eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 24 W ZABRZU, UL. TARNOPOLSKA 85 - 87

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Zabrze: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 24 W ZABRZU, UL. TARNOPOLSKA 85 - 87
Numer ogłoszenia: 279106 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64957 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 24 W ZABRZU, UL. TARNOPOLSKA 85 - 87.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 24 W ZABRZU, UL. TARNOPOLSKA 85 - 87. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę PROJEKT PLUS ARCHITEKCI S.C. G. Tkacz , T. Borkowski z Zabrza. Zakres robót obejmuje między innymi: Renowację ścian zewnętrznych budynków szkoły; Docieplenie fragmentu ściany zewnętrznej; Izolację ścian piwnicznych; Częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz okien w połaci dachowej; Wymianę rynien i rur spustowych; Remont kominów oraz obróbki blacharskie; Docieplenie stropodachów przybudówek szkoły; Wymianę instalacji odgromowej; Montaż w stolarce okiennej nawiewników higrosterowalnych; Renowację strefy wejściowej z lastryka granitowego; Remont stref wejściowych do budynku; Wymianę instalacji c.o. Zadanie współfinansowane jest ze środków WFOŚ i GW oraz NFOŚ w ramach programu Zielone Inwestycje. Wykonawca obowiązany jest do współpracy z Zamawiającym przy przygotowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz opracowywaniu materiałów zgodnie z wymogami instytucji współfinansujących. Termin realizacji umowy warunkowany jest terminem rozliczenia zadania z instytucjami finansującymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych - jeżeli w dokumentacji podana jest nazwa handlowa, to należy to traktować przykładowo jako opis parametrów jakie powinien spełniać dany materiał, wyrób lub urządzenie. Wbudowanie materiału, wyrobu lub urządzenia równoważnego wymaga każdorazowo pisemnej akceptacji inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, wynikłe na etapie realizacji robót, a podyktowane potrzebami przyszłego Użytkownika, mające na celu dostosowanie obiektu do jego aktualnych potrzeb. Zmiany te nie mogą zmieniać przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALBUD sp. z o.o., ul. Wilsona 24, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2801459,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1986929,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1986929,42 / Oferta z najwyższą ceną: 2789071,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.