Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Lwówek Śląski: Udrożnienie koryt i remont budowli na ciekach w zlewni rzeki Bóbr
Numer ogłoszenia: 278824 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim , ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824602, 7824603, faks 075 782 4506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie koryt i remont budowli na ciekach w zlewni rzeki Bóbr.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Iwnica na długości 1285 mb w m. Niwnice, gm. Lwówek Śląski Część nr 2 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Olszówka II na długości 2800 mb w m. Ubocze, gm. Gryfów Śląski Część nr 3 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Młynówka II na długości 2700 mb w m. Rybnica, gm. Stara Kamienica Część nr 4 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Kózka na długości 400 mb w m. Golejów, gm. Lubomierz Część nr 5 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Grudna na długości 800 mb w m. Grudza, gm. Mirsk i m. Stara Kamienica, gm. Stara Kamienica Część nr 6 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Mierewiński Potok II na długości 3100 mb w m. Mierzwin, Ocice, gm. Bolesławiec Część nr 7 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Łupia II na długości 900 mb w m. Krogulec, gm. Mysłakowice Część nr 8 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Luciąża na długości 4080 mb w m. Radostów Dolny, Radostów Średni, Radostów Górny, gm. Lubań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 robotę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę. - o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 1,6,8, - o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 2,3,7, - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 4 i 5, Za roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą roboty związane jedynie z naprawą uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych koryt cieków naturalnych (czyli wyklucza się roboty na urządzeniach melioracji wodnych szczegółowych oraz rowach przydrożnych ) polegające na naprawie koryt i skarp cieków naturalnych a w tym : zabudowa wyrw , umocnianie skarp płytami ażurowymi typu Krata , wykonywanie podlewek betonowych fundamentów i gurtów , budowa murów oporowych , wykonywaniu narzutów w dnie lub na skarpach rzek i cieków z kamienia ciężkiego. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.1.1 i 12.1.2 niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie określone w pkt 12.1.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie określone w pkt 12.1.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie określone w pkt 12.1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 2) zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację prac we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający uzasadnienie powodu zmiany; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację prac. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez osobę nadzorującą ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych; b. zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Dolnosląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, Oddział w Lwówku Śląskim, ul. Jaśkiewicza 24, 59 - 600 Lwówek Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Iwnica na długości 1285 mb w m. Niwnice, gm. Lwówek Śląski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 1285 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Olszówka II na długości 2800 mb w m. Ubocze, gm. Gryfów Śląski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 2800 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Młynówka II na długości 2700 mb w m. Rybnica, gm. Stara Kamienica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 2700 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Kózka na długości 400 mb w m. Golejów, gm. Lubomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Kózka na długości 400 mb w m. Golejów, gm. Lubomierz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Grudna na długości 800 mb w m. Grudza, gm. Mirsk i m. Stara Kamienica, gm. Stara Kamienica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 800 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Mierewiński Potok II na długości 3100 mb w m. Mierzwin, Ocice, gm. Bolesławiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 3100 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Łupia II na długości 900 mb w m. Krogulec, gm. Mysłakowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 900 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 zamówienia - Udrożnienie koryta i remont budowli na cieku Luciąża na długości 4080 mb w m. Radostów Dolny, Radostów Średni, Radostów Górny, gm. Lubań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnienie koryta i remont budowli na długości 4080 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Zakup samochodu brygadowego ze skrzynią otwartą dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
- Remont muru oporowego w Marczowie
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym (...) w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)"
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Budowa stadionu sportowego wraz z infrastrukturą w Lwówku Śląskim
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace utrzymaniowe rzeki Troja w km 7+800-10+800 w m. Kietrz gm. Kietrz
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r. -obszar nadzorów Wodnych Pszczyna i Bieruń - gm. Bieruń, Bojszowy, Goczałkowice Zdrój, Miedźna, Pawłowice, Pszczyna, Suszec, Tychy
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice - części od 1 do 5
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Roboty naprawcze na wałach przeciwpowodziowych na terenie gminy Bolesławiec (nakaz bud.)
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach ZZ Nysa powiat nyski i brzeski - cz. od 1 do 3.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.