eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkDOSTAWA INFOKIOSKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Lębork: DOSTAWA INFOKIOSKÓW
Numer ogłoszenia: 279639 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8623744,8623728,8667119, fax. 0-59 8667130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.lebork.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA INFOKIOSKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Infokiosk - sztuk 7 (KOD CPV 30231100-8) Lp Konfiguracja minimalna 1. Obudowa Wykonanie - obudowa wolnostojąca, wandaloodporna, poszycie wykonane z blachy stalowej o konstrukcji samonośnej zapewniającej sztywność obudowy - spawana w technologii MIG ,MAG, - przykręcana do podstawy śrubami - umożliwiająca dostęp serwisowy do wszystkich podzespołów przez drzwiczki rewizyjne otwierane na zewnętrz na zawiasach trzpieniowych, zamykane na 2 zamki patentowe w systemie jednego klucza, - zapewniająca utrzymanie poprzez system wentylacyjny odpowiedniej temperatury dla pracy zamontowanych podzespołów. Materiał - blacha ze stali grubości 1,5 [mm] Malowanie - malowana proszkowo farba poliestrowa, drobnostrukturową w kolorze niebieskim RAL 5010 Podzespoły zewnętrzne - monitor dotykowy - klawiatura wandaloodporna 101 klawiszy - głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem podłączone do jednostki centralnej - otwór z mocowaniem do zabudowy czytnika kart chip-owych - kamera zainstalowana w otworze poszycia obudowy nad monitorem Wymiary - wysokość całkowita: do 1500[mm] - szerokość: do 500[mm] 2. Podstawa Wykonanie - podstawa w kształcie prostokąta zapewniająca stabilność urządzenia - umożliwiająca trwałe zamocowanie do podłoża poprzez otwory Materiał - wykonana z blachy stalowej grubości 10 [mm] Malowanie - malowana proszkowo farba poliestrowa drobnostrukturowa Monitor dotykowy Matryca LCD - monitor 17 LCD odchylony od pionu o 26 stopni, zabudowany w poszyciu obudowy - jasność: 300cd m2 - kontrast: 600:1 - kąty widzenia: 160 stopni poziom, 160 stopni pion - czas reakcji: 8ms Nakładka dotykowa - nakładka wandaloodporna - przejrzystość 90% - odporna na zadrapania, porysowanie itp., - zabezpieczona przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami ramką uszczelniającą z tworzywa sztucznego 3. Jednostka centralna Parametry procesor 2.0 GHz wraz z odpowiednim chłodzeniem zapewniający właściwą prace całego urządzenia z zaoferowanym oprogramowaniem - pamięć 512MB DDR2 - dysk twardy 80 GB - karta sieciowa 10/100/1000 - karta muzyczna zintegrowana z płyta główna - 4 złącza USB 2.0 - elementy komputera Sposób zabudowy - elementy komputera zainstalowane w specjalistycznej, bezpiecznej obudowie wykonanej ze stali zapewniającej odpowiednie chłodzenie i łatwe serwisowanie 4. Kamera i mikrofon Parametry - rozdzielczość obrazu 640x480 dla video - rozdzielczość obrazu 1280x960 dla zdjęcia - programowalne powiększenie - ręczne ustawienie ostrości - przechwytywanie obrazu 30 klatek/sek Sposób zabudowy - kamera zabudowana w otworze poszycia obudowy nad monitorem - mikrofon zabudowany w otworze poszycia obudowy nad monitorem 5. Oprogramowanie System operacyjny - system operacyjny Windows XP Home PL OEM SP2 wraz z nośnikami instalacyjnymi i licencją Oprogramowanie zarządzające - Infobox KioskBrowser 2.0 (do prezentacji informacji) oraz Infobox, Infoserwer (zarządzające) lub równoważne - możliwość zarządzania ustawieniami infokiosku z dowolnego komputera w tej samej sieci komputerowej za pomocą przeglądarki internetowej - możliwość gromadzenia statystyk - moduł rejestrujący aktywność użytkowników - zaprogramowanie ustawień kiosku przy starcie (rozdzielczość ekranu) oraz restarcie; - zabezpieczenie dostępu do ustawień i konfiguracji hasłem; - możliwość automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie; - wyświetlenie menu umożliwiającego użytkownikowi wybór zaprogramowanych funkcji kiosku multimedialnego - możliwość zablokowania klawiszy krytycznych dla pracy Windows takich jak: CTRL+ ALT+DEL, Windows - Logo, ALT+TAB,Shift+F10, CTRL+ESC, ALT+ESC - monitorowanie systemu operacyjnego które kontroluje zajętość pamięci oraz innych krytycznych elementów systemu i dokonuje jego reinicjalizacji w sytuacji zagrażającej zablokowaniem oprogramowania - kontrolowanie systemu okien w celu zablokowania okien określonego typu lub zamknięcia określonych okien, które znalazły się w tle - współpraca z przeglądarką internetowa - możliwość wymuszenia wyświetlenia