eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Budowa budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego z przeznaczeniem na osadę leśną w Kiejszach gm.Babiak, zlokalizowaną na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym gruntów 5111/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Izbica Kujawska: Budowa budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego z przeznaczeniem na osadę leśną w Kiejszach gm.Babiak, zlokalizowaną na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym gruntów 5111/2
Numer ogłoszenia: 279166 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło w Gaju , Gaj 2, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865084, faks 054 2865084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolo.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego z przeznaczeniem na osadę leśną w Kiejszach gm.Babiak, zlokalizowaną na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym gruntów 5111/2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje : 1.1 Budowę budynku leśniczówki wg projektu budowlanego typowego pn. Leśniczówka Wielkopolska W-4 . 1.2 Budowę budynku gospodarczego wg projektu budowlanego Wersja 2 . 1.3 Wykonanie prac związanych z infrastrukturą tj. ogrodzenie, odprowadzenie ścieków, drogi i parkingi wewnętrzne, 1.4 Dokumentacja do wglądu u zamawiającego. w siedzibie nadleśnictwa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) . 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : - posiadacz rachunku : Nadleśnictwo Koło - numer rachunku : BZ WBK SA 1 O/Koło 06 1090 1203 0000 0000 2000 2214 - tytuł : wadium Budowa budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego z przezna-czeniem na osadę leśną w Kiejszach gm.Babiak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpo-wiada zasadom określonym w ustawie i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfi-kacji istotnych warunków zamówienia zwane dalej specyfikacją . 2. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wyko-nawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy tj.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobo-wiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy zatrudniają na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownic-twie w specjalności budowlanej . 3. Udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób na listę członków Izby Inżynierów Bu-downictwa . 4. Przedstawią dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na rok 2009 5. W ostatnich pięciu latach zrealizował co najmniej trzy zamówienia, każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia . 6. Zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki . 7. Zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Wa-runków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji . 8. Na podstawie art.23 ust.1 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za-mówienia. 9. W przypadku, o którym mowa w art.23 ust.1 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocni-ka do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowana w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - obowiązuje załączenie stosownej umowy . 10. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wykonawców których mowa w art. 23 ust.1 ustawy - oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumen-ty i oświadczenia oddzielnie dla każdego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 11. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji, dostarczonych przez wykonawcę . 12. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 13. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą . II. Najniższa cena 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi za-łączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA - załącznik nr 1 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę : 1) dowód wniesienia wadium, 2) oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. . Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfi-kacji , 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika . Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert . W przypadku wykonawcy będą-cego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników . Dla wykonawców występują-cych wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulujących współpracę . 4) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem należnych podatków i opłat albo właściwy dokument stwierdza-jący, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatno-ści lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji tego organu - wystawione nie wcze-śniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem należnych podatków i opłat albo właściwy do-kument stwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji tego organu - wy-stawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (2004-2008) robót budowlanych (minimum trzy) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 3 do specyfikacji, 7) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 4 do specyfikacji , 8) dokument stwierdzający wpis osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na listę członków Izby Inżynierów Budownic-twa, minimum 1 osoba, 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, sporządzony na druku - załącznik nr 5 do specyfikacji, 10) oświadczenie finansowe - sporządzone na druku - załącznik nr 6 do specyfikacji, 11) informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finanso-wych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości 300 000,00 zł 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (ubezpie-czenie dotyczące roku 2009) ,na kwotę 30tyśzł sł zł trzydzieści tysięcy. 13) przedmiar robót z wyceną sporządzony w układzie załączonego Przedmiaru robót - do wyceny dla oferentów, sporządzony na druku - załącznik nr 7 , do specyfikacji, 14) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji . Akceptacje niniejszego projektu umowy należy potwierdzić podpisem na ostatniej stronie umowy . 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa dokumenty w formie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z dnia 24 maj 2006r.,nr 87 poz.605) Zmiana- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r (Dz.U. z dnia 22 października 2008r., 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii doku-mentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytel-na lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kolo.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło Gaj 2 ; 87-865 Izbica Kujawska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Koło w Gaju sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.