Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Kielce: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I ROZŁADUNKIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH
Numer ogłoszenia: 278582 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I ROZŁADUNKIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych - ul. Wojska Polskiego 65B Kielce. 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I półroczu 2010 roku, kompletne. 3. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy. W cenie muszą być zawarte wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 5.Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w dodatku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy. Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) oraz posiadać aktualną gwarancję. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych powinny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność, wydajność. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Produkty równoważne powinny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. Jeśli oryginalny produkt posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych, pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli naprawa okaże się niemożliwa do usunięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równoważność uszkodzonego sprzętu lub wymiany na sprzęt równorzędny. Ocena uszkodzenia dokonana zostanie przez autoryzowany serwis uszkodzonego sprzętu na koszt Wykonawcy. Jeśli urządzenie będące na gwarancji ulegnie awarii w wyniku stosowania materiałów równoważnych i Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. Gdy w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność niekorzystnie odbiega od parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych lub jeśli równoważny materiał eksploatacyjny we właściwy sposób nie sygnalizuje stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiał eksploatacyjny, którego żądanie dotyczy, na materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, bez zmiany ceny. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały równoważne winne być oznaczone przez podanie ich nazwy, symbolu, pojemności i producenta. Wykonawca oferujący produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na wolny od wad. Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia faksem przez Zamawiającego (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 8. Wykonawca odbierze na swój koszt produkty reklamowane w oparciu o pkt 7. 9. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
KSEROSERWIS SPÓŁKA CYWILNA Piotr Kowal, Grzegorz Nowak
jakie przetargi wygrała firma 
KSEROSERWIS SPÓŁKA CYWILNA Piotr Kowal, Grzegorz Nowak
- KSEROSERWIS P. Kowal, M. Nowak, G. Nowak, ul. Wesoła 51, 25-363 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68655,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70972,28
Oferta z najniższą ceną: 70972,28 / Oferta z najwyższą ceną: 175046,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogólnodostępna i oferowana przez wielu dostawców o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do kotłowni Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: "Budowa zajezdni autobusowej dla autobusów elektrycznych przy ul. Oskara Kolberga w Kielcach"
 - Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE
 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Kielce S.A. w likwidacji na rok 2026 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
 - Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Kielcach
 - Usługi medyczne na potrzeby projektu
 
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
 - Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
 - Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
 - Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
 - Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
 
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





