Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Gdańsk: ZP/PN/2/2008 - ROBOTY BUDOWLANE / II ETAP/, ZWIĄZANE
Z PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ KONDYGNACJI PARTERU W BUDYNKU GŁÓWNYM WOJEWÓDZKIEJ I MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOSEPHA CONRADA KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU, TARG RAKOWY 5/6
Numer ogłoszenia: 27964 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, fax 058 3019618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/2/2008 - ROBOTY BUDOWLANE / II ETAP/, ZWIĄZANE Z PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ KONDYGNACJI PARTERU W BUDYNKU GŁÓWNYM WOJEWÓDZKIEJ I MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOSEPHA CONRADA KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU, TARG RAKOWY 5/6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia /II etapu robót/ jest zmiana użytkowania i przebudowa pomieszczeń kondygnacji parteru w budynku głównym Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6. Wartość wszystkich etapów robót budowlanych mieści się w przedziale 206.000 Euro - 5.150.000 Euro. Zakres robót wyrażony w dokumentacji projektowej uwzględnia konieczność dostosowania wnętrza kondygnacji parteru biblioteki do aktualnych potrzeb i funkcji użyteczności publicznej, jak również wynikających z tego faktu wymagań, określonych warunkami technicznymi i przepisami Prawa Budowlanego w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji, a w szczególności do aktualnych wymogów BHP, sanitarnohigienicznych i bezpieczeństwa pożarowego obiektu w części objętej projektem. Remont nie dotyczy węzłów sanitarnych ani stolarki okiennej. Przedmiar robót obejmuje: 1.Roboty wyburzeniowe i demontażowe 2.Naprawa zniszczonych miejsc podbudowy po rozbiórce posadzki parkietowej 3.Przebudowa posadzek pod płytki 4.Posadzki z płytek gres 30x30 5.Posadzki z płytek klinkierowych 30x30 cm (pom. 014 - wiatrołap wejścia głównego) 6.Posadzki z płytek gres 30x30 cm (schodki - wejście do pom. 013) 7.Posadzki z płytek z trawertynu polerowanych 60x60 cm 8.Posadzka z wykładziny dywanowej trudnozapalnej na podłożu z wylewki samopoziomujacej 9.Posadzka z wykładziny trudnozapalnej PCV Tarket 10.Ścianki działowe, sufity, obudowy z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach stalowych 11.Okna do zamurowania 12.Zabezpieczenie tymczasowe na czas malowania 13.Przygotowanie ścian istniejących murowanych, sufitów pod malowanie 14.Malowanie ścian i sufitów istniejących farbą odporną na ścieranie 15.Sufity podwieszone o podwyższonych parametrach dźwiękochłonności z płyt 600x600 mm konstrukcja widoczna 15 mm 16.Podwójna ścianka aluminiowa z drzwiami wiatrołapu wejście główne 17.Balustrady i pochwyty ze stali nierdzewnej 18.Demontaż konstrukcji aluminiowej oszklonego wiatrołapu 19.Montaż luksferów 24x24 cm 20.Płytki z trawertynu polerowane 40x80 cm na ścianie hollu, korytarzy 21.Wykonanie nadproży ze stali profilowej (rys. N1 i N2) 22.Bramki zabezpieczające przed kradzieżą w systemie Solaris 23.Zabudowy posadzek przy wejściu głównym ze ściankami 24.Stolarka drzwiowa 25.Aluminiowe ścianki przeszklone 26.Aluminiowe ścianki przeszklone z drzwiami 27.Demontaż i montaż płaskorzeźby patrona 28.Wymiana grzejników 29.Nawiew - zakup materiałów 30.Wyciąg - zakup materiałów 31.Montaż kanałów i urządzeń 32.Podłączenie nagrzewnic instalacji wentylacji mechanicznej do instalacji co. 33.Modernizacja zasilania parteru 34.Modernizacja, instalacja gniazd wtykowych 35.Instalacje teletechniczne 36.Instalacja interkomu 37.Instalacja oświetlenia 38.Instalacja SAP 39.Uruchomienie SAP 40.Podgrzewania podestu wejścia głównego do budynku 41.Pomiary zasilania 42.Wyposażenie dla aranżacji hollu głównego w/g wizualizacji z projektu - krzesła - szt. 5 skaj/chrom - siedzisko 3 -osobowe - szt. 1 skaj/chrom - siedzisko owalne - szt. 1 skaj/chrom - fotel gdański - szt. 1 skóra/drewno
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w wysokości 12.000 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp; 2) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego Postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące remont budynku, o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych brutto każda robota; 3)dysponują personelem kierowniczym (kierownikiem budowy), posiadającym uprawnienia budowlane z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych i posiadającym doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy; 4)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 100.000 zł. 5)udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w § 6 siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków zgodności oferty z SIWZ są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1siwz); 2)wypełniony formularz cenowy - tabela elementów scalonych (załącznik nr 2siwz) 3)dowód wniesienia wadium - kopię dowodu przelewu, a w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze - kopię dowodu gwarancji lub poręczenia, potwierdzającego wniesienie wadium 4)oświadczenie Wykonawcy, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją Zamawiającego (załącznik Nr 7siwz) 5)oświadczenie Wykonawcy, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływa na realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami /dot. ofert równoważnych/ (załącznik Nr 8siwz). Uwaga! - wybór punktu 4 lub 5 w zależności od składanej oferty. 6) pełnomocnictwo do składania oferty zg.z KC (jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy) 2. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków o których mowa w § 4 siwz tj, jak niżej, są zobowiązani załączyć do oferty dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3.siwz); 9)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innych opłat publicznoprawnych, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym 11) wykaz robót budowlanych obejmujących remont budynku, wykonanych w ciągu pięciu lat przed wszczęciem niniejszego Postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 500.000 zł brutto każda robota oraz z podaniem daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 siwz); 12) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 8 zostały wykonane należycie; 13)wykaz personelu kierowniczego (tj. kierownika budowy,), który ma uczestniczyć ze strony Wykonawcy w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji i doświadczenia zawodowego (załącznik nr 5 siwz), 14)kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy; 15) wykaz części zamówienia, przewidzianej do wykonania przez podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części Zamówienia, wraz z podaniem zakresu robót przewidzianych do wykonania przez tych podwykonawców (załącznik nr 6 siwz);. W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego 16)kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000 zł;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 - pok. 320 - III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Remont pomieszczeń budynku A Wydziału Chemicznego na terenie Kampusu Politechniki Gdańskiej (budynek nr 6) przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku
- Reinstalacja gammakamery z wykonaniem prac adaptacyjnych do jej montażu w Zakładzie Medycyny Nuklearnej
- Roboty budowlane w ramach zadania: "Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III)"
- Wykonanie przeglądów obiektów rekreacyjnych
- Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III).
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa
- "Modernizacja budynku PM 19".
- "Remont pomieszczeń w budynkach należących do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie"
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1. Remont ogrodzenia w m. Ustroń - Hermanice. 2. Wymiana i montaż stolarki i ślusarki drzwiowej w Katowicach. 3. Remont w budynkach nr 20 i 34 Lublińcu.
- Remont istniejącego chodnika w ciągu ulicy Mostowej w miejscowości Golina
- "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Chrzypsku Wielkim przy ul. Kwiatowej i ul. Sportowej"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.