To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Włocławek: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę materiałów i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 278006 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229714 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę materiałów i sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (artykułów biurowych, szkolnych, papieru, materiałów eksploatacyjnych) oraz sprzętu biurowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku do biura przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Oznaczenie przedmiotu według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 30.10.00.00-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. Dodatkowe przedmioty: 30.12.50.00-1, 30.19.00.00-7. 3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odrębnych części: 1) CZĘŚĆ I - Dostawa artykułów biurowych, szkolnych i papieru dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z dziewięciu zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 46 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 56 pozycji; c) Zestawu 3 obejmującego 22 pozycje; d) Zestawu 4 obejmującego 24 pozycje; e) Zestawu 5 obejmującego 36 pozycji; f) Zestawu 6 obejmującego 41 pozycji; g) Zestawu 7 obejmującego 21 pozycji; h) Zestawu 8 obejmującego 29 pozycji; i) Zestawu 9 obejmującego 1 pozycję. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, szkolnych i papieru dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Kleks Sp. J. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42199,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41815,50
Oferta z najniższą ceną: 41815,50 / Oferta z najwyższą ceną: 43778,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem poddasza w domu mieszkalnym Wieniec ( nr inw. 110/12 ) w Leśnictwie Poraza
- "Zakup sprzętu, w tym ciągnika komunalnego z osprzętem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk pługów śnieżnych na potrzeby działalności Powiatowego Zarządu Dróg" - z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych i dostawczych dla bazy technicznej w PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na trzy części/zadania
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
- Dostawa artykułów materiałów administracyjno-biurowych dla 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Dostawa materiałów biurowych do Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.