eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy sprzętu do zabiegów endowaskularnych w Pracowni Hemodynamiki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Wałbrzych: Dostawy sprzętu do zabiegów endowaskularnych w Pracowni Hemodynamiki.
Numer ogłoszenia: 279828 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu do zabiegów endowaskularnych w Pracowni Hemodynamiki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu do zabiegów endowaskularnych w Pracowni Hemodynamiki. Pakiet nr 1 : Zestaw do koronarografii. Pakiet nr 2 : Zestaw do koronaroplastyki. Pakiet nr 3 : Zestaw do koronaroplastyki z opatrunkiem. Pakiet nr 4 - Stent uwalniający substancję antyproliferacyjną - Sirolimus ( DES ). Pakiet nr 5 - Cewnik do pomiarów FFR. Pakiet nr 6 - Cewnik prowadzący do PTCA. Pakiet nr 7 - Stent samopozycjonujący się, uwalniający lek..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu w PLN: dla pakietu nr 1: 1 580,00 zł, dla pakietu nr 2: 1 160,00 zł, dla pakietu nr 3 - 59,00 zł, dla pakietu nr 4 - 4 200,00 zł, dla pakietu nr 5 - 1 275,00 zł, dla pakietu nr 6 - 90,00 zł, dla pakietu nr 7 - 180,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Na potwierdzeniu wniesienia wadium należy wyszczególnić pakiety oraz kwoty wadium w pakietach na które składana jest oferta. Podać należy również kwotę końcową (za wszystkie pakiety) po podliczeniu kwot jednostkowych. Konto bankowe: Bank Zachodni Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : - posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium Opisy (w języku polskim), fotografie przedmiotu zamówienia - z dokładnym opisaniem którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do koronarografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koronarografii - 2000 op. Parametry: - chusta angiograficzna z czterema otworami o wym. całkowitych 240x 380 cm(+/-2 cm), 2 otwory z dostępu promieniowego o wymiarach 6x4cm z warstwą samoprzylepną 12 x 7 cm, 2 otwory z dostępu udowego o wymiarach 7,5 cm z warstwa samoprzylepną wym. 12 cm, odległość między otworami udowymi do śr otworu max 17 cm, krawędź przezroczysta z dwóch stron o wym. 60 cm (+/-5 cm) - 1 szt. -fartuch wykonany z włókniny typu sms przepuszczającej powietrze , z przodu wzmocniony , z bawełnianym mankietem o roz XL - sz 1 -powłoka ochronna na ramię aparatu o wym. 100 x100 cm z gumka - 1 szt -powłoka ochronna na ramię aparatu o wym. 110x110 cm x gumką - 1 szt - powłoka ochronna z gumką 45x45 cm - 1 szt. - gaziki 7,5x 7,5 cm ośmiowarstwowe - 50 szt. - serweta wysokoabsorbująca o wym. 40x60 cm - 1 szt - ręcznik papierowy biały 37x 57 cm - 2 szt. - serweta do zawinięcia zestawu o wym. min 150 x 250 cm (+/-5cm) - rampa dwudrożna typu OFF 35Bar - miseczka 250 ml (dwa różne kolory )- 2 szt - miska 500 ml - 1 szt - igła iniekcyjna : średnica 21 G, 08 mm x 40 mm, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości - 1 szt -bezpieczny skalpel - 1 szt. - rozm. 11 z przyciskiem umożliwiający obsługę jednoręczną i mechanizmem blokującym ostrze w pozycji uniemożliwiającej zakłucie; blokada ostrza w pozycji bezpiecznej musi być trwała bez możliwości ponownego użycia -kleszczyki metalowe proste - dł. 13 cm - szt. 1 - zestaw do kontrastu: kolec ze zintegrowanym drenem z zastawką bezzwrotną uniemożliwiającą cofanie się kontrastu oraz dodatkowym portem z zastawką bezigłową, która umożliwia podawanie leku w trakcie zabiegu (np. nitro) bez konieczności odłączania drenu od rampy - 1 szt. - kolec przelewowy do transferu płynów i leków z opakowań o dużych pojemnościach zakończony z obu stron nasadkami chroniącymi przed skażeniem i posiadający poprzeczkę stabilizującą kolec i ułatwiającą nakłucie opakowania- 1 szt. - zestaw ma posiadać etykietę samoprzylepną z informacjami dotyczącymi produktu tj. nr serii i data ważności - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do koronaroplastyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koronaroplastykii - 1000 op. Parametry: - chusta angiograficzna z czterema otworami o wym. min 240x 380 cm (+/-2 cm),2 otwory z dostępu promieniowego o wymiarach 6x4cm