eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Odnowienie bariery dźwiękoszczelnej i wymiana ogrodzenia SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Suwałki: Odnowienie bariery dźwiękoszczelnej i wymiana ogrodzenia SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 278164 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246224 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662233, faks 087 5662260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie bariery dźwiękoszczelnej i wymiana ogrodzenia SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Demontaż istniejącego ogrodzenia (przęseł ogrodzeniowych z siatki w ramach z kątownika, demontaż słupków stalowych ogrodzeniowych) i fundamentu zgodnie z dokumentacją techniczną. Montaż nowego ogrodzenia: przęseł ogrodzeniowych, bramy i bramki wdg rysunków. Obłożenie blachą istniejących ekranów dźwiękochłonnych, obudowy śmietnika, konserwacja bramy przesuwnej obok ulicy Utrata. Wymiana wraz z wyrównaniem części zapadniętej kostki brukowej i krawężnika na ciągu komunikacyjnym jezdnym. Z uwagi na porastającą ekrany dźwiękochłonne zieleń należy przewidzieć zdjęcie jej i po odnowieniu ogrodzenia ponowne jej umocowanie. Zagospodarowanie terenu zielonego na potrzeby pacjentów pomiędzy Pawilonem I i II - budowa altanki wraz z pracami towarzyszącymi wdg załączonych rysunków. Szczegółowe wytyczne realizacji zadania określa dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych stwierdzonych w protokole konieczności przez zamawiającego, wykonawca wykona je na podstawie kosztorysu robót dodatkowych, sporządzonego z uwzględnieniem stawek narzutów (Kp, Kz i Z) i roboczogodziny z kosztorysu ofertowego; koszty materiałów, które nie są wycenione w kosztorysie ofertowym będą wycenione na podstawie aktualnych cenników SECOCENBUD. Uwaga: Przy realizacji zadania w wycenie należy uwzględnić: Zabezpieczenie terenu tj. bezpośrednio po zdemontowaniu ogrodzenia - zamontować ogrodzenie tymczasowe bądź tak zorganizować prace aby po zdjęciu ogrodzenia zamontować ogrodzenie docelowe. Nie dopuszcza się pozostawiania otwartego, niezabezpieczonego terenu Ośrodka. Demontowane elementy wykonawca usunie we własnym zakresie a koszty wywozu i utylizacji pokryje ze środków otrzymanych ze złomowania. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wymiarów na gruncie. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Zastosowane w dokumentacji wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech parametrów technicznych i jakościowych. Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy wyrobu, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi parametry, techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe niegorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.00-0, 34.92.82.20-6, 34.92.80.00-8, 45.21.13.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Wiesława Stankiewicz i Tomasz Stankiewic, ul Jasna 3, 16-400 Suwałki, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76117,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93408,73

  • Oferta z najniższą ceną: 93408,73 / Oferta z najwyższą ceną: 93408,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.