eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZakup samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Opole: Zakup samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych.
Numer ogłoszenia: 27787 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Opolskiej , ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4531242, faks 77 4531239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.diecezja.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne: samochód 9-cio miejscowy, w tym 3 miejsca na wózek inwalidzki, samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2014, pojemność skokowa silnika: od 1.9 do 2.0 cm3, diesel, typ silnika - wysokoprężny, turboładowany, moc min 100KM, emisja CO2 max 200g/km, rozstaw osi min 3400 mm, wysokość pojazdu: max 2000mm, stabilizator przód i tył, homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe, rodzaj paliwa - olej napędowy, siedzenia: kierowca + 2 miejsca dla pasażerów z przodu, drugi rząd miejsc: siedzenia dwuosobowe z odchylanym oparciem oraz jednoosobowy po prawej stronie odchylany w całości z możliwością jego szybkiego demontażu, siedzenie trzyosobowe ze składanym oparciem, system zapobiegający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem, elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, nadwozie przeszklone (przeszklenie boczne i tylne), klapa tylna, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, immobiliser, centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchamiania od wewnątrz, układ hamulcowy ABS z systemem ASR zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania, system stabilizacji toru jazdy ESP z asystentem hamowania, hamulce tarczowe, światła dzienne włączane automatycznie, okno w drugim rzędzie po lewej stronie przesuwne, uchwyty wejściowe na słupkach A, ciemne szyby boczne od słupka B (bez tylnej klapy), radioodtwarzacz (z fabrycznymi głośnikami), wspomaganie układu kierowniczego, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (z możliwością dezaktywacji), trzecie światło stop, dywaniki gumowe kabiny kierowcy, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, podłoga łatwo-zmywalna gumowa, koło zapasowe pełnowymiarowe, dodatkowe ogrzewanie w części tylnej (przestrzeni pasażerskiej), gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, koło zapasowe, (światło) szerokość drzwi przesuwnych po otwarciu, zabudowa z homologacją dla trzech osób na wózkach inwalidzkich wraz z pełną dokumentacją, montaż używanej windy wraz z demontażem z dotychczas używanego pojazdu (w skład usługi wymagany jest też kpl. dokumentów UDT). kolor pojazdu: dowolny, dopuszczalna masa całkowita pojazdu: min: 3000kg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.caritas.diecezja.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5A, 45-010 Opole, tel.: 77 4531241 lub 77 4531242..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole, I. piętro, sekretariat, pok. nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.