otoczone warstwa lepną 12 x 7 cm , 2 otwory z dostępu udowego o wymiarach 7,5 cm otoczone folią o wym. 12 cm, odległość między otworami udowymi do śr otworu max 17 cm, krawędź przezroczysta z dwóch stron o wym. max 60 cm (+/-5 cm) - 1 szt. - fartuch wykonany z włókniny sms przepuszczającej powietrze , z przodu wzmocniony, z bawełnianym mankietem o Roz. XL - 1 szt - powłoka ochronna na sprzęt przezroczysta o wym. 45 x 45 cm z gumką - 1 szt. - powłoka ochronna o wym.100x100 cm z gumką - 1 szt - powłoka ochronna o wym. 110x110 cm z gumką - 1 szt - gaziki 7,5x 7,5 cm ośmiowarstwowe - 50 szt. - serweta wysokochłonna o wym. 40x60 cm 1 szt - ręcznik papierowy biały 37 x 57 c m - 2 szt. - serweta do zawinięcia zestawu o wym. min 150 x 250 cm(+/-5 cm) - 1 szt - igła iniekcyjna : średnica 21 G, 08 mm x 40 mm, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości - 1 szt - bezpieczny skalpel - 1 szt. - skalpel rozm. 11 z przyciskiem umożliwiający obsługę jednoręczną i mechanizmem blokującym ostrze w pozycji uniemożliwiającej zakłucie; blokada ostrza w pozycji bezpiecznej musi być trwała bez możliwości ponownego użycia - kleszczyki metalowe proste - dl. 13 cm - szt. 1 - zestaw do kontrastu: kolec ze zintegrowanym drenem z zastawką bezzwrotną uniemożliwiającą cofanie się kontrastu oraz dodatkowym portem z zastawką bezigłową, która umożliwia podawanie leku w trakcie zabiegu (np. nitro) bez konieczności odłączania drenu od rampy - 1 szt - kolec przelewowy do transferu płynów i leków z opakowań o dużych pojemnościach zakończony z obu stron nasadkami chroniącymi przed skażeniem i posiadający poprzeczkę stabilizującą kolec i ułatwiającą nakłucie opakowania- 1 szt. - rampa dwudrożna typu OFF 35 bar- 1 szt - miseczka 250 ml ( dwa kolory ) - 2 szt. - miseczka 500ml - 1 szt. - Y connector do obsługi jednoręcznej - 1 szt , możliwość manewrowania drutem i cewnikiem przy zamkniętej zastawce, posiada zintegrowany dren 15-20 cm zakończony kranikiem (zapakowany sterylnie w worek z etykietą nr i data ważności ) - zestaw ma posiadać etykietę samoprzylepną z informacjami dotyczącymi produktu tj. nr serii i data ważności - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do koronaroplastyki z opatrunkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do koronaroplastyki z opatrunkiem - 50 szt. Parametry: - chusta angiograficzna z czterema otworami o wym. min 240x 380 cm (+/-2 cm),2 otwory z dostępu promieniowego o wymiarach 6x4cm otoczone warstwa lepną 12x 7 cm , 2 otwory z dostępu udowego o wymiarach 7,5 cm otoczone folią o wym. 12 cm, odległość między otworami udowymi do śr otworu max 17 cm, krawędź przezroczysta z dwóch stron o wym. max 60 cm (+/-5 cm) - 1 szt. - fartuch wykonany z włókniny sms przepuszczającej powietrze , z przodu - wzmocniony , z bawełnianym mankietem o Roz XL - 1 szt - powłoka ochronna na sprzęt przezroczysta o wym. 45 x45 cm z gumką - 1 szt - powłoka ochronna o wym.100x100 cm z gumką - 1 szt - powłoka ochronna o wym. 110x110 cm z gumką - 1 szt - gaziki 7,5x 7,5 cm ośmiowarstwowe - 50 szt. - miseczka 250 ml ( dwa różne kolory ) - 2 szt. - miseczka 500ml - 1 szt. - kompres chłonny o wym. 40x60 cm - 1 szt - ręcznik papierowy biały 37 x 57 c m - 2 szt. - igła iniekcyjna : średnica 21 G, 08 mm x 40 mm, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości - 1 szt - bezpieczny skalpel - 1 szt - skalpel rozm. 11 z przyciskiem umożliwiający obsługę jednoręczną i mechanizmem blokującym ostrze w pozycji uniemożliwiającej zakłucie; blokada ostrza w pozycji bezpiecznej musi być trwała bez możliwości ponownego użycia - kleszczyki metalowe proste - dl. 13 cm - szt. 1 - zestaw do kontrastu: kolec ze zintegrowanym drenem z zastawką bezzwrotną uniemożliwiającą cofanie się kontrastu oraz dodatkowym portem z zastawką bezigłową, która umożliwia podawanie leku w trakcie zabiegu (np. nitro) bez konieczności odłączania drenu od rampy - 1 szt -kolec przelewowy do transferu płynów i leków z opakowań o dużych pojemnościach zakończony z obu stron nasadkami chroniącymi przed skażeniem i posiadający poprzeczkę stabilizującą kolec i