eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27805

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 32-36-126, fax 058 32-36-481, www.gdansk.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 32-36-126, fax 058 32-36-481, www.gdansk.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 32-36-126, fax 058 32-36-481, www.gdansk.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach nw. zadań. ZADANIE NR 1 Zamówienie obejmuje:a)dostawę dwóch kamer CCTV (Clouse Circuit Television) wraz z urządzeniami towarzyszącymi służącymi do zasilania, sterowania i transmisji sygnału wizyjnego,które zagwarantują kompatybilność z już działającym systemem monitoringu wizyjnego Głównego Miasta Gdańska;b)instalację ww. dwóch kamer na wyznaczonych miejscach i punktach w tym wykonanie robót budowlanych związanych z położeniem kabla sterującego.ZADANIE NR 2 Zamówienie obejmuje:a) zaprojektowanie systemu monitoringu wizyjnego wybranych obszarów, miejsc i punktów dzielnicy Gdańsk-Oliwa; b)dostawę kamer i urządzeń towarzyszących niezbędnych do utworzenia systemu, w tym Centrum Nadzoru, c) instalację kamer i urządzeń w wyznaczonych miejscach i punktach dzielnicy Gdańsk-Oliwa,w tym wykonanie niezbędnych robót budowlanych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 120;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIA:a)Zadanie1:1700PLN;b)Zadanie2:17300PLN;GWARANCJEiRENKOJMIE:a)3lata gwarancji na dostarczony sprzęt i wykonane prace instalacyjne,montażowe;b)1rok rękojmii na wykonane prace instalacyjne,montażow. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)(DLA ZADANIA NR1 i NR2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych;2)(DLA ZADANIA NR1 i NR2) spełniają warunki wymagane w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych;3)(DLA ZADANIA NR1) posiadają doświadczenie w dostawach i instalacji, montażu kamer systemu monitornigu wizyjnego, poprzez wykonanie co najmniej 2 takich dostaw i instalacji, obiektów zewnętrznych, o wartości co najmniej 40.000 PLN netto każda dostawa i instalacja;4)(DLA ZADANIA NR2) posiadają doświadczenie w projektowaniu i instalacjach systemów monitoringu wizyjnego, poprzez wykonanie co najmniej 2 projektów i 2 instalacji, montażu systemów monitoringu wizyjnego obiektów zewnętrznych z co najmniej 5 kamerami każdy projekt i instalacja, o wartości co najmniej 300.000 PLN netto każdy projekt i instalacja;5)(DLA ZADANIA NR1) dysponują osobą (-ami),która posiada uprawnienie budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych;6)(DLA ZADANIA NR2) dysponują osobą, które posiada uprawnienie budowlane w telekomunikacji do projektowania i kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej;7)(DLA ZADANIA NR2) dysponują osobą, która posiada uprawnienie do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych;8)(DLA ZADANIA NR1 i NR2) posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;9)(DLA ZADANIA NR1 i NR2) zapewnią serwis w okresie gwarancji w miejscu eksploatacji sprzętu, a w przypadku awarii kamer i sprzętu trwających dłużej niż 12 godzin, zamontują na czas naprawy, sprzęt zastępczy o zbliżonych parametrach;10)(DLA ZADANIA NR1 i NR2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i o udzielenie zamówienia -z zastrzeżeniem przepisu art.26 ust.3 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych;Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1, p. 4-8 uPzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, p. 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości określonej dla każdego z zadań na kwotę nie mniej niż: Zadanie 1: 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy) Zadanie 2: 300.000 PLN (słownie: trzysta tysięcy). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Szczegółowy opis parametrów technicznych zaproponowanego sprzętu w języku polskim wraz z prospektami reklamowymi, pozwalające zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez zamawiającego-(opis powinien dotyczyć zadania, na które Wykonawca składa ofertę oraz opis i schemat blokowy proponowanego rozwiązania technicznego systemu);(DLA ZADANIA NR1)Wykaz,co najmniej 2 dostaw i instalacji,montażu kamer systemu monitornigu wizyjnego obiektów zewnętrznych z co najmniej 5 kamerami,o wartości co najmniej 40.000 PLN netto każda dostawa i instalacja,wykonanej w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie;(DLA ZADANIA NR2)Wykaz,co najmniej 2 projektów i 2 instalacji,montażu systemu monitoringu wizyjnego obiektów zewnętrznych z co najmniej 5 kamerami każdy projekt i instalacja,o wartości co najmniej 300.000 PLN netto każda dostawa i instalacja,wykonanej w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,z podaniem jej wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że ta dostawa i usługa została wykonana należycie;(DLA ZADANIA NR1)wykaz osób,które posiadają uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej,wraz z kopią takich uprawnień;(DLA ZADANIA NR2)wykaz osób,które posiadają uprawnienia budowlane w telekomunikacji do projektowania i kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej,wraz z kopią takich uprawnień;(DLA ZADANIA NR2)wykaz osób,które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,wraz z kopią takich uprawnień;(DLA ZADANIA NR1 i NR2)koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;potwierdzenie wpłaty wadium;informacja adresowa Wykonawcy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA OFERTY 80% TERMIN WYKONANIA 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WPG-VI-340-34-WPG-05-WKM WPG-VI-340-48-WPG-05-WKM. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: OTWARCIE OFERT JEST JAWNE. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 12:30, Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, sala 132A (I piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.40.00, 45.31.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa dwóch kamer CCTV wraz z urządzeniami towarzyszącymi służącymi do zasilania,sterowania i transmisji sygnału wizyjnego,które zagwarantują kompatybilność z już działającym systemem monitoringu wizyjnego Głównego Miasta Gdańska oraz instalacja. 3) Zakres lub wartość: 2 szt. kamer CCTV wraz z urządzeniami towarzyszącymi. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.40.00, 45.31.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zaprojektowanie systemu monitoringu wizyjnego wybranych obszarów,miejsc i punktów dzielnicy Gdańsk -Oliwa; dostawa kamer i urządzeń towarzyszących oraz instalacja. 3) Zakres lub wartość: Oprac.dokum.projek.systemu monit.wizyj.;Remont pomieszczenia;Dostawa 7 kamer i urządzeń towarzyszących;Instalacja,montaż kamer i urządzeń towarzysz.w tym wykonanie niezbędnych robót budowlanych oraz uruchom.systemu; szkolenia obsługi Centrum Nadzoru. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.