eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/66/2011 Sprzęt do utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Łódź: ZP/66/2011 Sprzęt do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 278261 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/66/2011 Sprzęt do utrzymania czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 1.Ścierka ostra 7 500 szt 2.Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm 2 000 szt 3.Ściereczka uniwersalna o boku od 30 - 40 cm x 40 do 55 kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty 12 000 szt 4.Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem 1 000 szt 5.Szufelki z gumką + zmiotka 50 kpl 6.Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL według zamówienia. 1 800 par 7.Szczotki do mycia zębów - twarde 40 szt 8.Maszynka jednorazowa do golenia z 3 ostrzami automatycznie dopasowywującymi się do ciała 5 000 szt 10.Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą 50 szt 11.Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm 10 szt Pakiet 2 1.Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm 30 szt Pakiet 3 1.Szczotka do WC z pojemnikiem szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki 30 szt 2Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm poj. na min 400 listków. ręczn. 20 szt Pakiet 4 1.Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm 50 000 szt 2.Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków. W kolorze białym lub szarym. 54 800 op Pakiet 5 1.Wózek sprzątacza - chromowany dwa wiadra, wyciskarka, koszyk/ 5 szt 2.Stelaż do wózka - 40 cm na mop z kieszenią/ 40 szt 3.Kij do stelaża 40 szt 4.Mop zmywak - płaski pętelkowo-frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm. Waga mopa minimum 140g Temperatura prania 95oC. Kodowane kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty 1 200 szt 5.Mop zmywak 50cm z kieszenią kodowany kolorystycznie /kolor wg. Zamówienia niebieski ,czerwony, żółty 10 szt 6.mop mały wkręcany 40 szt Pakiet 6 1.Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm 10 szt 2.Kij do stelaża do mycia okien i ścian 10 szt 3.Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm 25 szt Pakiet 7 1.Szorowarka ręczna do pracy z kijem 10 szt 2.Kij do szorowarki 10 szt 3.Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy 30 szt Pakiet 8 1.Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm 6 szt 2.Kij do ściągaczki do szyb 6 szt 3Guma do ściągaczki 20 mb Pakiet 9 1.Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm 10 szt 2.Ostrza do skrobaczki dł 10 cm 30 szt Pakiet 10 1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane 312 rolka Pakiet 11 1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane 36 rolka Pakiet 12 1.Jednorazowy ręcznik papierowe w rolce dwuwarstowy, biały odcinki 25x30 48 rolka Pakiet 13 1.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70 l 4000 szt 2.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1l 1 000 szt 3.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l 5 000 szt 4.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5l 300 szt 5.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 20l 600 szt 6.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30l 600 szt Pakiet 14 1.Emulsja na bazie wosku pszczelego do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk personelu medycznego. Zawierająca w swoim składzie między innymi kompleks witamin C, E, F. Doskonale regeneruje i odżywia podrażnioną i zniszczoną skórę rąk, poprawia naturalną wilgotność i elastyczność skóry, o naturalnym dla skóry pH.Po nałożeniu z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości skóry, posiada przyjemny delikatny zapach. Opakowania 500 ml z pompką dozującą. 300 litr Pakiet 15 1.ostrza do strzygarki zestaw do strzyżenia owłosienia przed zabiegami chirurgicznymi ostrza jednkrotnego uzytku o szerokości 3,8 cm szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwiające zgodnie z techniką aseptyczną (bezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry, możliwość usuwania owłosienia z każdej częsci ciała możliwość usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych nakłądane na główkę strzygarki pakowane w plastikowe przezroczyste opakowanie zaklejone z wierzchu biała folią zawierającą opis oraz nr katalogowy. Pakowane w opakowania zbiorcze po 50 ostrzy 1 000 szt 2.strzygarka z ruchomą głowicą ułatwiającą usuwanie owłosienia z trudno dostępnych okolic ciała: ostrza jednokrotnego uzytku o serokości 3,8 cm : szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwjające wymanię zgodnie z techniką aseptyczną (dezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry mozliwość usuwania owłosienia z każdej części ciała, możliwosc usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych zapewniająca minimum 60minut pracy po pełnym naładowaniu baterii bateria typu NIMH kompatybilna ładowarka spełniająca wymogi Dyrektywy 93/42/EEC 250 szt 3.ładowarka do strzygarki 250 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu dotyczy pakietu 14 -Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do Oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom. W przypadku braku takiego załącznika Zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę siłami własnymi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.zmiany stawki podatku VAT 2.w przypadku niewykorzystania części asortymentu możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia przedłużenie okresu obowiązywania umowy 3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji. 4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 5.