ułatwiającą nakłucie opakowania- 1 szt - serweta do zawinięcia zestawu o wym. min 150 x 250 cm(+/-5 cm) - 1 szt - rampa dwudrożna typu OFF 35 bar - 1 szt - y connector do obsługi jednoręcznej, możliwość manewrowania drutem i cewnikiem przy zamkniętej zastawce ,posiada zintegrowany dren 15-20 cm zakończony kranikiem(zapakowany sterylnie w worek z etykietą nr i data ważności - 1 szt - zestaw ma posiadać etykietę samoprzylepną z informacjami dotyczącymi produktu tj. nr serii, data ważności- 1 szt. - opatrunek hemostatyczny do tętnicy udowej, gaza impregnowana mineralnym środkiem(kaolin) aktywnym hemostatycznie, oddziałującym na procesy wewnętrznej ścieżki kaskady krzepnięcia, nie zawierający innych aktywatorów krzepnięcia z opatrunkiem (plastrem) typu folia chirurgiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stent uwalniający substancję antyproliferacyjną - Sirolimus ( DES ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent uwalniający substancję antyproliferacyjną - Sirolimus ( DES ) - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewnik do pomiarów FFR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do pomiarów FFR - 50 szt. Parametry: - cewnik o pojedynczym świetle typu monorail przeznaczonym do użytkowania ze standardowymi prowadnikami o średnicy 0,014 cala ( 0,36 mm) w naczyniach tętniczych - długość całkowita 335 cm - długość robocza 150 cm - trzon dystalny typu monorail 26 cm z czujnikiem ciśnienia 5 mm od końcówki dystalnej - cewnik posiada port RX - trzon dystalny o kształcie eliptycznym o wymiarach 1,68 x 1,91 F ( 0,020 cala x 0,025 cala) do 10 mm od końca dystalnego - profil maksymalny 2,7 F (0,035 cala) w lokalizacji czujnika ciśnienia - marker położony jest 3 mm od końca dystalnego - trzon położony proksymalnie od odcinka monorail ma wymiar 2,4 F, umożliwia stosowanie cewników prowadzących od 5 F - znaczniki umieszczono w odległości 80 i 100 cm od końca dystalnego W czujniku ciśnienia zastosowano optyczną technologię pomiarową ACIST RXi pojedyncze połączenie pomiędzy cewnikiem i systemem posiada łącze optyczne. Pochodzące z czujnika sygnały ciśnienia są przetwarzane przez konsolę, która wyświetla w czasie rzeczywistym dane: Pd/ Pa , FFR. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca użyczy nieodpłatnie konsolę do mikrocewników FFR, niezbędną do wykonywania badań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cewnik prowadzący do PTCA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik prowadzący do PTCA - 20 szt. Parametry: - średnica 5 Fr, długość 120 cm - duże światło, średnica wnętrza: dla 5 Fr = 0.059 1.50 mm - ściana trójwarstwowa: zewnętrznie poliuretan, środkowo zbrojenie stalowym oplotem, wewnętrznie pokrycie teflonem - unikalna budowa końca dystalnego ( sekwencja sześciu stref z materiału o różnej twardości) - specjalny cewnik dedykowany do techniki Child In Mother - elastyczny miękki i atraumatyczny silikonowy koniec roboczy cewnika - marker umieszczony na końcu dobrze widoczny w skopii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stent samopozycjonujący się uwalniający lek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent samopozycjonujący się uwalniający lek - 5 szt. Parametry: - stent nitinolowy - stent wycinany laserowo typu slotted tube - kompatybilny z prowadnikiem 0,014 - kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 6 F - dostępne 3 średnice stentu: o do naczyń 2,50 mm - 3,00 mm o do naczyń 3,00 mm - 3,50 mm o do naczyń 3,50 mm - 4,50 mm o - dostępne długości stentu: 17 mm; 22 mm; 27 mm - stent uwalniający Sirolimus; - system dostarczania stentu składający się z cewnika balonowego oraz teflonowego płaszcza - system dostarczania typu Rapid Exchange - ciśnienie uwalniania stentu 12 atm - ciśnienie RBP 14 atm - stent zapewniający dobry dostęp do bocznic dzięki systemowi rozłączanych połączeń pomiędzy koronami stentu - dwa markery na systemie dostarczania oraz 2 na końcach stentu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin przydatności sprzętu do użycia liczony od daty dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.