Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Sosnowiec: dostawa sprzętu medycznego dla chirurgii urazowo-ortopedycznej
Numer ogłoszenia: 278270 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego dla chirurgii urazowo-ortopedycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla chirurgii urazowo-ortopedycznej. Zamówienie składa się z 9 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie głównych dostaw sprzętu medycznego dla chirurgii urazowo-ortopedycznej (ostrza kostne i/lub wiertła kostne), o wartości co najmniej: Pakiet nr 1 - 4 500,00 zł, Pakiet nr 2 - 8 000,00 zł Pakiet nr 3 - 900,00 zł, Pakiet nr 4 - 1 500,00 zł, Pakiet nr 5 - 6 000,00 zł, Pakiet nr 6 - 5 500,00 zł, Pakiet nr 7 - 1 500,00 zł Pakiet nr 8 - 17 000,00 zł, Pakiet nr 9 - 5 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, iż wykonał (wykonuje) dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec.
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ostrza kostne do piły oscylacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza kostne do piły oscylacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ostrza kostne do piły oscylacyjnej oraz piły posuwisto-zwrotnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza kostne do piły oscylacyjnej oraz piły posuwisto-zwrotnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ostrza kostne do mikropiły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza kostne do mikropiły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ostrza kostne do piły oscylacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza kostne do piły oscylacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ostrza do shakera artroskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do shakera artroskopowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny napływowe wielorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny napływowe wielorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środek do konserwacji napędów Acculan 3Ti.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do konserwacji napędów Acculan 3Ti.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System VAPR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System VAPR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wiertła kostne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertła kostne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i instalacja oprogramowania do RTG dofinansowanych w ramach KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawa APARATURY i SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa parawanów teleskopowych wraz z montażem, ciśnieniomierzy, mankietów i drobnego sprzętu medycznego dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu do bronchonawigacji
- Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 3 zadania
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.