eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych oraz wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek w sezonie zimowym 2011/2012.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Szadek: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych oraz wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek w sezonie zimowym 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 279905 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Szadku , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, faks 043 8215773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych oraz wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek w sezonie zimowym 2011/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonywania usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : Główny przedmiot - 90620000-9 usługi odśnieżania Dodatkowe przedmioty - 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń Zamówienie dzieli się na dwie następujące części nie różniące się kategorią wykonywanych usług, a jedynie obszarem realizacji: część I Nazwa: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy i miasta Szadek: obszar na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice. CPV 90620000-9 90630000-2 część II Nazwa: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy i miasta Szadek: obszar na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice. CPV 90620000-9 90630000-2 Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zamówienia nie może obciążyć Zamawiającego kosztami przekraczającymi narzucone maksymalne zobowiązanie Zamawiającego dla poszczególnych części - zgodnie z zapisem w projekcie umowy. Wykonywanie usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie Zamawiającego, na wszystkich ulicach i drogach pozamiejskich i będzie rozliczane wg cen jednostkowych (praca sprzętu, zużycie materiału). Zamawiający informuje, o możliwości nie wybrania oferenta i unieważnienia postępowania w przypadku braku środków finansowych. zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z IV standardem, wg załacznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować: - jezdnię odśnieżoną na całej szerokości, jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na części wyżej wskazane tj. 1, 2 lub na obie części. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych lub równoważnych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie gminy i miasta Szadek w sezonie zimowym 2011 - 2012 do wielkości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, które polega na: Zamówienie dotyczy wykonywania usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : Główny przedmiot - 90620000-9 usługi odśnieżania Dodatkowe przedmioty - 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń Zamówienie dzieli się na dwie następujące części nie różniące się kategorią wykonywanych usług, a jedynie obszarem realizacji: część I Nazwa: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy i miasta Szadek: obszar na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice. CPV 90620000-9 90630000-2 część II Nazwa: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy i miasta Szadek: obszar na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice. CPV 90620000-9 90630000-2 Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zamówienia nie może obciążyć Zamawiającego kosztami przekraczającymi narzucone maksymalne zobowiązanie Zamawiającego dla poszczególnych części - zgodnie z zapisem w projekcie umowy. Wykonywanie usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie Zamawiającego, na wszystkich ulicach i drogach pozamiejskich i będzie rozliczane wg cen jednostkowych (praca sprzętu, zużycie materiału). Zamawiający informuje, o możliwości nie wybrania oferenta i unieważnienia postępowania w przypadku braku środków finansowych. zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z IV standardem, wg załacznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować: - jezdnię odśnieżoną na całej szerokości, jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na części wyżej wskazane tj. 1, 2 lub na obie części. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych lub równoważnych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: Opis sposobu dokonania oceny tego warunku. Spełnienia warunku zostanie uznane, jeśli Wykonawca wykaże się: 1. wyciągiem z aktu rejestracji firmy (koncesja, zezwolenie lub licencja), potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia; 2. oświadczeniem, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą tak/nie (spełnia/ nie spełnia) w oparciu o informacje złożone w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonania oceny tego warunku. Spełnienia warunku zostanie uznane, jeśli Wykonawca wykaże się: 1. tym, że w okresie ostatnich dwóch lat, przynajmniej przez jeden sezon zimowy wykonywał usługi o charakterze związanym z usługą (usługami) podanymi w opisie zamówienia oraz, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą tak/nie (spełnia/ nie spełnia) w oparciu o informacje złożone w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: Opis sposobu dokonania oceny tego warunku. Spełnienia warunku zostanie uznane, jeśli Wykonawca wykaże się: 1. przedłożeniem dokumentów, oświadczeń potwierdzających dysponowanie niezbędnym potencjałem technicznym. Zamawiający poprzez niezbędny potencjał techniczny rozumie własność, lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem w okresie realizacji zamówienia w minimalnej wielkości dla każdej oddzielnej części zamówienia: - 2 pługów lekkich, - 1 piaskarki, - ciągnika z ładowaczem czołowy lub koparko-spycharki, - równiarki. W przypadku oferty złożonej wspólnie przez wykonawców (konsorcjum) winni wykazać oni minimalny zasób sprzętowy jako sumę zasobów wykonawców. 2. oświadczeniem, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą tak/nie (spełnia/ nie spełnia) w oparciu o informacje złożone w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Opis sposobu dokonania oceny tego warunku. Spełnienia warunku zostanie uznane, jeśli Wykonawca wykaże się: 1. oświadczeniem, że dysponuje osobami zdolnym do wykonania zamówienia Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą tak/nie (spełnia/ nie spełnia) w oparciu o informacje złożone w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: Opis sposobu dokonania oceny tego warunku. Spełnienia warunku zostanie uznane, jeśli Wykonawca wykaże się: 1. oświadczeniem, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia (lub określonych jego części), 2. opłaceniem polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą tak/nie (spełnia/ nie spełnia) w oparciu o informacje złożone w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy. Oświadczenie o dyspozycyjności.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy 1) przesunięcie terminu początku realizacji zamówienia - pod warunkiem wydłużenia się procedury wyłonienia Wykonawcy i w związku z tym zawarcia umowy nie z winy Wykonawcy. 2) przesunięcia terminu realizacji zamówienia - pod warunkiem wydłużenia się niekorzystnych warunków związanych z aurą zimową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Szadek, 98- 240 Szadek, ul. Warszawska 3, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek, 98- 240 Szadek, ul. Warszawska 3, pok. nr 17 sekretariat Burmistrza Gminy i Miasta Szadek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamieszczono w BZP 25.10.2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice . CPV 90620000-9 90630000-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice . CPV 90620000-9 90630000-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.