eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 40 000 litrów do kotłowni zarządzanych przez Urząd Gminy w Cisnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Cisna: Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 40 000 litrów do kotłowni zarządzanych przez Urząd Gminy w Cisnej
Numer ogłoszenia: 279266 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cisna , 49, 38-607 Cisna, woj. podkarpackie, tel. 013 4686338, 0608 698247, faks 013 4686355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 40 000 litrów do kotłowni zarządzanych przez Urząd Gminy w Cisnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego grzewczego, otrzymywanego z produktów przeróbki ropy naftowej w ilości do 40 000 litrów w sezonie opałowym 2010/2011 do niżej wymienionych jednostek zarządzanych przez Zamawiającego: a) Urząd Gminy w Cisnej b) OSP W Wetlinie c) OSP W Cisnej Olej napędowy winien być paliwem ekologicznym przeznaczonym do celów grzewczych. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać standardom jakościowym określonym przez producenta. Przedmiot zamówienia winien co najmniej odpowiadać niżej wymienionym wymaganiom fizykochemicznym ( wraz z podaniem metody badań ): -Gęstość w temperaturze 15s C, nie większa niż 0,860 g/ml wg PN - 90/C-04004; -Wartość opałowa, nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg wg PN - 86/C- 04062; -Temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 s C wg PN - 75/C - 04009; -Lepkość kinematyczna w temp. 20s C, nie większa niż 6,00 mm2/s wg PN - 81/C -04011; - Skład frakcyjny : a)do temp. 250 s C destyluje, nie więcej niż 65 % (v/v) wg PN - 81/C -04012; b)do temp. 350 s C destyluje, nie mniej niż 85 % (v/v) wg PN - 81/C -04012; -Temperatura płynięcia, nie wyższa niż (- 20 s C ) wg PN - 83/C -04117; -Pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3 % (m/m) wg PN - 85/C - 04075; -Zawartość siarki, nie większa niż 0,20 % (m/m) wg PN - ISO 8754 ; -Zawartość wody , nie większa niż 200 mg/kg wg PN - 81/C - 04959; -Zawartość stałych ciał obcych , nie większa niż 24 mg/kg wg PN-82/C-04179; -Pozostałość po spopieleniu , nie większa niż 0,01 % (m/m) wg PN - 82/C - 04077; -Barwa czerwona ustalona wzrokowo. W okresie zimowym dopuszcza się stosowanie depresatorów poprawiających własności niskotemperaturowe. Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów wg PN-91/C-04024 i oznaczony odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć obowiązkowo Zamawiającemu aktualne i potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwo jakości na dostarczany olej napędowy grzewczy. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym, przez Zamawiającego, według potrzeb w okresie grzewczym. Olej napędowy grzewczy należy dostarczyć w terminie 48 godzin od daty zgłoszenia w ilości określonej przez Zamawiającego. Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju napędowego grzewczego. Odbiór oleju odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: - ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych; - warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym 2010/2011. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj. Wykonawca wykaże, iż realizował bądź realizuje zamówienie obejmujące co najmniej 1 (słownie: jedną) dostawę o łącznej wartości brutto nie niższej niż 60. 000 PLN(słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminacisna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cisna, Cisna 49, 38-607 Cisna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Cisna, Cisna 49, 38-607 Cisna, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.