Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Zielona Góra: Dostawa pojemników selektywnych na szkło
Numer ogłoszenia: 27912 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników selektywnych na szkło.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem - niżej wymienionych pojemników: - 37 sztuk pojemników w kolorze białym, o pojemności 2,5m3, opisane-SZKŁO BIAŁE - 43 sztuk pojemników w kolorze zielonym, o pojemności 2,5m3, opisane - SZKŁO KOLOROWE. Oba rodzaje pojemników muszą być wykonane z polietylenu, przystosowane do opróżniania mechanizmem HDS, odporne na udary, wszystkie elementy metalowe ocynkowane galwanicznie lub ogniowo, odporne na działanie promieni słonecznych i niskich temperatur. Dno pojemników powinno być wykonane z tworzywa sztucznego, lub powleczone tworzywem sztucznym w celu zminimalizowania hałasu. Otwory wrzutowe muszą być zabezpieczone olejoodporną gumą, dostosowaną do różnego typu i wielkości odpadów (butelek szklanych). Zewnętrza powierzchnia pojemników musi być łatwa w utrzymaniu czystości - łatwo zmywalna gładka powierzchnia. W górnej tylnej części pojemnika należy wprowadzić oznakowanie następującej treści: WP - XXXXX / XX gdzie: WP - XXXXX - numer inwentarzowy; XX - kolejny numer pojemnika Zamawiający poda Wykonawcy treść numeru inwentarzowego pojemników z chwilą podpisywania umowy natomiast kolejny nr pojemnika to odpowiednia 01, 02, 03 ...do 80.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1.800 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych).
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; - udzielą min 60 miesięcy gwarancji na pojemniki na szkło; - wykażą się realizacją wykonania co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze i o podobnej złożoności niniejszego przedmiotu zamówienia; - wniosą przewidziane w postępowaniu wadium. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załaczonego oświadczenia, oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty na zał. druku - załącznik nr 1; - opis techniczny oferowanych pojemników (w tym rysunki, zdjęcia); - podpisany załącznik nr 3 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców na zał. nr 2; - dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane na załączniku nr 2 zostały wykonane należycie; - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. funkcjonalność - 20
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Al. Zjednoczenia 110, pok. nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, al. Zjednoczenia 110a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa samochodów osobowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
 - Świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz selektywnie zbieranych z nieruchomości jednostek należących do IAS w ZG w okresie 24 m-cy
 - Zakup agregatów i osuszaczy (w podziale na dwie części).
 - Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
 - SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.
 - Dostawa dwóch samochodów osobowych do celów służbowych
 
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 - 2026: agregatów, kontenerów, namiotów, beczkowozu, pojemników na paliwo, defibrylatorów"
 - Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
 - Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Łubnice w zakresie zadań własnych
 
więcej: Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





