Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Myślenice: Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 2 o. II w km 0+923,50 ÷ 1+907,00 i budowa odcinka drogi leśnej nr 2 o. III w km 1+907,00 ÷ 2+947,00 na działce ewid. Nr 17120-2 położonej w Sidzinie
Numer ogłoszenia: 278654 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice , ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721669, 2720069, faks 012 2721669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 2 o. II w km 0+923,50 ÷ 1+907,00 i budowa odcinka drogi leśnej nr 2 o. III w km 1+907,00 ÷ 2+947,00 na działce ewid. Nr 17120-2 położonej w Sidzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych -Przebudowy odcinka drogi leśnej nr 2 o. II w km 0+923,50 ÷ 1+907,00 i budowy odcinka drogi leśnej nr 2 o. III w km 1+907,00 ÷ 2+947,00 na działce ewid. Nr 17120-2 położonej w Sidzinie, w leśnictwie Sidzina. Projektowana przebudowa odcinka drogi 2 o. II oraz budowa odcinka drogi nr 2 o. III usytuowana jest na terenie leśnictwa Sidzina i przebiega przez oddziały nr 535, 534, 533, oraz stanowi połączenie istniejących dróg leśnych. Zamówienie obejmuje: 1. Przebudowę odcinka drogi 2 o.II polegającą na wykonaniu nawierzchni twardej nieulepszonej o szerokości jezdni na prostej 3,50 m, na istniejącej drodze gruntowej i długości 983,50 m. Szerokość korony drogi 5,50 m, przekrój jezdni na prostej jednostronny 3 % poprzeczny. 1.1 Zakres robót: -wytyczenie robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -profilowanie podłoża pod projektowaną konstrukcję nawierzchni z jej mechanicznym zagęszczaniem, uformowaniem poboczy wraz z ich zagęszczeniem całość według PN-S-02205, PN-88-B-044881, BN-77-8931-12 w ilości 5.927,3 m2, -wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 15 cm z kruszywa łamanego niesortowanego o uziarnieniu 0-63 mm według PN-S-06102 w ilości 4.402,9 m2, -wykonanie nawierzchni tłuczniowej grubości 10 cm według PN-S-06102 w ilości 4058,7 m2, podkład tłuczeń 31,5-63 mm, wałowanie walcem 6t, klinowanie klińcem 5-31,5 mm, wałowanie walcem 10 t, zamknięcie nawierzchni miałem kamiennym 0-5mm, -uformowanie poboczy wraz z ich zagęszczeniem. 2. Budowę odcinka drogi 2 o.III polegającą na wykonaniu robót ziemnych, odwodnienia, oraz nawierzchni twardej nieulepszonej w terenie górskim charakteryzującym się stromym i odcinkowo umiarkowanym pochyleniem stoków. Projektowana droga posiada charakter drogi stokowej o długości 1040,0 m. Szerokości jezdni na prostej 3,50 m, szerokość korony drogi 5,50 m. 2.1 Warunki gruntowo - wodne: Podłoże gruntowe, w oparciu o wykonane odkrywki i analizy makroskopowe gruntu stanowią gliny zwięzłe, zwietrzeliny gliniaste, w głębszych partiach występuje rumosz skalny. 2.2 Droga w planie: Minimalny promień łuku poziomego R=25,0 m, a maksymalny R=300,0 m 2.3 Droga w przekroju podłużnym: Spadki podłużne niwelety wahają się w granicach minimalnie 0,3%, a maksymalnie 13,5%. Minimalne promienie łuków pionowych przyjęto na łukach wklęsłych R=350,0 m, a wypukłych 800,0 m 2.4 Droga w przekroju poprzecznym: Spadek poprzeczny korony drogi zaprojektowano na prostej jednostronny do stoku 3%, na łuku jednostronny do środka łuku 4%. Pochylenie skarp nasypów 1:1,5, a skarp wykopów 1:1 2.5 Zakres robót: -wytyczenie robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -karczowanie pni w ilości ok. 250 szt, -wykonanie robot ziemnych wykopów oraz nasypów w gr kat III do VII koparką podsiębierną o poj. 0,60 m3 w nasyp lub odkład w ilości ok. 3418,0 m3 -przepych odspojonego gruntu spychaczem 100 KM na odległość do 60 m w ilości ok.1198,0 m3, -formowanie i zagęszczanie nasypów przy użyciu równiarki samojezdnej 100 KM oraz spychacza 100 KM do współczynnika Is 0,97 według próby Proctora na głębokość 70 cm w ilości ok. 4890,0 m3, -wykonanie mijanek zgodnie z rozporządzeniem MŚ z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów, -wykonanie dwóch zjazdów ze szlaków zrywkowych i składnicy drewna o pow. 300 m2, -profilowanie podłoża pod projektowaną konstrukcję nawierzchni z jej mechanicznym zagęszczaniem, uformowaniem poboczy wraz z ich zagęszczeniem całość według PN-S-02205, PN-88-B-044881, BN-77-8931-12 w ilości 6.525,0 m, -wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 15 cm z kruszywa łamanego niesortowanego o uziarnieniu 0-63 mm według PN-S-06102 w ilości 4.875,5 m2, -wykonanie nawierzchni tłuczniowej grubości 10 cm według PN-S-06102 w ilości 4.514,8 m2, podkład tłuczeń 31,5-63 mm, wałowanie walcem 6t, klinowanie klińcem 5-31,5 mm, wałowanie walcem 10 t, zamknięcie nawierzchni miałem kamiennym 0-5mm, -uformowanie poboczy wraz z ich zagęszczeniem w ilości 309,2 m3, -wykonanie odwodnienia powierzchniowego korony drogi z elementów używanych barier drogowych stalowych na fundamencie z betonu -wodospusty dł. 6,00 m, szt. 21, -wykonanie rowów przydrożnych o przekroju trapezowym odcinkowo ubezpieczonych brukiem z kamienia łamanego gr. 20 cm w ilości ok. 583,20 m2, -wykonanie 3-ch szt. przepustów z rury PEHD śr. 60 cm o łącznej długości 23,5 m na ławie żwirowej. Ścianki czołowe oraz studnie wpadowe na wlotach 1,5x1,85x1,2 m z kamienia łamanego na zaprawie cementowej. Wyloty przepustów umocnione narzutem kamiennym . -wykonanie brodu drewniano - kamiennego o wymiarach 7,50 m x 9,30 m z drewna okrągłego o śr. od 15,0 cm do 30,0 cm z wypełnieniem między belkami kamieniem łamanym o gr. 20 cm ułożonym na warstwie tłucznia kamiennego o gr. 10 cm. -stabilizację wylotu brodu z koszy kamienno - siatkowych o objętości 47,5 m3 oraz ubezpieczenie narzutem kamiennym o wadze ok. 50 kg w ilości 4,25 m3 -w obrębie projektowanych przepustów projektuje się poręcze ochronne z krawędziaków, słupki o wymiarach 12 x 14 cm, pochwyt o wymiarach 10 x 12 cm. 3. Wykonanie i utrzymanie na koszt Wykonawcy niezbędnego zabezpieczenia placu budowy, jego zaplecza oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Sporządzenie Planu BIOZ. 5. Dozór placu budowy. 6. Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą 7. Zamówienie należy wykonać: 7.1 - na podstawie Dokumentacji projektowej opracowanej przez Zespół Usług Projektowych Pro-Las s. c. 31-159 Kraków, Al. Słowackiego 17A 7.2 - z materiałów, które muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom projektu. Na żądanie przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu, w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 7.3 - zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 7.4 - zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ, 7.5 - Szczegółowo w zakresie określonym w Przedmiarze robót. 7.6 - Z uwzględnieniem warunków określonych decyzją: - o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego, - o udzieleniu pozwolenia na budowę. 8. Zamówienie podzielone jest na dwa Etapy: Etap I - wykonanie pełnego zakresu robót Przebudowy odcinka drogi leśnej nr 2/II w km 0+923,50 ÷ 1+907,00 na działce ewid. nr 17120/2 położonej w Sidzinie, zgodnie z Przedmiarem robót. oraz - wykonanie następującego zakresu robót Budowu odcinka drogi leśnej nr 2/III w km 1+907,00 ÷ 2+947,00 na działce ewid. Nr 17120/2 położonej w Sidzinie: - obsługa geodezyjna w zakresie odtworzenia trasy, - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - obiekty, zgodnie z Przedmiarem robót. Etap II - wykonanie następującego zakresu robót Budowy odcinka drogi leśnej nr 2/III w km 1+907,00 ÷ 2+947,00 na działce ewid. Nr 17120/2 położonej w Sidzinie: - odwodnienie - bród - nawierzchnia - zjazdy - składnica - urządzenia drogowe oraz inwentaryzacja powykonawcza robót, zgodnie z Przedmiarem robót. 9. Terminy wykonania zamówienia. 9.1 Termin rozpoczęcia: po podpisaniu umowy 9.2 Termin zakończenia: ETAP I : 31.12.2011 r. ETAP II : 30.06.2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 76 1540 1115 2001 6011 3902 0001 z dopiskiem -wadium przetarg - przebudowa drogi 2 o. II i budowa drogi 2 o. III w leśnictwie Sidzina. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w poniedziałki, środy i piątki od godz. 8:00 do 13:00, a w dniu przetargu do godz. 9:00. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia w niezbędnym zakresie warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie dróg o wartości łącznie co najmniej 400 tys. zł, w tym jedną o wartości powyżej 100 tys. zł. Powyższe roboty wykonali w sposób prawidłowy, co muszą stwierdzać załączone do oferty dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: - jedną równiarką o mocy minimum 75 KW, - jedną spycharką o mocy minimum 75 KW, - jedną koparką o poj. łyżki co najmniej 0,60 m3 - dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o nośności minimum 10 t, - jednym walcem statycznym gładkim samojezdnym 10 t, - jednym walcem wibracyjnym samojezdnym 7,5 t.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej siedmioma osobami które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, w tym dwoma posiadającymi uprawnienia operatora ciężkich maszyn budowlanych, dwoma uprawnionymi do prowadzenia pojazdów samochodowych ciężarowych, oraz jedną posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące co najmniej, kierowanie robotami zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 Prawo Budowlane /Dz. U. z 2010 r. nr 156 poz. 1623 z póź. zm./ w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 200 tys. zł lub wykaże zdolność kredytową w ww. wysokości.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także Oświadczenie tego podmiotu że niepodlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku przedkładają dokument zawierający pełnomocnictwo w oryginale, lub kserokopii podpisanej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. 3.W przypadku gdy wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym składa oświadczenie, że nie jest zobowiązany do przedłożenia informacji z Krajowego rejestru Sądowego w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. 4.Wykonawca może polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, 1.2 Z powodu siły wyższej, jakiegokolwiek zdarzenia zewnętrznego o charakterze nadzwyczajnym, któremu Wykonawca nie mógł zapobiec i na które nie miał wpływu, 1.3 Z uwagi na inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 2. Jeżeli w okresie realizacji przedmiotu Umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), to od terminu zmiany, podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13. pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 09:00, miejsce: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, Sekretariat Nadleśnictwa pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane lub wspólfinansowane ze środków Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





