Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Haczów: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasionów realizowana w ramach wniosku: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów.
Numer ogłoszenia: 278832 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasionów realizowana w ramach wniosku: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od przepompowni ścieków nr 3 do studni kanalizacyjnej oznaczonej na projekcie nr 40 oraz wykonanie 1 przyłącza kanalizacyjnego w miejscowości Jasionów. Zakres planowany do wykonania jest jednym z etapów prac przewidzianych do realizacji w latach 2009 - 2011. objętych wnioskiem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. a) zakres prac : - budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od P3 do ST. 40, - budowa rurociągu tłocznego od przepompowni P3 - budowę przepompowni ścieków P3 - budowa przyłącza kanalizacyjnego b) istotne parametry inwestycji. sieć kanalizacyjna - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC o 250 mm - 418,0 m, - budowa rurociągów tłocznych o 110 mm PE - 484,0 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych o 400 mm PVC - 7 szt., - budowa sieciowych przepompowni ścieków - 1 kpl. - budowa kabli energetycznych YAKY 4×35 mm2 zasilających przepompownie Lc = 697,0 m - wytyczenie i inwentaryzacja sieci kanalizacyjnej - 7 studzienek + 1 przepompownia ścieków. przyłącz kanalizacyjny - budowa przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC o 160 mm - 31,0 m, - budowa studzienek rewizyjnych o 400 mm - szt. 1 - włączenie istniejącej instalacji budynku do sieci kanalizacyjnej - 1 szt. c) sposób wykonania robót. ( sieć + przepompownia) Wykopy liniowe - koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 m3 na rozkop. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny Sposób wykonania robót ( przyłącz kanalizacyjny) Wykopy liniowe na przyłączach o ścianach pionowych - koparko - spycharka o poj. łyżki 0,15 m3. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny d) obowiązujące normy. PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne, Szczegółowe dane dotyczące obmiarów w/w dróg szczegółowego zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu nieograniczonym zostaną dopuszczone oferty firm, które: a) są uprawnione do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o nie zaleganiu składek na ZUS potwierdzające ,że nie zalega z opłacaniem podatków lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku przekształceń firmy niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (będące własnością Wykonawcy lub oddane do dyspozycji Wykonawcy). W przypadku oddania do dyspozycji pojazdów i personelu przez inne podmioty w celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. j) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót k) harmonogram rzeczowo finansowy 8.Wyżej wymienione dokumenty muszą być wypełnione i podpisane przez osoby wymienione w dokumentach rejestracyjnych, ściśle wg warunków i postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów, pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach złożonego przez Gminę Haczów wniosku pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów..
INNE PRZETARGI HACZÓW
- Przebudowa , adaptacja pomieszczeń po Banku Spółdzielczym na pomieszczenia Urzędu Gminy - III etap.
- Przebudowa drogi gminnej nr 115741R Buków-Jasionów polegająca na budowie odcinka chodnika dla pieszych strona lewa w miejscowości Buków . - etap III
- Rozwój zrównoważonej gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Haczów poprzez budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Trześniów, Jasionów i Wzdów - etap III.
więcej: przetargi HACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz budowa wiaty artystyczno-galeryjnej wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach projektu: Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach w nowej odsłonie
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.