Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw do Aresztu Śledczego w Suwałkach. Postępowanie numer 12/Ż/2010
Numer ogłoszenia: 278920 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, faks 087 5650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw do Aresztu Śledczego w Suwałkach. Postępowanie numer 12/Ż/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- warzywa świeże i jabłka 1) burak ćwikłowy, CPV 03221111-7 klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 10.500kg 2) Marchew, CPV 03221112-4, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 27.500 kg 3) Cebula CPV 03221113-1klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 20.500 kg 4) kapusta biała CPV 03221410-3, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 15.000 kg 5) Kapusta czerwona CPV 03221410-3, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 6.100 kg 6) Pietruszka korzeń CPV 03221110-0, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 3.000 kg 7) Seler korzeniowy CPV 03221110-0, klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg - 4.000 kg 8) Rzepa czarna CPV 03221110-0, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg - 1.000 kg 9) Kapusta pekińska CPV 03221410-3, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 1.000 kg 10) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg - 3.500 kg Część II - warzywa kiszone 1) Kapusta kiszona CPV 03221410-3 klasa I, opakowanie wiaderko max.20kg - 7.000 kg 2) Ogórek kiszony, CPV 03221270-9 klasa I, opakowanie wiaderko, max. 20 kg - 4.000 kg Część III - ziemniaki 1) Ziemniaki CPV 03212100-1, klasa I, workowane, opak. jedn. max. 50 kg - 110.000kg Część IV - strączkowe 11) Fasola Jaś CPV 03221210-1 - opak. jedn. max. 50 kg 4.500,00 kg 12) Groch łuskany połówki CPV 03221220-4 opak. jedn. max. 50 kg - 2.5000 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny może nastąpić w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
16-400 Suwałki
ul. Wojska Polskiego 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy 16-400 Suwałki ul. Wojska Polskiego 29 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- warzywa świeże i jabłka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) burak ćwikłowy, CPV 03221111-7 klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 10.500kg 2) Marchew, CPV 03221112-4, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 27.500 kg 3) Cebula CPV 03221113-1klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 20.500 kg 4) kapusta biała CPV 03221410-3, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 15.000 kg 5) Kapusta czerwona CPV 03221410-3, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 6.100 kg 6) Pietruszka korzeń CPV 03221110-0, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 3.000 kg 7) Seler korzeniowy CPV 03221110-0, klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg - 4.000 kg 8) Rzepa czarna CPV 03221110-0, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg - 1.000 kg 9) Kapusta pekińska CPV 03221410-3, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 1.000 kg 10) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg - 3.500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - warzywa kiszone1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kapusta kiszona CPV 03221410-3 klasa I, opakowanie wiaderko max.20kg - 7.000 kg 2) Ogórek kiszony, CPV 03221270-9 klasa I, opakowanie wiaderko, max. 20 kg - 4.000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3, 03.22.12.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ziemniaki CPV 03212100-1, klasa I, workowane, opak. jedn. max. 50 kg - 110.000kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - strączkow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fasola Jaś CPV 03221210-1 - opak. jedn. max. 50 kg 4.500,00 kg 2. Groch łuskany połówki CPV 03221220-4 opak. jedn. max. 50 kg - 2.5000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- DOSTAWA LINII KRWI I SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO NA STACJĘ DIALIZ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Remont dróg powiatowych nr 1099B, nr 1118B, nr 1131B, nr 1184B
- Zakup koparko-ładowarki
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
- Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2025 r. artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 376 mieszczącej się w Warszawie, przy ulicy gen. K. Ziemskiego 22
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2025 r. artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 217 mieszczącej się w Warszawie, przy ulicy I. Paderewskiego 45
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa warzyw i ziemniaków
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.