eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Czeladź: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 279188 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zadanie A - dostawa sprzętu komputerowego. CPV 30213000-5 - Komputery osobiste - 31 szt. 30231300-0 - Monitory ekranowe - 14 szt. 30232110-8 - Drukarki laserowe - 5 szt. 30232150-0 - Drukarki atramentowe - 2 szt. 30213100-6 - Komputery przenośne - 6 szt. 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby komputerowe Zadanie B - dostawa oprogramowania CPV: 48520000-9 - pakiety oprogramowania multimedialnego 1. Karta do edycji i obróbki wideo wraz z oprogramowaniem spełniająca następujące minimalne wymagania: (Edius 5 + Edius NX Express lub równoważny) 2. Konwerter formatów (ProCoder 3 lub równoważny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 Ustawy 3. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ustawy . Uwagi: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert. W celu zapewnienia, że oferowany sprzęt komputerowy o którym mowa w przedmiocie zamówienia -w Zadaniu A ( zał. nr 1) , spełnia wymogi Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta sprzętu komputerowego, o którym mowa w Zadaniu A pkt. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9 (zał. Nr 1 do siwz ) z normami jakościowymi (np.PN-EN ISO 9001) i zarządzania środowiskowego (np. PN-EN ISO 14001). Zamiast zaświadczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednie stosowanie przez producenta sprzętu komputerowego równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. b. Dokument potwierdzający, że sprzęt komputerowy, o którym mowa w Zadaniu A pkt. 1, 2, 3 (zał. Nr 1 do siwz) pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR. W przypadku , gdy sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem. c. Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt komputerowy, o którym mowa w Zadaniu A (wszystkie pozycje) posiada deklarację zgodności CE. d. Dokument potwierdzający, że sprzęt komputerowy, o którym mowa w Zadaniu A pkt 1 (zał. Nr 1 do siwz) emituje hałas nie większy niż 23 dB..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź, 41-250 Czeladź,ul. Katowicka 45, Wydz. Administracyjno - Gospodarczy pok. nr 129 lub tel; 032/763-79-74;fax nr 032/763-36-94 lub e-mail: administracyjny@um.czeladz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria pok. Nr 118 Urzędu Miasta Czeladź, 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery - 31 szt., Monitory - 14 szt., Drukarki laserowe - 5 szt., Drukarki atramentowe - 2 szt., Komputery przenośne - 6 szt., Części, akcesoria i wyroby komputerowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Karta do edycji i obróbki wideo wraz z oprogramowaniem spełniająca następujące minimalne wymagania: (Edius 5 + Edius NX Express lub równoważny) 2. Konwerter formatów (ProCoder 3 lub równoważny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.