To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 279258 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215504 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej sprzętu komputerowego, urządzeń i oprogramowania: - 50 terminali z klawiatura i myszą + uchwyt do monitora; - 1 Notebook typ 2 + stacja dokująca ; - 13 Notebooków typ 1; - 60 Monitorów; - 8 Uchwyt blatowy do monitora; - 6 Replikatorów portów do notebooków typ 1; - 12 Klawiatur i myszy; - 20 Linek zabezpieczających; - 20 Listew zasilających; - 1 Urządzenie wielofunkcyjne; - Programu antywirusowego; - 50 Licencji CAL; - 40 Licencji RDS CAL; - 10 Pendrive; - Serwer; - Serwerowy system operacyjny; - Macierz dyskowa; - Router brzegowy z funkcjami bezpieczeństwa; Części do modernizacji używanych serwerów: - Zasilacz (1 sztuka); - Pamięć ram (8 sztuk); - Procesor (1 sztuka). Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I - 1 Notebook typ 2 + stacja dokująca; - 13 Notebooków typ 1; - 6 Replikatorów portów do notebooków typ 1; - 12 Klawiatur i myszy; - 20 Linek zabezpieczających; - 10 Pendrive. Część II - 50 Terminali z klawiatura i myszą + uchwyt do monitora; - 60 Monitorów; - 8 Uchwyt blatowy do monitora; - 20 Listew zasilających; - 1 Urządzenie wielofunkcyjne; - Programu antywirusowego; - 50 Licencji CAL; - 40 Licencji RDS CAL; Część III - Serwer; - Serwerowy system operacyjny; - Macierz dyskowa; - Router brzegowy z funkcjami bezpieczeństwa; - Części do modernizacji używanych serwerów: - Zasilacz (1 sztuka); - Pamięć ram (8 sztuk); - Procesor (1 sztuka). Zamawiający wymaga na zaoferowane urządzenia gwarancji zgodnej z terminami określonymi w Specyfikacjach technicznych (niezależnie od gwarancji producenta). W okresie gwarancji wymagane jest zapewnienie: a) Usługi Hot Line - telefonicznego wsparcia w godzinach 07:30-15:30; b) Przywrócenia ciągłości pracy urządzenia w ciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii. W przypadku braku przywrócenia działania urządzenia zapewnienie przez Wykonawcę urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie podstawowe na czas naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie części. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załącznikach nr 1 do wzoru umowy, znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SIWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: - sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows, - oprogramowaniem aplikacyjnym - MS Office 365, Sharepoint, Windows Internet Explorer, Adobe Reader, LEX, aplikacją do zarządzania gospodarką odpadami firmy MGA sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu. - urządzeniami drukującymi-kopiującymi-skanującymi firm Toshiba (Toshiba e-Studio 3540cse i Toshiba e-Studio 195), HP Deskjet 4615 Ink Advantage (oficjalnie dostępne sterowniki producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego) Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i - w razie wątpliwości - powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 31.22.45.00 - Terminale 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 48.82.00.00 - Serwery 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa notebooków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advisor sp. z o. o. sp. k., ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58512,33
Oferta z najniższą ceną: 58512,33 / Oferta z najwyższą ceną: 58512,33
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa terminali i oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advisor sp. z o. o. sp. k., ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77495,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100174,89
Oferta z najniższą ceną: 100174,89 / Oferta z najwyższą ceną: 103264,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa i rozbudowa serwerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advisor sp. z o. o. sp. k., ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85889,67
Oferta z najniższą ceną: 85889,67 / Oferta z najwyższą ceną: 133934,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa licencji systemu antywirusowego i systemu EDR wraz z aktualizacją sygnatur przez okres 3 lat"
- Wzmocnienie potencjału technicznego i organizacyjnego cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- Dostawa serwerów i oprogramowania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.