eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Zagórz: Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych
Numer ogłoszenia: 279180 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231106 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych, podlegająca podziałowi na następujące części: 1. Adaptacja poddasza budynku przedszkola w Tarnawie Dolnej na cele dydaktyczne - część I zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje adaptację poddasza w budynku funkcjonującego przedszkola polegającą na: a) wykonaniu otworu pod drzwi wejściowe oraz montaż drzwi wejściowych i wymiana istniejących na spełniające wymagania p-pożarowe, b) wymianie okien na luksfery w klatce schodowej, c) wykonaniu posadzki izolowanej poddasza, d) wykonaniu ścianek działowych lekkich z ociepleniem, e) wykończeniu wnętrza - wykonanie okładzin w łazienkach, malowanie f) wykonaniu instalacji zimnej i ciepłej wody, g) wykonaniu instalacji sanitarnej z montażem armatury i natrysków h) wykonaniu instancji CO z montażem elementów grzejnych i) wykonaniu instalacji wentylacyjnej z montażem centrali wentylacyjnej systemu nawiewno-wywiewnego, j) wykonaniu instalacji elektrycznej z rozdzielną główną w korytarzu, k) montażu stolarki okiennej - 8 podwójnych okien dachowych na poziomie poddasza, Szczegółowy zakres robót opisany został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) Parametry techniczne materiałów zawarte są w Wyjaśnieniach do dokumentacji projektowej (Aneks) stanowiących załącznik nr 16 do SIWZ. 2. Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w SP w Łukowem i Gimnazjum w Tarnawie Dolnej - część II zamówienia. W Szkole Podstawowej w Łukowem zakres zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejących schodów wejściowych - konstrukcja nie zbrojona, b) wykonanie rowków wraz z korytowaniem, c) wykonanie ławy betonowej pod krawężniki wraz z ułożeniem obrzeży trawnikowych, d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, e) wykonanie palisady wraz z ułożeniem kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, f) montaż systemowych pochwytów ze stali chromoniklowej, g) wykonanie plantowania gruntu. W Gimnazjum w Tarnawie Dolnej zakres zamówienia obejmuje: I. Podjazd zewnętrzny: a) Demontaż zewnętrznej barierki metalowej, b) Wykonanie wykopów oraz stóp betonowych c) Wykonanie podjazdu wraz z podestami spocznikowymi o konstrukcji metalowej słupowo-ryglowej ze stali chromoniklowej, d) Rozplantowanie gruntu. II. Podjazd wewnętrzny: a) Wykonanie podjazdu wraz z podestami spocznikowymi o konstrukcji metalowej słupowo-ryglowej ze stali chromoniklowej. b) Wykonanie pochwytów ze stali chromoniklowej. Szczegółowy zakres robót opisany został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 13 do SIWZ) 3. Budowa wielofunkcyjnych boisk szkolnych zlokalizowanych przy Szkole Podstawowej w Czaszynie, Łukowem i Mokrem - część III zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. budowę wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Łukowem na dz. nr ewid. 279/3, 279/6, 288/4, 288/7, 289 o nawierzchni poliuretanowej, w skład którego wchodzi boisko do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i tenisa, wykonanie ogrodzenia boiska oraz dostawa i montaż następującego wyposażenia: bramki do piłki ręcznej z siatkami, zestaw uniwersalnych słupków i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego, stojak sędziowski, zestaw tablic do koszykówki z koszami i stojakami - zgodnie z opisem dot. niniejszego boiska zawartym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 3.2. budowę wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Mokrem na dz. nr ewid. 325 o nawierzchni poliuretanowej, w skład którego wchodzi boisko do koszykówki, siatkówki i tenisa, wykonanie ogrodzenia boiska oraz dostawa i montaż następującego wyposażenia: zestaw uniwersalnych słupków i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego, stojak sędziowski, zestaw tablic do koszykówki z koszami i stojakami - zgodnie z opisem dot. niniejszego boiska zawartym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 3.3. budowę wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej w Czaszynie na dz. nr ewid. 330, 324/2 o nawierzchni poliuretanowej, w skład którego wchodzi boisko do koszykówki i siatkówki i tenisa, wykonanie ogrodzenia boiska oraz dostawę i montaż następującego wyposażenia: zestaw uniwersalnych słupków i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego, stojak sędziowski, zestaw tablic do koszykówki z koszami i stojakami - zgodnie z opisem dot. niniejszego boiska zawartym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót określony został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 14 do SIWZ). 4. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czaszynie, Łukowem, Porażu, Tarnawie Dolnej i Zahutyniu oraz Gimnazjum w Tarnawie Dolnej - część IV zamówienia. 4.1. Zakres zamówienia obejmuje: I. Zakup, dostarczenie, montaż, uruchomienie i przetestowanie następującego wyposażenia dydaktycznego: a) zestaw interaktywny składający się z tablicy interaktywnej, uchwytu ściennego, projektora i zestawu niezbędnego okablowania; b) oprogramowanie do tablicy; c) laboratorium językowe (kompletne wyposażenie pracowni); d) urządzenie wielofunkcyjne (kopiowanie, skanowanie, drukowanie, FAX); e) wizualizer; f) kamera mikroskopowa analogowo-cyfrowa; g) mikroskop cyfrowy; h) mikroskop szkolny; i) tryptyk interaktywny; j) projektor krótkoogniskowy; k) ekrany ścienne; l) tors z głową naturalnej wielkości; m) model kosmograficzny z oświetleniem; n) planetarium z niebem północnym. II. Instruktaż przedstawicieli poszczególnych szkół w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia dydaktycznego oraz przekazanie Zamawiającemu wyposażenia do eksploatacji. 4.2. Zamówione wyposażenie dydaktyczne musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi (normy) określonych obowiązującym prawem. Wyposażenie dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia, należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 4.3. Zamówienie obejmuje dostarczenie wyposażenia dydaktycznego do następujących szkół na terenie gminy Zagórz: a) Szkoła Podstawowa w Czaszynie, b) Szkoła Podstawowa w Łukowem, c) Szkoła Podstawowa w Porażu, d) Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej, e) Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, f) Gimnazjum w Tarnawie Dolnej. Miejscem odbioru będą siedziby ww. szkół. Wykonawca dostarczy wyposażenie dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni jego rozładunek w godzinach pracy szkół po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca zobowiązany jest również do montażu oraz uruchomienia dostarczonego wyposażenia, a także przeszkolenia przedstawicieli poszczególnych szkół w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem wymaganej ilości i parametrów zawiera załącznik nr 8 A-F do niniejszej SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów zaoferowanych urządzeń przez Wykonawcę zweryfikuje je na podstawie wypełnionej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 6. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach robót oraz w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa jakości systemu oświaty w Gminie Zagórz poprzez modernizację i doposażenie placówek oświatowych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, działanie 5.1 Infrastruktura edukacyjna, schemat B System oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Adaptacja poddasza budynku przedszkola w Tarnawie Dolnej na cele dydaktyczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUJAKOWSKI Sp. z o.o, ul. Wspólna 13, 30-654 30-654 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166593,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204774,91

  • Oferta z najniższą ceną: 204774,91 / Oferta z najwyższą ceną: 226583,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w SP w Łukowem i Gimnazjum w Tarnawie Dolnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane MANSARDA S. Bober, K. Przystasz, S. Rzepka Spółka Jawna, ul. Bema 1A, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90229,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106158,62

  • Oferta z najniższą ceną: 106158,62 / Oferta z najwyższą ceną: 106158,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.