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy 6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 7.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 8.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki ,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A( Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok.nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki ,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A( Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok.nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ścierka ostra 7 500 szt 2.Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm 2 000 szt 3.Ściereczka uniwersalna o boku od 30 - 40 cm x 40 do 55 /kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty/ 12 000 szt 4.Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem 1 000 szt 5.Szufelki z gumką + zmiotka 50 kpl 6.Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL według zamówienia. 1 800 par 7.Szczotki do mycia zębów - twarde 40 szt 8.Maszynka jednorazowa do golenia z 3 ostrzami automatycznie dopasowywującymi się do ciała 5 000 szt 10.Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą 50 szt 11.Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczotka do WC z pojemnikiem /szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki/ 30 szt 2.Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm / poj. na min 400 listków. ręczn./ 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm 50 000 szt 2.Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków. W kolorze białym lub szarym. 54 800 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wózek sprzątacza - chromowany / dwa wiadra, wyciskarka, koszyk/ 5 szt 2.Stelaż do wózka - 40 cm /na mop z kieszenią/ 40 szt 3.Kij do stelaża 40 szt 4.Mop /zmywak/ - płaski pętelkowo-frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm. Waga mopa minimum 140g Temperatura prania 95oC. Kodowane kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty/ 1 200 szt 5.Mop/zmywak/ 50cm z kieszenią kodowany kolorystycznie /kolor wg. Zamówienia niebieski ,czerwony, żółty 10 szt 6.mop mały wkręcany 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm 10 szt 2.Kij do stelaża do mycia okien i ścian 10 szt 3.Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szorowarka ręczna /do pracy z kijem/ 10 szt 2.Kij do szorowarki 10 szt 3.Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet n 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm 6 szt 2.Kij do ściągaczki do szyb 6 szt 3.Guma do ściągaczki 20 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm 10 szt 2.Ostrza do skrobaczki dł 10 cm 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane 312 rolka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane 36 rolka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy ręcznik papierowe w rolce dwuwarstowy, biały odcinki 25x30 48 rolka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70 l 4000 szt 2.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1l 1 000 szt 3.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l 5 000 szt 4.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5l 300 szt 5.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 20l 600 szt 6.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30l 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Emulsja na bazie wosku pszczelego do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk personelu medycznego. Zawierająca w swoim składzie między innymi kompleks witamin C, E, F. Doskonale regeneruje i odżywia podrażnioną i zniszczoną skórę rąk, poprawia naturalną wilgotność i elastyczność skóry, o naturalnym dla skóry pH.Po nałożeniu z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości skóry, posiada przyjemny delikatny zapach. Opakowania 500 ml z pompką dozującą. 300 litr.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena Jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ostrza do strzygarki zestaw do strzyżenia owłosienia przed zabiegami chirurgicznymi ostrza jednkrotnego uzytku o szerokości 3,8 cm szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwiające zgodnie z techniką aseptyczną (bezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry, możliwość usuwania owłosienia z każdej częsci ciała możliwość usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych nakłądane na główkę strzygarki pakowane w plastikowe przezroczyste opakowanie zaklejone z wierzchu biała folią zawierającą opis oraz nr katalogowy. Pakowane w opakowania zbiorcze po 50 ostrzy 1 000 szt 2.strzygarka z ruchomą głowicą ułatwiającą usuwanie owłosienia z trudno dostępnych okolic ciała: ostrza jednokrotnego uzytku o serokości 3,8 cm : szerokośc brzegu tnącego 30 mm umozliwjające wymanię zgodnie z techniką aseptyczną (dezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry mozliwość usuwania owłosienia z każdej części ciała, możliwosc usuwania włosów krótkich i długich suchych i mokrych zapewniająca minimum 60minut pracy po pełnym naładowaniu baterii bateria typu NIMH kompatybilna ładowarka spełniająca wymogi Dyrektywy 93/42/EEC 250 szt 3.ładowarka do strzygarki 250 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.51.00.00-0, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.