eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-ZdrójZapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce należącej do Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Jedlina-Zdrój: Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce należącej do Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11.
Numer ogłoszenia: 279668 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107431 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8455356, faks 074 8455356.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce należącej do Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie (przygotowanie i podanie) w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11 przez Wykonawcę przez pięć dni w tygodniu jednego gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych, dla których będzie usługa wynosi około 80 osób. Ilość osób podczas trwania umowy może ulec zmianie. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:1) Wartość jednego posiłku wynosi maksymalnie 4,49 złotych netto plus VAT. 2) Przygotowanie i podanie posiłków winno odbywać się w Stołówce zajmującej parter budynku należącego do Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, Jedlina-Zdrój. 3). Posiłek powinien składać się z jednego gorącego dania, tj. zupy z pieczywem na przemian z drugim daniem np. poniedziałek - drugie danie, wtorek - zupa z pieczywem itd. 4) Posiłki będą wydawane na podstawie listy osób, którym przyznano gorący posiłek decyzją administracyjną. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia imiennej ewidencji osób korzystających z posiłków w każdym dniu miesiąca rozliczeniowego z uwzględnieniem nieobecności danej osoby. 5) Posiłki będą wydawane przez jedenaście miesięcy w roku, jeden miesiąc w roku jest miesiącem wakacyjnym ( lipiec lub sierpień, po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą). W razie konieczności przygotowywania posiłków w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie dzierżawy Wykonawcy pomieszczenie kuchenne, stołówkę wraz z zapleczem i wyposażeniem. W przypadku cateringu Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie najmu Wykonawcy pomieszczenia Stołówki do wydawania posiłków. Szacunkowa wartość zamówienia przy uwzględnieniu zamówień uzupełniających wynosi netto 260779,20 złotych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 260779.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Krawczyk Smakuś Usługi Gastronomiczne, ul. Okrężna 57/2, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4,49
  • Oferta z najniższą ceną: 4,49 oferta z najwyższą ceną: 4,49
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.