eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Gliwice: Wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 278680 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237702 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6 zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres robót obejmuje: Instalacja oświetlenia dekoracyjnego: 1. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6. Prace obejmują oświetlenia części frontowej pawilonów: - od strony DTŚ pawilon nr III Tropik, pawilon nr IV Historyczny, pawilon nr V Kaktusy, - od strony parku pawilon nr II Rośliny Użytkowe, pawilon nr IV Historyczny, pawilon nr VI Gospodarczy. 2. Iluminację pawilonów zaprojektowano przy zastosowaniu opraw oświetleniowych oświetlenia zewnętrznego iluminacyjnego, wykonanych w technologii LED w systemie zmiany kolorów RGB za pomocą sygnału DMX 512: - obudowa oprawy - aluminium, długość modułu - 1,5 m, boki przekroju poprzecznego oprawy nie mogą przekroczyć 100 mm; - kolor obudowy oprawy i konstrukcji wsporczej - w kolorze kratownic RAL 7004; - zasilanie opraw napięciem 230V, 50Hz, sterowane sygnałem DMX 512, min. IP 66; - oprawa z kloszem ze szkła hartowanego o grubości min. 4 mm; - oprawa wyposażona w układ wyrównania ciśnienia między oprawą, a otoczeniem zapobiegający zasysaniu wilgoci do oprawy; - oprawa wyposażona w złączki i przewody umożliwiające połączenie linii zasilającej oraz linii DMX na danej elewacji bez konieczności stosowania dodatkowego okablowania. Złączki o min. IP 66, bezhalogenowe, napięcie pracy 250V. - oprawy wyposażone w diody RGB, kąt rozsyłu 12x46 stopni; - temperatura pracy oprawy w zakresie: -25C do +35C; - oprawy wyposażone w metalowe uchwyty montażowe do montażu na konstrukcji wsporczej. Uchwyty powinny mieć możliwość zmiany położenia na obudowie oprawy. 3. Sterowanie oprawami ma umożliwić okazjonalną zmianę kolorów na dowolny z palety RGB na każdej z elewacji iluminowanego obiektu. Podstawowym kolorem iluminacji jest kolor zielony. 4. Wykonanie konstrukcji wsporczej pod oprawy przy zastosowaniu kątowników stalowych o długości około 200 mm. Konstrukcja mocowana do kratownic przez skręcanie. 5. Zabudowa oprawy neon o wymiarach 20 m x 4 m z napisem PALMIARNIA na konstrukcji kratownicy pawilonu nr IV Historyczny od strony DTŚ. Barwa światła - zielona. Neon powinien być wykonany w klasie szczelności min. IP 66, moc oprawy około 3,5 kW, napięcia zasilania 230V, 50 Hz, charakterystyka o szerokim kącie rozsyłu (90-270) stopni. 6. Zabudowa rozdzielnicy ROD zasilania i sterowania oświetleniem dekoracyjnym w przedsionku pomieszczenia Rozdzielni Głównej. 7. Wykonanie okablowania. 8. Wykonanie prób i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej i uziemiającej. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 10. Uruchomienie całości. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Przedmiar robót. 2. Projekty wykonawcze. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. UWAGA: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2013 r. poz. 709 ze zm.), w szczególności art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Pozostałe warunki wykonania robót: 1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne posiadające aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 2. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 3. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją, techniczną oraz przedmiarami robót. 4. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 5. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - dokumentację powykonawczą, - dziennik budowy, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia w branży elektrycznej. 2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 3. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 4. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. 5. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 6. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 8. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 9. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo-Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala, ul. Białej Bramy 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 616936,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 536427,60

  • Oferta z najniższą ceną: 536427,60 / Oferta z najwyższą ceną: 766190,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.