eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unieście › Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Unieście: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.
Numer ogłoszenia: 278697 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy , ul. Suriana 24, 76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3481921, fax. 094 3481921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.afr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy ziemniaków, warzyw i owoców zgodnie z poniższym wykazem: Lp. Nazwa produktu Orientacyjna ilość 1. Arbuz 500 kg 2. Banany 3 020 kg 3. Brzoskwinie 540 kg 4. Buraki 3 400 kg 5. Cebula 2 600 kg 6. Czosnek 80 kg 7. Cytryny 1 250 kg 8. Fasola biała 660 kg 9. Groch łuskany 650 kg 10. Jabłka 4 670 kg 11. Kalafior 550 kg 12. Kapusta biała 7 400 kg 13. Kapusta kwaszona 1 300 kg 14. Kapusta pekińska 900 kg 15. Kapusta czerwona 340 kg 16. Kapusta włoska 50 kg 17. Kiwi 280 szt. 18. Koper 400 kg 19. Mandarynka 140 kg 20. Marchew 3 500 kg 21. Natka pietruszki 350 kg 22. Natka selera 70 kg 23. Nektaryna 460 kg 24. Ogórek kwaszony 900 kg 25. Ogórek świeży 5 700 kg 26. Papryka świeża 280 kg 27. Pieczarki 480 kg 28. Pietruszka 1 300 kg 29. Pomidory 5 850 kg 30. Pomarańcze 2 620 kg 31. Por 980 kg 32. Rzodkiewka 450 kg 33. Rzodkiew biała 320 kg 34. Sałata 1 300 kg 35. Seler 1 320 kg 36. Szczypior 460 kg 37. Winogrona 50 kg 38. Ziemniaki 38 000 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.12.10.0 - 11.12.10.0 11.21.00.0 - 11.21.00.0 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienia, np. koncesji, zezwolenia i licencje) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki obrotowe i/lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI swiz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta misi zawierać następujące dokumenty: 1.formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( w pkt. 5 druku oferty). 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10.parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 11.formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 12.potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (nie dotyczy rolników , w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej) 13.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni. Z treści tego dokumentu wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1,5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego rozporządzenia. 15.Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej i weterynaryjnej, w której wyraźnie zaznaczono że zakład jest dopuszczony do zaopatrywania odbiorców w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego i że znajduje się pod stałą kontrolą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.wdw.afr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu, ul. Suriana 24, 76 - 032 Unieście..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu, ul. Suriana 24, 76 - 032 Unieście. Budynek administracyjny, pok. 105..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.