Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-20
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na montaż i uruchomienie (rozbudowa) instalacji Kontroli Dostępu (KD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w jednostkach policji na terenie województwa pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 278220 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY Na montaż i uruchomienie (rozbudowa) instalacji Kontroli Dostępu (KD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w jednostkach policji na terenie województwa pomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje Operatu kosztów jednostkowych (Załącznik nr 1) do SIWZ. Wyceniona przez Wykonawcę wartość ogólna brutto Operatu kosztów jednostkowych stanowi cenę do kryterium wyboru najtańszej oferty (nie jest wartością zamówienia). Wykonawca w trakcie wizji lokalnej na obiekcie ustala z Zamawiającym zakres prac do wykonania na tym obiekcie. Zakres prac zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pisemnym zleceniem wykonania tych prac. Wykonane modyfikacje instalacji dozoru muszą spełniać wymagania stawiane systemom SAWiN klasy C (SA-3), i winne zostać zrealizowane na bazie sprzętu użytkowanego w jednostkach, t.j. sprzętu Satel Integra, Satel Acco, Roger, DDS (Izrael). Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. Po wykonaniu usługi Wykonawca sporządza opis wykonanych prac, rysunek obrazujący zmiany dokonane w konfiguracji instalacji dozoru, schemat jedno kreskowy instalacji na planie pomieszczenia, karty katalogowe urządzeń i sprzętu, instrukcje obsługi urządzeń, Certyfikaty lub Deklaracje Zgodności, Deklaracje Właściwości Użytkowych, Świadectwa Jakości itp., i całość, w formie dokumentacji powykonawczej, przekazuje Zamawiającemu. Rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem składników kalkulacyjnych oraz cen jednostkowych robót, materiałów i sprzętu z kosztorysu ofertowego Wykonawcy t.j. Operatu kosztów jednostkowych - załącznika do oferty Wykonawcy (ceny urządzeń w/g aktualnych cenników producenta/dystrybutora). Podstawą wystawienia faktury za wykonanie zamówienia jest pozytywny protokół odbioru robót wykonanych na obiekcie i zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys powykonawczy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.; Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz Oferty ( zał. nr 2); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z zał. operatem kosztów zał .nr 1 i oświadczeniem o podwykonawcach 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3. Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin gwarancji /wg wzoru z SIWZ- min 24 m-ce / - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia w przypadku zmian wysokości obowiązujących stawek podatku VAT jeżeli zmiana będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: montaż i uruchomienie (rozbudowa) instalacji Kontroli Dostępu (KD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w jednostkach policji na terenie województwa pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa A (25 przejść) - powiaty: nowodworski, malborski, sztumski, kwidzyński, starogardzki, chojnicki, człuchowski;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji /wg wzoru z SIWZ- min 24 m-ce / - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: montaż i uruchomienie (rozbudowa) instalacji Kontroli Dostępu (KD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w jednostkach policji na terenie województwa pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa B (25 przejść) - powiaty: kartuski, kościerski, pruszczański oraz miasto Gdańsk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji /wg wzoru z SIWZ- min 24 m-ce / - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: montaż i uruchomienie (rozbudowa) instalacji Kontroli Dostępu (KD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w jednostkach policji na terenie województwa pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa C (33 przejścia) - powiaty: pucki, wejherowski oraz miasta Sopot i Gdynia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji /wg wzoru z SIWZ- min 24 m-ce / - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: montaż i uruchomienie (rozbudowa) instalacji Kontroli Dostępu (KD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w jednostkach policji na terenie województwa pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strefa D (24 przejścia) - powiaty: słupski, lęborski, bytowski..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji /wg wzoru z SIWZ- min 24 m-ce / - 5
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103.
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.