To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Koszalin: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 279922 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224818 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z transportem, wniesieniem i serwisem gwarancyjnym. Przedmiot zamówienia obejmuje: - komputery stacjonarne z wymaganym oprogramowaniem - 17 sztuk (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pamięć RAM (typ 1) - 8 sztuk (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pamięć RAM (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 3 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pamięć RAM (typ 3) - 3 sztuki (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ); - kontroler SAS - 1 sztuka (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dyski twarde - 6 sztuk (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ); - taśma do streamera - 40 sztuk (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ); - taśma czyszcząca do streamera - 2 sztuki (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ); - karta zarządzająca zasilaczem awaryjnym APC - 4 sztuki (L.p. 9 w załączniku nr 2 do SIWZ); - karta rozszerzeń do switcha - 2 sztuki (L.p. 10 w załączniku nr 2 do SIWZ); - kabel CX4 - 1 sztuka (L.p. 11 w załączniku nr 2 do SIWZ); - bateria do notebooka - 2 sztuki (L.p. 12 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pamięć przenośna - 1 sztuka (L.p. 13 w załączniku nr 2 do SIWZ); - skaner - 3 sztuki (L.p. 14 w załączniku nr 2 do SIWZ); - urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A3 - 1 sztuka (L.p. 15 w załączniku nr 2 do SIWZ); - urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 - 1 sztuka (L.p. 16 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS - 1 sztuka (L.p. 17 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD - 1 sztuka (L.p. 18 w załączniku nr 2 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.61.13 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM) 30.23.31.90 - Kontroler dysku 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135349,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125460,00
Oferta z najniższą ceną: 125460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159797,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Rydzewo - Zarańsko
- Rękawice jednorazowego użytku
- 9/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie.
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - IV - etap - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - etap V - ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku.
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.