eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Kraków: DOSTAWY MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
Numer ogłoszenia: 279174 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI W PODZIALE NA PAKIETY: PAKIET NR 1 - TAŚMY PAKIET NR 2 - SYSTEM DOKUMENTACJI PAKIET NR 3 - NABOJE DO STERYLIZACJI PAKIET NR 4 - TESTY DO STERYLIZACJI PAKIET NR 5 - WŁÓKNINA PAKIET NR 6 - RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE PAKIET NR 7 - RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE Z FAŁDĄ PAKIET NR 8 - TESTY BIOLOGICZNE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia proporcjonalne do przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o znajdowaniu się sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy 5. Oświadczenie producenta o zgodność z normami dot. niebiologicznych systemów kontroli sterylizacji (PN EN 867-1 ISO 11140-1) z podaniem klasy wskaźnika(dotyczy pakiet nr 4) 6. Oświadczenie o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych -tam gdzie jest oznaczenie -nietoksyczny-(dotyczy Pakietu nr 4) 7. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 1382, z późn. zm.) oraz ustawie z 30 marca 2007 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 75 poz.492 a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ.(dotyczy Pakietów 1,2,3,4,5,6,7,8). 8. Wykonawca zobowiązany złożyć wraz z ofertą na pakiet 6,7 i 8 próbki zaoferowanych produktów (w jednym, z podanych rozmiarów) , w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Zwrot próbek nastąpi na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wymagana ilość próbek: Pakiet nr 6: poz. 4 - rozmiar 150 - 5 m (1 szt.) Pakiet nr 7: poz. 3 - rozmiar 150 z fałdą - 5 m(1 szt.) Pakiet nr 8: poz. 1 - 5 szt. poz. 2 - 5 szt. 9. Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: Zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości usługi. Wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, Zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). Działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności Zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe. Zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia. Omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych. Mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami. Jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego. Innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekcja zamówień publicznych - 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 11:00, miejsce: sekcja zamówień publicznych - 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - TAŚMY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną o szerokości 19mm 33141000-0 rol. 80 2 Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną o szerokości 25mm 33141000-0 rol. 100 3 Taśma kontrolna do sterylizacji tlenkiem etylenu o szerokości 19mm 33141000-0 rol. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM DOKUMENTACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość 1. Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej z min 5-ma miejscami informacyjnymi (do systemu dokumentacji BDOQ ) do posiadanej metkownicy trzyrzędowej -METO- ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej x 500 szt. 33141000-0 rol. 150 2. Etykiety podwójnie przylepne, ze wskaźnikiem sterylizacji EO-tlenek etylenu z min 5-ma miejscami informacyjnymi (do systemu dokumentacji BDOQ) x 500 szt. - do posiadanej metkownicy -METO- 33141000-0 rol. 50 3 Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet i wskaźników wyżej wymienionych 33141000-0 szt. 900 4 Rolka zapasowa z tuszem do w/w metkownic 33141000-0 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NABOJE DO STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje do sterylizacji gazowej 100% tlenek etylenu zalecane do posiadanego sterylizatora firmy 3M 33141000-0 szt. 384.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TESTY DO STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nietoksyczny test emulacyjny do sterylizacji parowej o parametrach 121st. C-20min. I 134st.C-7min. o dokładności wykonania wg klasy 6 wg ISO 11140-1 X 200 szt. 33141000 op. 450 2 Nietoksyczny test emulacyjny do sterylizacji parowej o parametrach 121st. C/20min. I 134st.C/7min. samoprzylepny o dokładności wykonania wg klasy 6 wg ISO 11140-1 x 200 szt. 33141000 op. 20 3 Nietoksyczny test emulacyjny do sterylizacji parowej o parametrach 121st. C-15min. I 134st.C-5,3min o dokładności wykonania wg klasy 6 wg ISO 11140-1 x 100 szt. 33141000 op. 60 4 Nietoksyczny wskaźnik zintegrowany do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu o dokładności wykonania wg klasy 5 wg PN-EN 867-1,ISO 11140-1. Kontroluje stężenie gazu, poziom wilgotności względnej ,temperaturę i czas ekspozycji. X 100 szt. 33141000 op. 200 5 Nietoksyczny jednorazowy pakiet kontrolny typu Bowie- Dick 134 st.C 3,5 min. Kontrolujący penetrację i jakość pary, z systemem wczesnego ostrzegania, wykonany w technologii TST ,wymagane potwierdzenie zgodności z normą EN-867-4 ISO 11140-4 33141000 szt. 1400 6 Sporal A a 10 szt. 33141000 op. 35 Razem Wymagane oświadczenia producenta - -na zgodność z normami dot. niebiologicznych systemów kontroli sterylizacji (PN EN 867-1 ISO 11140-1) z podaniem klasy wskaźnika -o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych -tam gdzie jest oznaczenie nietok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WŁÓKNINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina niebieska lub zielona 120 cm x 120 cm ( 15 % tolerancji ), niedopuszczamy papieru krepowego 33141000-0 szt. 3000 Włóknina niebieska lub zielona 60 cm x 60 cm ( 15 % tolerancji ), niedopuszczamy papieru krepowego 33141000-0 szt. 2500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV Rozmiar j.m Ilość 1 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 50mm x 200 m. szt. 10 2 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 75mm x 200 m. szt. 20 3 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 l00mm x 200 m. szt. 35 4 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 l50mm x 200 m. szt. 40 5 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 200mm x 200 m. szt. 35 6 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 250mm x 200 m szt. 10 7 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 300mm x 200 m. szt. 4 8 Rękawy foliowo-papierowe płaskie 33141000-0 380mm- x 200 m. szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE Z FAŁDĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 75 mm x l00 m. szt. 50 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 100 mm x l00m. szt. 60 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 150 mm x l00 m. szt. 60 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 200 mm x l00 m. szt. 50 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 250 mm x l00 m. szt. 8 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 300 mm x l00m. szt. 6 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 380 mm x 100 m. szt. 5 Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 33141000-0 400-420 mm x 100 m. szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TESTY BIOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biologiczny do sterylizacji parowej - ampułkowy, czas inkubacji 48 godz., wymagane określenie warunków zabicia w temp. 121 st. C i 134st.C (wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika) x 100 szt. etykiety łatwo odklejalne z testu i samoprzylepne do dokumentacji 33141000-0 op. 7 Test biologiczny do sterylizacji tlenkiem etylenu - ampułkowy, o czasie inkubacji 48 godz. (wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika). X 100 szt. etykiety łatwo odklejalne z testu i samoprzylepne do dokumentacji 33141000-0 op. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.