eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląskadostawa i wdrożenie systemów informatycznych wraz z urządzeniami niezbędnymi do funkcjonowania systemów na potrzeby projektu Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usług dla obywateli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Środa Śląska: dostawa i wdrożenie systemów informatycznych wraz z urządzeniami niezbędnymi do funkcjonowania systemów na potrzeby projektu Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usług dla obywateli
Numer ogłoszenia: 279897 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie systemów informatycznych wraz z urządzeniami niezbędnymi do funkcjonowania systemów na potrzeby projektu Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usług dla obywateli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełniająca dostawa i wdrożenie systemu obiegu dokumentów w pełni zgodnego z posiadanym przez Zamawiającego, systemem elektronicznego obiegu dokumentów działającym na platformie Lotus Notes Domino. Dostawa i wdrożenie systemów dziedzinowych Finanse-Księgowość oraz Kadry-Płace. Opracowanie portalu informacyjnego współpracującego z systemem elektronicznej skrzynki podawczej oraz systemu Biuletyn Informacji Publicznej. Dostawa sprzętu niezbędnego do działania systemów. Integracja systemów. Dostawy i usługi są realizowane na potrzeby projektu Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usługi dla obywateli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00 - Systemy informacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5 000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali: 1. Co najmniej 1 zamówienie dla jednostek administracji publicznej, finansowane ze środków UE, o wartości, co najmniej 200 tys. zł brutto, które obejmowało dostawę, wdrożenie (tj. instalację, konfigurację, uruchomienie, migrację danych) oraz integrację (tj. zapewnienie mechanizmów umożliwiających automatyczną wymianę danych w czasie rzeczywistym) w zakresie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, portalu internetowego, biuletynu informacji publicznej oraz systemów obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej, przy czym w zamówieniu wykonawca odpowiadał za zapewnienie lub dostarczenie platformy serwerowej dostosowanej do obsługi wyżej wymienionych systemów. 2. Co najmniej 5 dostaw i wdrożeń systemu obiegu dokumentów dla jednostek administracji publicznej, przy czym każde z nich obejmowało, co najmniej 15 stanowisk użytkowników systemu. 3. Co najmniej 5 zamówień z zakresu projektowania, wykonania i uruchomienia serwisów internetowych w oparciu o rozwiązanie klasy CMS, wśród których: a/ co najmniej 2 zawierają obsługę wielu serwisów internetowych (Multi Site), b/ jedno zamówienie miało wartość, co najmniej 25 tys. zł brutto, c/ co najmniej 2 obejmowały opracowanie minimum 2 koncepcji graficznych serwisu, spośród których zamawiający wybierał koncepcję ostateczną, d/ co najmniej 2 obejmowały obsługę rozwiązań wspierających wykorzystanie serwisu przez osoby niedowidzące WAI (mówiąca przeglądarka internetowa np. serwis internetowy http://www.mswia.gov.pl lub czarno-biały serwis internetowy zgodnie z przykładową implementacją: http://www.mrr.gov.pl/Strony/glowna.aspx?N=T). 4. Co najmniej 5 zamówień z zakresu dostawy i wdrożenia systemu Biuletyn Informacji Publicznej, przy czym co najmniej jedno zamówienie na kwotę minimum 25 tys. zł brutto i jednocześnie obejmujące, co najmniej 5 niezależnych urzędów lub jednostek organizacyjnych lub oddziałów. 5. Co najmniej 5 zamówień dla jednostek sektora publicznego w zakresie dostawy i wdrożenia systemów finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych, przy czym dostarczony przez wykonawcę w tych postępowaniach system posiada możliwe do wdrożenia w późniejszym czasie moduły funkcjonalne przeznaczone do obsługi następujących obszarów: a/ środki trwałe i niskocenne składniki majątku, b/ informowanie kierownictwa, c/ faktury, d/ opłaty e/ windykacja. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • B. Dysponują bądź będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. zespołem składającym się z osób o następujących kompetencjach: 1. Kierownik Projektu - 1 osoba: a/ wykształcenie wyższe informatyczne, b/ posiada minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w branży IT, c/ przeprowadziła w roli kierownika projektu, od początku do końca, co najmniej 1 projekt informatyczny o wartości, co najmniej 250 tys. zł, d/ posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI potwierdzoną aktualnym certyfikatem Prince2 lub PMP, e/ posiada znajomość najlepszych praktyk zarządzania IT potwierdzoną certyfikatem ITIL, f/ posiada znajomość najlepszych praktyk budowania architektury IT w organizacjach potwierdzoną certyfikatem TOGAF. 2. Specjalista ds. wdrożenia systemów finansowo-księgowych - 1 osoba: a/ posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne, b/ posiada, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w roli konsultanta ds. wdrożenia systemów finansowo-księgowych, c/ brała udział, w co najmniej 1 projekcie obejmującym wdrożenie systemu finansowo-księgowego dla jednostek sektora publicznego, o wartości, co najmniej 200 tys. zł brutto. 3. Specjalista ds. wdrożenia systemów kadrowo-płacowych - 1 osoba: a/ posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne, b/ posiada, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w roli konsultanta ds. wdrożenia systemów kadrowo-płacowych, c/ brała udział, w co najmniej 1 projekcie obejmującym wdrożenie systemu kadrowo-płacowego dla jednostek sektora publicznego, o wartości, co najmniej 200 tys. zł brutto. 4. Specjalista ds. rozwoju i wdrożenia elektronicznego systemu obiegu dokumentów - 1 osoba: a/ posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie rozwoju systemu obiegu dokumentów potwierdzoną stosownym certyfikatem wystawionym przez organizację lub instytucję będącą dostawcą platformy narzędziowej, na której jest oparty system elektronicznego obiegu dokumentów. 5. Specjalista ds. instalacji i administracji elektronicznego systemu obiegu dokumentów - 1 osoba: a/ posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji systemu obiegu dokumentów potwierdzoną stosownym certyfikatem wystawionym przez organizację lub instytucję będącą dostawcą platformy narzędziowej i/lub bazodanowej, na której jest oparty system elektronicznego obiegu dokumentów. 6. Specjalista ds. grafiki internetowej - 1 osoba: a/ co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na zajmowanym stanowisku projektanta grafiki internetowej, b/ udział na stanowisku projektanta grafiki w realizacji, co najmniej 3 projektów z zakresu projektowania, wykonania i uruchomienia serwisów w oparciu o systemy klasy CMS. 7. Programista HTML - 1 osoba: a/ co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na zajmowanym stanowisku programisty html, b/ udział na stanowisku programisty html w realizacji, co najmniej 3 projektów z zakresu projektowania, wykonania i uruchomienia serwisów w oparciu o systemy klasy CMS. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku: a/ zmiany terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec przesunięciu w przypadku, gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. b/ zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, jeżeli zmiany te będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. W tym przypadku przed wprowadzeniem zmian do umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opisu kwalifikacji nowych osób, które muszą spełniać wymogi określone w SIWZ, 2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-sredzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Agencja Informacyjna INFO Sp. z o.o., Warkały 18, 11-041 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Agencja Informacyjna INFO Sp. z o.o., Warkały 18, 11-041 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Informatyzacja jednostek organizacyjnych Powiatu Średzkiego i e-usługi dla obywateli współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.