eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźSerwis i nadzór autorski oprogramowania komputerowego firmy Rekord w roku 2014



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Czeladź: Serwis i nadzór autorski oprogramowania komputerowego firmy Rekord w roku 2014
Numer ogłoszenia: 27802 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 542074 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 32 7637923, faks 32 7633694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i nadzór autorski oprogramowania komputerowego firmy Rekord w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W zakresie nadzoru autorskiego: a. informowanie o zmianach w programach objętych umową b. dostarczanie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu c. udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZR w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1. 2. W zakresie serwisu oprogramowania: a. udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 b. udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy NTRSupport w zakresie usterek i awarii c. usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy - czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną - do 8 godzin roboczych - czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie - do 16 godzin roboczych - czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd - do 24 godzin roboczych przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. d. usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy e. przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową. 3. W zakresie współpracy: a. zorganizowania raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZR. b. bezpłatnego udziału przedstawiciela Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji FORUM UŻYTKOWNIKÓW c. stosowania systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie Zamawiającego: - 10% na zakup nowego oprogramowania, - 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego w Ośrodku Szkoleniowym REKORD d. zapewnienia możliwości skorzystania z 9 godzin prac szkoleniowo - wdrożeniowych realizowanych w siedzibie Wykonawcy w ciągu każdego 6 miesięcznego okresu trwania umowy lub alternatywnie przeprowadzenia jednej wizyty szkoleniowo - wdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego 4. W zakresie asysty technicznej: a. Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00 b. Informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird c. Zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird na życzenie klienta d. Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji: - oprogramowania serwera bazodanowego Firebird - oprogramowania serwera systemu operacyjnego Linux w przypadku awarii lub zmian systemowych po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. e. 20% zniżki na przygotowanie nowego serwera do pracy z systemem Ratusz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REKORD Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul.Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76985,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82154,16

  • Oferta z najniższą ceną: 82154,16 / Oferta z najwyższą ceną: 82154,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    System RATUSZ musi być objęty obsługą serwisu i nadzoru autorskiego w celu konieczności zapewnienia jego bezawaryjnego funkcjonowania. Powyższa usługa może zostać zrealizowana tylko przez jednego Wykonawcę na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 b uPzp, z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych czynności polegające w szczególności na modyfikacji konserwacji, nadzorze autorskim serwisie oprogramowania objęte są ochroną prawno-autorską i mieszczą się w granicach uprawnień przysługujących twórcy utworu lub podmiotu, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania. Wykonanie usługi serwisu i nadzoru autorskiego dla systemu RATUSZ wiąże się bezpośrednio z ingerencją w całe oprogramowanie, w tym również w kody źródłowe oprogramowania. Producentem i właścicielem majątkowych praw autorskich do oprogramowania RATUSZ jest firma REKORD Systemy Informatyczne Sp. z o.o. z siedzibą Bielsku-Białej przy ul. Kasprowicza 5, zatem jest to jedyny Wykonawca, który może wykonać niniejsze zamówienie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.