Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Zebrzydowice: Realizacja zadania p.n. Rowerem do sąsiadów
Numer ogłoszenia: 277909 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zebrzydowice , ul. ks. A. Janusza 6, 43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie, tel. 032 4755107, fax. 032 4693266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania p.n. Rowerem do sąsiadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania p.n. Rowerem do sąsiadów. Zadanie współfinansowane z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. Zakres robót obejmuje: - wykonanie ścieżki rowerowej z punktami odpoczynkowymi i oznakowaniem nawigacyjnym i edukacyjnym - wykonanie basenu pływajacego z atrakcjami wodnymi - dostawę wyposażenia sprzętu wodnego - wykonanie elementów małej architektury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.24.21.00 - Budowa infrastruktury sportów wodnych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25000 zł należy wnieść zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych lub przelewem na konto Urzędu Gminy - BS Jastrzębie 85847000012001003042830011 Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za złozone w terminie, jeżeli wpłynęło na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadaja uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalnosci oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Do potwierdzenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jak: uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, elektryczne i sanitarne do kierowania robót oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowienio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaswiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert - informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Do potwierdzenia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci - wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadajacym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać wykonanie co najmniej 3 robót / kubaturowych, inżynieryjnych / o wartosci porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia / każda /. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - co należy potwierdzić następującym dokumentem: informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacą zabezpieczone środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 600000 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy musza złozyć następujące dokumenty. 1. Oświadczenie na formularzu / załącznik nr 2 do SIWZ / o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej potwierdzający profil prowadzonej działalności zgodny z rodzajem niniejszego zamówienia, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie z własciwego Oddziału zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu skarbowego potwierdzajace że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert 7. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestnić w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresy wykonywanych przez nich czynności / zał. nr 3 do SIWZ / 8. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie odpowiadajacym wartoscią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane należycie / zał. nr 4 do SIWZ / - dołączyć referencje + protokoły odbioru robót 9. Opinia bankowa 10. W przypadku oferty składanej przez Konsorcja należy dołączyć umowę współpracy ze wskazaniem pełnomocnika. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zebrzydowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zebrzydowice
Zebrzydowice ul. Ks. A.Janusza 6 - pokój nr 38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Zebrzydowice Zebrzydowice ul. Ks. A. Janusza 6 - pokój nr 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007 - 2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
- Budowa ścieżki rowerowej Skwierzyna-Murzynowo-Gościnowo - etap I
- Budowa miejsc odpoczynku rowerzystów
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko-Orlik 2012 w miejscowości Gierzwałd, gmina Grunwald
- Budowa drogi oraz strefy "Kiss&Ride" przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie
- Roboty budowlane polegające na budowie kompleksu boisk do siatkówki plażowej na terenie Oddziału Rataje
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





