eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskbudowa linii tramwajowej na Chełm w Gdańsku na odcinku od ul. 3-go Maja do projektowanej pętli tramwajowej przy ul. Ptasiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-05-29

POZYCJA 27956

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: budowa linii tramwajowej na Chełm w Gdańsku na odcinku od ul. 3-go Maja do projektowanej pętli tramwajowej przy ul. Ptasiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska zastąpiona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, do kontaktów: 1. Andrzej Sidorowicz - w zakresie SIWZ - nr pok. 21, tel. 058 3205107; 2. Stanisław Brzuszkiewicz - w zakresie robót torowych - nr pok. 010, tel. 058 3205134; 3. Leon Gołuński - w zakresie robót drogowych, obiektów inżynierskich i pozostałych branż - nr pok. 010, tel. 058 3205134, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, tel. 058 320 51 00, fax 058 320 51 05, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Miasta Gdańska zastąpiona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, Katarzyna Zielińska, pok. nr 5, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, tel. 058 320 51 14, fax 058 320 51 05, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa linii tramwajowej na Chełm w Gdańsku na odcinku od ul. 3-go Maja do projektowanej pętli tramwajowej przy ul. Ptasiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowej; Roboty budowlane obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno - użytkowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowej (wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej, drogowo - torowej, projektu budowlanego i wykonawczego) stanowiącej przedmiot umowy w zakresie : torowym, drogowym, elektrycznym, sanitarnym, konstrukcyjnym, kubaturowym, usunięcia kolizji, zagospodarowania terenu, zieleni, organizacji ruchu i oznakowania docelowego ze zmianami w sterowaniu miejskiej sygnalizacji świetlnej i organizacji ruchu na czas budowy. Roboty budowlane obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego a w szczególności: roboty torowo- drogowe, wybudowanie 5800 mb nowego toru pojedynczego z szyn rowkowych wraz z pętlą tramwajową i z robotami towarzyszącymi. Obiekty inżynieryjne. Pętla tramwajowa. Obiekty elektroenergetyczne i infrastruktura techniczna. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wys. 600 000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej- z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w wysokości powyżej 40.000.000,- zł; b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat licząc od upływu terminu składania ofert, co najmniej 3 będących przedmiotami odrębnych umów robót drogowych i torowych, o wartości brutto każdego z nich równej lub większej od 2 000 000 zł, w tym minimum jedno zadanie o wartości brutto większej lub równej 10 000 000 zł; ; c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny swojej oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty; d) dysponuje dla realizacji zamówienia kadrą projektową posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branżach: kolejowej, drogowej, elektroenergetycznej i sanitarnej, e) dysponuje do realizacji zamówienia Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (kolejowe lub drogowe); f) dysponuje do realizacji zamówienia kadrą techniczną zdolną do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach: kolejowej, drogowej, elektroenergetycznej, g) posiada w pełni sprawny sprzęt techniczny do realizacji robót torowych, w tym min.: - aparaturę do termitowego spawania szyn - 2 kpl - szlifierkę do spoin szynowych - 2 szt - podbijarkę automatyczna z nasuwarką - 1 szt - naprężacze szynowe do regulacji naprężeń - 2 szt ocena spełnienia - na podstawie dokumentu z pkt 10.12; h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł; i) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod karą groźby (Dz. U. Nr 197, poz. 1661, z późn. zmianami) 5. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. rachunki zysków i strat (dotyczy wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych) albo dokumenty określające obroty - zysk, zobowiązania i należności za ostatnie dwa lata obrotowe (dotyczy wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych), 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od upływu terminu składania ofert, robót drogowych i torowych oraz wystawione przez inwestorów (zamawiających) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 3 wymienionych robót spełniających wymagania określone w SIWZ 2. wykaz osób i dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby przewidziane do pełnienia funkcji projektantów odpowiednich branż oraz koordynacji projektów odpowiednich uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. wykaz osób i dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby przewidziane do pełnienia w trakcie realizacji zamówienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót odpowiednich uprawnień i dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, zgodnie z pkt. 9g. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2006/S 20 - 21799 z dnia 31.01.2006. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji - 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 80 PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 5 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.06.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.06.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pokój nr 06.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr Z/2.22/I/1.6/26/05. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.