eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopotremont nawierzchni jezdni ul. Mokwy na odcinku od ulicy Haffnera do ul. Powstańców Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Sopot: remont nawierzchni jezdni ul. Mokwy na odcinku od ulicy Haffnera do ul. Powstańców Warszawy
Numer ogłoszenia: 279308 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni , al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, faks 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdiz.sopot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni jezdni ul. Mokwy na odcinku od ulicy Haffnera do ul. Powstańców Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni jezdni ul. Mokwy na odcinku od ulicy Haffnera do ul. Powstańców Warszawy. Przebudowa polegać ma na całkowitej wymianie nawierzchni na całym odcinku ulicy na pow. 960 m2 - wykonanie podbudowy i warstwy ścieralnej z asfaltobetonu oraz regulacja pionowa studzienek oraz wykonanie oznakowania poziomego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu : - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania(tj.w okresie lat 2004-2008) co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony także w przypadku wykazania przez Wykonawcę realizacji którejkolwiek z robót w kilku etapach, które składają się na jedno zadanie inwestycyjne. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę robót, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości. Sumowaniu nie mogą podlegać roboty o wartości mniejszej od wymaganej przez zamawiającego; - dysponują osobami, które zgodnie z art.12 Prawa Budowlanego mogą spełniać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności : a) budowa dróg (1 osoba :Kierownik Budowy), Wymaga się, aby osoba ta posiadała odpowiednie uprawnienia i była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższe warunki mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (tj.w okresie lat 2004-2008) co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, - wypełniony załącznik nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców; wykaz osób, posiadających odpowiednie uprawnienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 i 5; Wymagane jest wykazanie osób, mogących spełniać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności : a) budowa dróg (1 osoba - Kierownik Budowy), Wymaga się, aby osoba ta posiadała odpowiednie uprawnienia i była członkiemi właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 i 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczenia; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru; harmonogram rzeczowo -terminowo-finansowy realizacji robót; dowód wniesienia wadium. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KOMUNALNY w SOPOCIE ZARZĄD DRÓG I ZIELENI 81-861 SOPOT, AL.NIEPODLEGŁOŚCI 930 Dział Inwestycji i Remontów Kapitalnych pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta w Sopocie ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.