eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zawarcie umowy ramowej naWykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Poznań: Zawarcie umowy ramowej na: Wykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań
Numer ogłoszenia: 279028 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243686 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na: Wykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych (przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania częściowe), pomiędzy Zamawiającym a maksymalnie trzema Wykonawcami w każdym zadaniu częściowym, których celem jest ustalenie warunków dla zamówień, jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia umowy ramowej do dnia 30.06. 2017 r., zwanych dalej zamówieniami wykonawczymi, na Wykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań, w zakresie nie wymagającym projektu i pozwolenia na budowę. 2.Wielkość umowy ramowej: Szacunkowa wartość zamówienia (bez podatku VAT) na roboty, które zostaną objęte umowami ramowymi dla zadań częściowych nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 wynosi łącznie 2.195.370,37 zł, w tym: - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 1 wynosi 1.086.111,12 zł; - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 2 wynosi 398.148,15 zł; - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 3 wynosi 322.222,22 zł; - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 4 wynosi 388.888,88 zł. Zakres robót budowlanych w udzielanych zamówieniach wykonawczych będzie obejmował głównie roboty: malarskie, posadzkarskie, tynkarskie, murarskie, stolarskie, instalacyjne (elektryczne, wodno-kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania) oraz wymianę urządzeń i wyposażenia. 3.Zamawiający przewiduje wykonywanie, w szczególności, niżej wymienionych robót remontowych i prac naprawczych: - w zakresie branży ogólnobudowlanej: 1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, 2) odgrzybienie ścian i sufitów, 3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, 4) rozbieranie posadzek z deszczułek i podłóg z desek, 5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych, 6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, 7) skucie tynków, 8) demontaż stolarki drzwiowej, 9) demontaż stolarki okiennej, 10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 11) demontaż szaf, boazerii, itp., 12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych, 13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo-kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, 14) usunięcie lamperii i tapet, 15) murowanie ścianek działowych, 16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, 18) montaż kratek wentylacyjnych, 19) wykonywanie gładzi gipsowej, 20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, 21) układanie glazury, 22) układanie płytek z terakoty i gresu, 23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty, 24) układanie paneli podłogowych, 25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, 26) malowanie ścian i sufitów, 27) malowanie stolarki drzwiowej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, 28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych, założenie okuć, klamek, zamków, 29) montaż stolarki drzwiowej, 30) montaż stolarki okiennej, 31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych, 32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, 33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, 34) inne roboty remontowe branży ogólnobudowlanej nie objęte wykazem; - w zakresie branży sanitarnej: 1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i centralnego ogrzewania, 2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, 3) wykonywanie podejść do przyborów, 4) montaż armatury odcinającej, 5) montaż przyborów sanitarnych, 6) montaż urządzeń pomiarowych (wodomierzy, ciepłomierzy), 7) montaż urządzeń grzewczych, 8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji, 9) izolacje przewodów zabudowanych, 10) sprawdzenie stanu technicznego (i ewentualna naprawa) instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ze sporządzeniem opinii/protokołu z prób ciśnieniowych lub badań dla Zakładu Gazowniczego (wymagane przed zamontowaniem licznika), 11) inne roboty remontowe branży sanitarnej nie objęte wykazem; - w zakresie branży elektrycznej: 1) roboty demontażowe instalacji elektrycznych i teletechnicznych, osprzętu i opraw, 2) wymiana tablic licznikowych, 3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i teletechnicznych, 4) montaż osprzętu elektrycznego, 5) pomiary elektryczne powykonawcze, 6) sprawdzanie stanu technicznego (i ewentualna naprawa) instalacji elektroenergetycznej ze sporządzeniem opinii/protokołu z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), 7) inne roboty remontowe branży elektrycznej nie objęte wykazem. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace (w zakresie dotyczącym indywidualnie przeprowadzonego remontu każdego lokalu), a na wbudowane wyposażenie na okres zgodny z gwarancją producenta. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206). 5.Warunki wykonania zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2 do umowy ramowej oraz w projekcie umowy ramowej, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że zakres remontów poszczególnych lokali mieszkalnych, kwater i kwater internatowych może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w STWiORB. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, źródła pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Wykonawca może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w STWiORB i przedmiarach robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w STWiORB i przedmiarach robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w STWiORB i przedmiarach robót jak również nie powodujące konieczności wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w STWiORB znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiałów lub urządzeń wskazanych w STWiORB i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego w STWiORB, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń należy obowiązkowo załączyć do oferty. Propozycja równoważnych (innych) materiałów i urządzeń jest możliwa tylko i wyłącznie na etapie składania oferty wykonawczej. Zamawiający, w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. Nie dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających równoważność proponowanych materiałów i urządzeń, traktowane będzie jak przyjęcie wszelkich rozwiązań bez zmian.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • ANTONIEWICZ - PARKIECIARSTWO Bartosz Antoniewicz (zad. nr 1) , ul. Kanałowa 13, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2195370,37 PLN.

  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 1009027,15

    • Oferta z najniższą ceną: 1009027,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1173000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • HYDRO-TERM Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe (zad. nr 1), ul. Zbąszyńska 5, 60-359 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 1173000,00

    • Oferta z najniższą ceną: 1009027,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1173000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • KOMPLEKS BUDOWA Adam Dembinski (zad. nr 2), Al. 21 Października 7, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 313518,59

    • Oferta z najniższą ceną: 313518,59 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy MOSTOSTAL- STOLBUD Sp. z o.o. (zad. nr 2) , ul. Poznańska 41 , 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 340739,79

    • Oferta z najniższą ceną: 313518,59 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • AD BUILDING Agata Pełka (zad. nr 2) , ul. J. Matejki 9/6 , 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 430000,00

    • Oferta z najniższą ceną: 313518,59 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Zakład Budowlany Michalak Sp. z o.o. (zad. nr 3) , ul. Złotnicza 12 , 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 285880,01

    • Oferta z najniższą ceną: 285880,01 / Oferta z najwyższą ceną: 348000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • ANTONIEWICZ - PARKIECIARSTWO Bartosz Antoniewicz (zad. nr 3) , ul. Kanałowa 13 , 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 300353,33

    • Oferta z najniższą ceną: 285880,01 / Oferta z najwyższą ceną: 348000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • AD BUILDING Agata Pełka (zad. nr 3) , ul. J. Matejki 9/6 , 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 348000,00

    • Oferta z najniższą ceną: 285880,01 / Oferta z najwyższą ceną: 348000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • KOMPLEKS BUDOWA Adam Dembinski (zad. nr 4), Al. 21 Października 7 , 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 349735,18

    • Oferta z najniższą ceną: 208675,91 / Oferta z najwyższą ceną: 420000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • WALCZAK MAREK USŁUGI DLA BUDOWNICTWA (zad. nr 4) , ul. Staszica 5 , 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 372686,00

    • Oferta z najniższą ceną: 208675,91 / Oferta z najwyższą ceną: 420000,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane EUROKOLOR Tadeusz Nowacki (zad. nr 4), ul. B. Chrobrego 8, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 420000,00

    • Oferta z najniższą ceną: 208675,91 / Oferta z najwyższą ceną: 420000,00

    • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.