Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Kraków: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 279128 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, faks 012 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych: 1. Urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu kolanowego i biodrowego. 2. Wiertarka o napędzie akumulatorowym wraz z kompletem końcówek. 3. Piła oscylacyjna - strzałkowa, pistoletowa. 4. Młynek do kruszenia kości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 3 i załącznik nr 5 do specyfikacji. Zamówienie składa się z 4 części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.00.00 - Techniki operacyjne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1 spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( dostawa urządzeń medycznych) o wartości: dla Części 1 co najmniej 10.000,00 zł (brutto) każda, dla Części 2 co najmniej 25.000,00 zł (brutto) każda, dla Części 3 co najmniej 25.000,00 zł (brutto) każda, dla Części 4 co najmniej 6.000,00 zł (brutto) każda. 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: A.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca korzystać będzie z udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów - zgodnie z treścią punktu 2 oświadczenia. B.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy - nie jest wydaniem zaświadczenia. C.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. E.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A.Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiadające części, na którą składa się ofertę) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - na potwierdzenie warunku o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ z podaniem ich całkowitej wartości, przedmiotu, terminu realizacji, odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. B.Dokumenty potwierdzające, że dokonane dostawy z punktu A wykonane zostały należycie ( np. referencje odbiorców, protokołu odbioru). W celu potwierdzenia opisanego warunku potwierdzającego znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzają wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Wymagane prawem atesty,uzgodnienia świadczące o dopuszczeniu urządzenia medycznego do użytkowania w jednostkach służby zdrowia w UE i Polsce. Materiały zawierające m.in. informacje o parametrach technicznych (ze szczególnym uwzględnieniem parametrów określonych w załączniku nr 5 do SIWZ), odnoszące się do oferowanych wyrobów (takie jak foldery, ulotki).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji, Al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków , Budynek nr 4 Dział Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji, Al. Modrzewiowa 22 30-224 Kraków, Budynek nr 4 Dział Administracji, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu kolanowego i biodrowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu kolanowego i biodrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 3 i załącznik nr 5 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wiertarka o napędzie akumulatorowym wraz z kompletem końcówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertarka o napędzie akumulatorowym wraz z kompletem końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 3 i załącznik nr 5 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: piła oscylacyjna - strzałkowa, pistoletowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: piła oscylacyjna - strzałkowa, pistoletowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 3 i załącznik nr 5 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: młynek do kruszenia kości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Młynek do kruszenia kości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 3 i załącznik nr 5 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - ZESTAW I
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.