wybranej strony WWW w przeglądarce, jak również przy starcie/restarcie kiosku multimedialnego; - definiowanie stron WWW i adresów dostępnych oraz zablokowanych do przeglądania; - definiowanie programów dostępnych do uruchomienia przez użytkownika kiosku; - automatyczne zamykanie otwartych okien i programów w wypadku braku reakcji użytkownika przez zaprogramowany czas z możliwością uruchomienia pokazu slajdów zamiast wygaszacza ekranu; 6. Dostawa i gwarancja - gwarancja 24 m-ce, naprawa w ciągu 72 godzin od zgłoszenia awarii poprzez serwis producenta - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco-sterujące - instalacja urządzenia na terenie powiatu lęborskiego - szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów - instrukcja dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez zamawiającego; 7. Certyfikaty - ISO 9001:2000 - ISO 14001 - CE 8. Deklaracja producenta urządzenia potwierdzająca spełnianie przez sprzęt komputerowy norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE] 1. W infokioskach ma być zainstalowany system operacyjny Windows XP Home PL OEM SP2 oraz dostarczone mają być nośniki instalacyjne i licencje. 2. Ekran monitora infokiosku ma być podzielony na 2 części: w głównej części ma się wyświetlać serwis WWW Powiatowego Urzędu Pracy w Lęborku (http://www.pup.lebork.pl/). W drugiej części, po lewej stronie mają się znajdować przyciski w dwóch rzędach: Nazwa przycisku Wywołanie Wrota Pomorza http://www.wrotapomorza.pl/pl/ Oferty pracy PUP Lębork http://www.pup.lebork.pl/praca/ Oferty pracy EURES http://www.wup.gdansk.pl/index.php?option=com_content&task=section&id=38&Itemid=279 Oferty pracy Gazety Wyborczej http://praca.gazetapraca.pl/0,0.html Warunki życia i pracy w UE http://www.europa.eu.int/eures/main.jsp?catId=8184&acro=living&lang=pl&parentId=7791&countryId=PL&living= Internetowy Serwis Pracy http://www.i-praca.pl/ Serwis pracy OHP http://www.ohp.pl/ MPiPS http://www.mpips.gov.pl/ Serwis PSZ http://www.psz.praca.gov.pl/ Prawo http://www.psz.praca.gov.pl/main.php?do=ShowPage&nPID=867682&pT=categorytree&sP=CONTENT,objectID,2194 3. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 3- dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy sprzętu . 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien dostarczyć do poniższych instytucji : a) Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku ul. Gdańska 35 - 1 szt. b) Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5 - 1 szt. c) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lęborku ul. Łokietka 13 - 1 szt. d) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Lęborskiej ul. Młynarska 10 - 1 szt. e) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku nr 44 - 1 szt. f) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łebie ul. Kościuszki 90 - 1 szt. g) Gminne Centrum Kultury w Cewicach ul. Węgrzynowicza 16 - 1 szt. 5. Wykonawca zobowiązany jest w w/wym. instytucjach : a) zainstalować infokiosk, b) przeszkolić pracownika z zakresu obsługi sprzętu, c) potwierdzić wykonanie w/wym. czynności w protokole zdawczo-odbiorczym. 6. W momencie dostawy Wykonawca zamówienia dostarcza do Zamawiającego : a) dokumentację sprzętu wraz z kartą gwarancyjną, b) deklarację zgodności CE, c) licencję na oprogramowanie. 7. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. Koszt transportu obciąża Wykonawcę zamówienia. 8. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze liczone od chwili zgłoszenia awarii. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy, 5) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. 6) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt IX. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny : 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należy dołączyć dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie załącznik nr 5 . 3. W zakresie przedmiotu zamówienia : 1) oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE, 2) oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - załącznik nr 6 do specyfikacji, 3) opis zaoferowanego sprzętu - załącznik nr 1 do specyfikacji. 4. Ponadto Wykonawca składa : 1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do specyfikacji, 3) podpisany wzór umowy - załącznik nr 7 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork ul. Gdańska 35 pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 13:30, miejsce: 84-300 Lębork ul. Gdańska 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.