Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Koszalin: ZAINSTALOWANIE POWIETRZNYCH POMP CIEPŁA W DPS W CETUNIU
Numer ogłoszenia: 278319 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax. 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAINSTALOWANIE POWIETRZNYCH POMP CIEPŁA W DPS W CETUNIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAPROJEKTOWANIE I ZAINSTALOWANIE POWIETRZNYCH POMP CIEPŁA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU. Głównym zadaniem jest: - przebudowa układu do podgrzania ciepłej wody użytkowej; - zainstalowanie nowych urządzeń do podgrzewania c.w.u. takich jak : pompy ciepła powietrze/woda, ma za zadanie zmniejszenie kosztów związanych z ogrzewaniem ciepłej wody użytkowej; - zamontowanie zbiornika buforowego i takiej ilości zasobników aby pokryć dobowe zapotrzebowanie na ciepłą wodę /5000 m3/dobę/ przy założeniu podgrzewania w okresie obowiązywania taryfy nocnej na energię elektryczną; - wykonanie pełnej automatyki i sterowania do nadzoru i kontroli pracy pomp. Dokładne określenie wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zawarte jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00 - Pompy 42.53.00.00 - Części sprzętu chłodniczego i mrożącego i pompy grzewcze 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 4.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1.dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, 2.udzielą minimum 48-mio miesięcznej gwarancji, 3.wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, 4.zabezpieczą ofertę wymaganym przez Zamawiającego wadium, 5.wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednej) roboty polegającej na zainstalowaniu pomp/y/ ciepła powietrze/woda wraz z urządzeniami towarzyszącymi o wartości min. 45.000 PLN brutto i przedłożą 1 referencję/e/ potwierdzającą/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością z podaniem wartości robót. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełnienia wymienionych warunków odbędzie sie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ JEST ZOBOWIĄZANY DO ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 5 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy, 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednej) roboty polegającej na zainstalowaniu pompy ciepła powietrze/woda wraz z urządzeniami towarzyszącymi o wartości min. 45.000 PLN brutto wraz z referencją potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością, z podaniem wartości robót - zał. nr 6 do SIWZ; 7)dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt XII SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro)
tel.0943428576, 0943428333 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Zakup specjalistycznego sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
więcej: Pompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





