eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 279258 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215504 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej sprzętu komputerowego, urządzeń i oprogramowania: - 50 terminali z klawiatura i myszą + uchwyt do monitora; - 1 Notebook typ 2 + stacja dokująca ; - 13 Notebooków typ 1; - 60 Monitorów; - 8 Uchwyt blatowy do monitora; - 6 Replikatorów portów do notebooków typ 1; - 12 Klawiatur i myszy; - 20 Linek zabezpieczających; - 20 Listew zasilających; - 1 Urządzenie wielofunkcyjne; - Programu antywirusowego; - 50 Licencji CAL; - 40 Licencji RDS CAL; - 10 Pendrive; - Serwer; - Serwerowy system operacyjny; - Macierz dyskowa; - Router brzegowy z funkcjami bezpieczeństwa; Części do modernizacji używanych serwerów: - Zasilacz (1 sztuka); - Pamięć ram (8 sztuk); - Procesor (1 sztuka). Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I - 1 Notebook typ 2 + stacja dokująca; - 13 Notebooków typ 1; - 6 Replikatorów portów do notebooków typ 1; - 12 Klawiatur i myszy; - 20 Linek zabezpieczających; - 10 Pendrive. Część II - 50 Terminali z klawiatura i myszą + uchwyt do monitora; - 60 Monitorów; - 8 Uchwyt blatowy do monitora; - 20 Listew zasilających; - 1 Urządzenie wielofunkcyjne; - Programu antywirusowego; - 50 Licencji CAL; - 40 Licencji RDS CAL; Część III - Serwer; - Serwerowy system operacyjny; - Macierz dyskowa; - Router brzegowy z funkcjami bezpieczeństwa; - Części do modernizacji używanych serwerów: - Zasilacz (1 sztuka); - Pamięć ram (8 sztuk); - Procesor (1 sztuka). Zamawiający wymaga na zaoferowane urządzenia gwarancji zgodnej z terminami określonymi w Specyfikacjach technicznych (niezależnie od gwarancji producenta). W okresie gwarancji wymagane jest zapewnienie: a) Usługi Hot Line - telefonicznego wsparcia w godzinach 07:30-15:30; b) Przywrócenia ciągłości pracy urządzenia w ciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii. W przypadku braku przywrócenia działania urządzenia zapewnienie przez Wykonawcę urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie podstawowe na czas naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie części. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załącznikach nr 1 do wzoru umowy, znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SIWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: - sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows, - oprogramowaniem aplikacyjnym - MS Office 365, Sharepoint, Windows Internet Explorer, Adobe Reader, LEX, aplikacją do zarządzania gospodarką odpadami firmy MGA sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu. - urządzeniami drukującymi-kopiującymi-skanującymi firm Toshiba (Toshiba e-Studio 3540cse i Toshiba e-Studio 195), HP Deskjet 4615 Ink Advantage (oficjalnie dostępne sterowniki producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego) Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i - w razie wątpliwości - powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 31.22.45.00 - Terminale 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 48.82.00.00 - Serwery 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa notebooków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advisor sp. z o. o. sp. k., ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56596,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58512,33

  • Oferta z najniższą ceną: 58512,33 / Oferta z najwyższą ceną: 58512,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa terminali i oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advisor sp. z o. o. sp. k., ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77495,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100174,89

  • Oferta z najniższą ceną: 100174,89 / Oferta z najwyższą ceną: 103264,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa i rozbudowa serwerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advisor sp. z o. o. sp. k., ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85889,67

  • Oferta z najniższą ceną: 85889,67 / Oferta z najwyższą ceną: 133934,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.