotych 00/100 groszy. Zadanie IV - nośniki informacji - 2 700,00 zł słownie zł: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 groszy. Zadanie V - niszczarki, obcinarki, bindownice - 700,00 zł słownie zł: siedemset złotych 00/100 groszy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2) Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3) Udzielą 2 lat gwarancji (dotyczy zadania V). * W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, c. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). * Podmioty ubiegające się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1-5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umcs.lublin.pl/przetargi/?akcja=pr. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 10:00, Dział Transportu i Zaopatrzenia, 20-036 Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 17, pokój 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Materiały biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów biurowych dla UMCS w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 tysięcy EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Papier do drukarek i kopiarek. 1) Krótki opis: Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla UMCS w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.50.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 tysięcy EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Papier poligraficzny. 1) Krótki opis: Dostawa papieru poligraficznego dla UMCS w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.50.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 tysiecy EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Nośniki informacji. 1) Krótki opis: Dostawa nośników informacji dla UMCS w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 tysięcy EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Niszczarki, obcinarki, bindownice. 1) Krótki opis: Dostawa niszczarek, obcinarek, bindownic dla UMCS w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 tysięcy EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.