Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Pilchowice: Zakup wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 278544 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wiat przystankowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje prac: - demontaż wiaty istniejącej na miejscu -w przypadku gdy takowa istnieje- i przetransportowanie jej wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce przez Zamawiającego; - dostawę i montaż nowych wiat przystankowych; - wykonanie podbudowy w przypadku jej braku z szarej kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie piaskowej, ograniczonej obrzeżami trawnikowymi o gr. 10 cm, wys. 30 cm i dł. 100 cm. Wymiary wiat dużych: a) długość - 400 cm (plus, minus 15 cm) b) długość całkowita z dachem - 460 cm (plus, minus 15 cm) c) szerokość - 140 cm (plus, minus 15 cm) d) szerokość całkowita z dachem - 190 cm (plus, minus 15 cm) e) wysokość - 220 cm (plus, minus 15 cm) f) wysokość całkowita z dachem - 250 cm (plus, minus 15 cm) Wymiary wiat małych: a) długość - 280 cm (plus, minus 15 cm) b) długość całkowita z dachem - 340 cm (plus, minus 15 cm) c) szerokość - 140 cm (plus, minus 15 cm) d) szerokość całkowita z dachem - 190 cm (plus, minus 15 cm) e) wysokość - 220 cm (plus, minus 15 cm) f) wysokość całkowita z dachem - 250 cm (plus, minus 15 cm) Konstrukcja wiaty wykonana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo. Konstrukcja wiaty oraz dachu winna być pomalowana metodą natryskową farbą w kolorze szarym (Ral 7030-7038). Dach wiaty w kształcie wypłaszczonego łuku wystający poza obrys podstawy wiaty (długość i szerokość dachu większa od obrysu wiaty o 0,60 m ? 0,05 m) wykonany z poliwęglanu komorowego przyciemnianego o gr. min. 4,5 mm. Posadowienie wiaty na fundamentach umożliwiających szybki montaż i demontaż wiaty. Każda wiata winna być dodatkowo wyposażona w: -Ławkę - konstrukcja ławki metalowa, siedzenia ławki z listew z drewna iglastego zabezpieczone lakierem w odcieniach szarości, ciemniejszych od wiaty przystankowej. Ławki powinny być zamontowane na całej długości wiaty. -Kosz na śmieci w odcieniach szarości, ciemniejszych od wiaty przystankowej - pojemność kosza 35 litrów. Kosz może być wolnostojący lub być przymocowany do konstrukcji wiaty. Na koszu wbudowana tabliczka z napisem UG Pilchowice. -Gablotę informacyjną stanowiącą integralną część wiaty, zamykaną na klucz o wym. min. 120/180cm. Gablota przymocowana do wiaty przystankowej od strony najazdowej. Gablota obustronna, zamykana na klucz z możliwością dwustronnego zamieszczania informacji wewnątrz gabloty. Każda gablota przeznaczona do użytku publicznego musi posiadać certyfikat CE. -Nazwę Gmina Pilchowice oraz nazwę przystanku-zgodnie ze szkicem dołączonym do SIWZ. Lokalizacja wiat przystankowych- zgodnie z załącznikami mapowymi oraz wytycznymi GDDKiA do projektowania skrzyżowań drogowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od dnia dokonania odbioru końcowego wiaty przez okres: a) min. 5 lat na korozję, b) min, 3 lata na powłokę lakierniczą, c) min. 1 rok na montaż wiaty. W wyniku wykonania zamówienia zamawiający ma otrzymać wiaty przystankowe gotowe do użytkowania ze spełnieniem wszystkich wymaganych przepisów. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z dnia 14 maja 1999 r. nr 43 poz.430) Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, dostarczoną Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na przyszłym terenie objętym pracami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Dokładny wykaz rozmieszczenia wiat obrazuje załącznik nr 6 - mapki z lokalizacją wiat przystankowych oraz przykładowe rozwiązanie zagospodarowania wiat przystankowych. Po zamontowaniu wiat wraz z protokołem odbioru Wykonawca powinien przekazać Zamawiającemu: informację identyfikującą producenta (importera), dokumentację techniczną przedmiotowego urządzenia, zasady kontroli i konserwacji oraz stosowne certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z obowiązującymi normami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dokonał przynajmniej 2 dostaw wraz z montażem wiat przystankowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 złotych każda. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych oraz dostawy odczynników i materiałów zużywalnych
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
więcej: przetargi PILCHOWICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.