Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Toruń: Roboty remontowe w siedzibach: Prokuratury Okręgowej w Toruniu i Prokuratury Rejonowej Toruń Centrum-Zachód w Toruniu, Prokuratury Rejonowej Toruń-Wschód w Toruniu, Prokuratury Rejonowej w Wąbrzeźnie oraz Prokuratury Rejonowej w Golubiu-Dobrzyniu
Numer ogłoszenia: 279861 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Toruniu , ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6117700, fax. 056 6559826.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w siedzibach: Prokuratury Okręgowej w Toruniu i Prokuratury Rejonowej Toruń Centrum-Zachód w Toruniu, Prokuratury Rejonowej Toruń-Wschód w Toruniu, Prokuratury Rejonowej w Wąbrzeźnie oraz Prokuratury Rejonowej w Golubiu-Dobrzyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w siedzibach prokuratur w zakresie: 1. Prokuratura Okręgowa w Toruniu i Prokuratura Rejonowa Toruń Centrum-Zachód w Toruniu -remont kancelarii tajnych, - remont biura podawczego, - remont pomieszczenia socjalnego, - remont sali komputerowej, - remont kasy, - remont pomieszczeń biurowych, - przeniesienie serwerowni; 2. Prokuratura Rejonowa Toruń-Wschód w Toruniu: - remont piwnic: przystosowanie powierzchni do potrzeb archiwum, magazynu dowodów rzeczowych, pokoju przesłuchań, pomieszczeń gospodarczych i socjalnych, - zagospodarowanie pozyskanego terenu przed budynkiem na miejsca postojowe 3. Prokuratura Rejonowa w Wąbrzeźnie - remont kancelarii tajnej; 4. Prokuratura Rejonowa w Golubiu-Dobrzyniu - remont kancelarii tajnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 9.200,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 13.11.2008 r. godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na następujący rachunek bankowy: NBP OO Bydgoszcz numer: 98 1010 1078 0046 3313 9120 0000, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na polecenie przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na roboty remontowe - Grudziądz. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa pkt. 3 b)-e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca związany jest ofertą. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy reguluje art.46 ustawy PzpIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - oryginał; 2. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - oryginał; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałami przez wykonawcę. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia) - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. - Poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli tajności poufne dla instalacji systemów ochrony elektronicznej obiektu (system telewizji użytkowej wewnętrznej i wideodomofonów oraz system sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu i p-poż.). - Licencja zabezpieczenia technicznego II stopnia dla pracowników realizujących roboty w zakresie instalacji ochrony elektronicznej obiektu. - Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w ww zakresie instalacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45 (p.125), tel/fax 056 6117662.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45 (p.125).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- REMONT BUDYNKU NR 1 - ETAP III W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEŚNEJ 27 WE WŁOCLAWKU
- Usługa polegająca na aktualizacji zbiorów bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) z opracowaniem obiektów kategorii ,,rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów z woj. kuj.-pom.
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.