eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ANTYSEPTYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Gdynia: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ANTYSEPTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 279462 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ANTYSEPTYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych, których szacunkową ilość, asortyment i szczegółowy opis jest określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) nazwę handlową oferowanego środka, wielkość opakowania, ilość oferowanego preparatu, stężenie r-r dla zadanego spektrum (informacje należy podać we właściwej pozycji formularza rzeczowo-cenowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ); 2) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki, etykiety z opakowań, instrukcje stosowania, instrukcje użycia w języku polskim każdego zaoferowanego preparatu zawierające opis składu jakościowego, ilościowego, spektrum i czasu działania, właściwości oraz sposobu użytkowania zawierające informacje niezbędne do oceny oferowanego asortymentu potwierdzające w sposób jednoznaczny jego zgodność z wymaganiami SIWZ wraz z zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji, której materiały dotyczą; 3) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi wprowadzenia do obrotu i używania, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Na dowód potwierdzenia do oferty należy dołączyć stosowne dokumenty dopuszczające, dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, które należy wymienić w oświadczeniu którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zgodność w zakresie spektrum, czasu działania i właściwości określonych w formularzu rzeczowo-cenowym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ; 5) w zakresie pakietu 3 pkt 1, pakietu 9,10,11,12,13,14 - wyniki badań wykonanych przez laboratorium potwierdzające skuteczność działania środków dezynfekcyjnych, spełniające wymagania zgodne z obowiązującymi przepisami; 6) w zakresie pakietu 4 pozycje 1 i 2: dokumenty potwierdzające, że oferowane preparaty: a) zostały przetestowane i sprawdzone w myjniach endoskopowych ETD firmy Olympus; b) są dopuszczone do stosowania przez autoryzowany serwis wytwórcy myjni; 7) w zakresie pakietu 5 pozycja od 1 do 4: dokument potwierdzający i z którego jednoznacznie wynikać będzie, że oferowane detergenty: a) zostały przetestowane i sprawdzone w myjniach dezynfektorach firmy Getinge w celu potwierdzenia spełnienia wymogów normy PN-EN ISO 15883 w zakresie skuteczności czyszczenia wyrobów medycznych b) są dopuszczone do stosowania przez autoryzowany serwis wytwórcy myjni. 8) w zakresie pakietu 6: dokument potwierdzający i z którego jednoznacznie wynikać będzie, że oferowane detergenty: a) zostały przetestowane i sprawdzone w myjniach dezynfektorach firmy Getinge; b) są dopuszczone do stosowania przez autoryzowany serwis wytwórcy myjni.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę należy sporządzić ściśle według wzoru formularza Oferta stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego formularza rzeczowo - cenowego Załącznik nr 2 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy: 1.1 w przypadku zmian numerów katalogowych, kodów lub symboli dostarczanych produktów przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów, 1.2 w przypadku zmiany nazwy handlowej dostarczanych produktów przy zachowaniu ich dotychczasowych parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z producji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/udoskonalony, Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, zmianą wartosci Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego i wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych, określonych w formularzu rzeczowo-cenowym Załącznik nr 2 stanowiącym integralną cześć Umowy w przypadkach: - zmiany stawek podatkowych i celnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o. ul Powstania Styczniowego 1 81-519 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o. ul Powstania Styczniowego 1 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29 lub w Kancelarii Szpitala bud nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO, NARZEDZI CHIRURGICZNYCH, SPRZETU I INSTRUMENTÓW MEDYCZNYCH, OSPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja tzw. szybka powierzchni trudno dostępnych - środki stężone w postaci sprayu z aparatem do spryskiwania, dezynfekcja sprzętu medycznego i inkubatorów, dezynfekcja głowic usg, szkła akrylowego i powierzchni - metodą przecierania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja wysokiego stopnia sprzętu endoskopowego i laparoskopowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DO MYJEK ENDOSKOPOWYCH TYPU MINI ETD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJNIACH- DEZYNFEKATORACH FIRMY GETINGE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NACZYŃ HIGIENICZNYCHW W MYJNIACH- DEZYNFEKATORACH FIRMY GETINGE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEKONTAMINACJA POMIESZCZEŃ I SPRZETU MEDYCZNEGO, APARATURY SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO PRZY UŻYCIU URZĄDZENIA DO DEKONTAMINACJI NADTLENKIEM WODORU FIRMY BIOQUELL Z-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEKONTAMINACJA STOŁÓW OPERACYJNYCH, ŁÓŻEK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA , NARZEDZI CHIRURGICZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA , NARZEDZI CHIRURGICZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do ręcznego mycia wstępnego endoskopów z pompką dozującą, preparat do automatycznego mycia endoskopów w myjniach endoskopowych, preparat do maszynowej dezynfekcji endoskopów giętkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJCE GETINGE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEKONTAMINACJA POMIESZCZEŃ PRZEZ ZAMGŁAWIANIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.