eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Zblewo- I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-01

Zblewo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Zblewo- I etap
Numer ogłoszenia: 27914 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437734 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, ul. Główna 40, 83-210 Zblewo, woj. pomorskie, tel. 058 5884381, faks 058 5884569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Zblewo- I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Zblewo - I etap Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71520000 - 9 - usługi nadzoru budowlanego CPV: 71540000 - 5 - usługi zarządzania budową Zadanie jest finansowane ze środków Gminy Zblewo, pożyczki z WFOŚiGW w Gdańsku oraz ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 8 Lokalna Infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2. Lokalna Infrastruktura ochrony środowiska. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: A. W zakresie dokumentacji projektowej: 1. Koordynacja prac projektowych. 2. Współpraca z jednostką projektową i uzgadnianie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w projektach. 3. Ustalenie, przy udziale Zamawiającego, zakresu niezbędnych do wykonania opracowań projektowych, jako uzupełnienie i korekty przejętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. 4. Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z oświadczeniem o jej kompletności, zawartych umów o wykonanie robót budowlanych, kopii wybranej oferty oraz prawomocnych pozwoleń na budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę części osadowej oczyszczalni ścieków w gminie Zblewo. B. W zakresie pozyskiwania środków finansowych i opracowania dokumentów formalno - prawnych, a także koordynacji działań związanych z rozliczeniem umów o dofinansowanie zadań inwestycyjnych: 1. Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, przedłożonego do wybranej oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację. 2. Przejęcie od Zamawiającego i analiza kompletnego wniosku oraz umowy dot. dofinansowania inwestycji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. 3. Dokonywanie aktualizacji wniosku o dofinansowanie projektu w ramach RPO na zadanie pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Zblewo - etap I. 4. Opracowanie wniosku o pozyskanie dodatkowego wsparcia finansowego pożyczką z WFOŚ i GW wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym. 5. Udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie pisemnych materiałów dot. złożonego wniosku w celu przyznania środków finansowych. 6. Uczestnictwo w negocjacjach z WFOŚiGW w celu podpisania umowy pożyczki. 7. Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów do rozliczenia etapów płatności do Urzędu Marszałkowskiego (dot. Regionalnego Programu Operacyjnego) oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a w szczególności: sprawozdań etapowych, protokołów zdawczo-odbiorczych stwierdzających wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 8. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące. 9. Pilnowanie w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących. 10. Monitorowanie postępu finansowego i rzeczowego robót oraz jego zgodności z harmonogramem realizacji Projektu, w celu dotrzymania terminów i celów zapisanych w umowie o dofinansowanie. 11. Zgłaszanie konieczność przyspieszania realizacji robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 12. Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, terminach określonych w zawartych umowach. 13. Czynne uczestnictwo w kontroli sposobu wykorzystania udzielonej dotacji i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące. 14. Sporządzanie sprawozdań końcowych do jednostek współfinansujących w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie, niezbędnych w celu otrzymania przyznanych kwot dotacji i pożyczki. C. W zakresie realizacji robót: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie. 2. Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów niezbędnych do powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót. 3. Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, w tym: a) sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacja projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie a także zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulęgających zakryciu lub zanikających,. d) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, e) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, f) kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. g) dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy, h) uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 3. Organizowanie narad koordynacyjnych, min. jeden raz na 2 tygodnie, dotyczących realizacji zadania, w tym finansowania zadania zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 4. Współpraca z Kierownikami budowy oraz z nadzorem autorskim. 5. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów. 6. Egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót. 7. Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 8. Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty. 9. Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania, 10. Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie min. 2 razy w tygodniu, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 11. Sprawdzenie materiałów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 12. Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 13. Rozliczenie rzeczowo - finansowe inwestycji. 14. Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. 15. Zachowanie wymagań BHP, sanitarnych i ochrony środowiska. 16. Zapobieganie roszczeniom Wykonawcy robót. 17. Przeprowadzenie działań związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi w ramach programu RPO. D. W zakresie wykonywania czynności w okresie gwarancji i rękojmi: Wykonywanie czynności w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będzie na odrębnie uzgodnionych warunkach, które określone zostaną w umowie. E. Ustalenia dodatkowe: Inżynier Kontraktu jest odpowiedzialny za wykonanie zadań i rozliczenie finansowe z RPO oraz z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska w Gdańsku ( pożyczka) jak i ma ma obowiązek uczestniczenia w kontroli nieodpłatnie przez odpowiednie instytucje w okresie do 7 lat po zakończeniu i rozliczeniu zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest finansowane ze środków Gminy Zblewo , pożyczki z WFOŚiGW w Gdańsku oraz ze środków Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 8 Lokalna Infrastruktura Podstawowa , Działanie 8.2 Lokalna Infrastruktura Ochrony Środowiska.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji sp. z o.o., ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300097,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 233000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.