Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Opole: Zakup samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych.
Numer ogłoszenia: 27787 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Opolskiej , ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4531242, faks 77 4531239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.diecezja.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego - mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne: samochód 9-cio miejscowy, w tym 3 miejsca na wózek inwalidzki, samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2014, pojemność skokowa silnika: od 1.9 do 2.0 cm3, diesel, typ silnika - wysokoprężny, turboładowany, moc min 100KM, emisja CO2 max 200g/km, rozstaw osi min 3400 mm, wysokość pojazdu: max 2000mm, stabilizator przód i tył, homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe, rodzaj paliwa - olej napędowy, siedzenia: kierowca + 2 miejsca dla pasażerów z przodu, drugi rząd miejsc: siedzenia dwuosobowe z odchylanym oparciem oraz jednoosobowy po prawej stronie odchylany w całości z możliwością jego szybkiego demontażu, siedzenie trzyosobowe ze składanym oparciem, system zapobiegający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem, elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, nadwozie przeszklone (przeszklenie boczne i tylne), klapa tylna, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, immobiliser, centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchamiania od wewnątrz, układ hamulcowy ABS z systemem ASR zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania, system stabilizacji toru jazdy ESP z asystentem hamowania, hamulce tarczowe, światła dzienne włączane automatycznie, okno w drugim rzędzie po lewej stronie przesuwne, uchwyty wejściowe na słupkach A, ciemne szyby boczne od słupka B (bez tylnej klapy), radioodtwarzacz (z fabrycznymi głośnikami), wspomaganie układu kierowniczego, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (z możliwością dezaktywacji), trzecie światło stop, dywaniki gumowe kabiny kierowcy, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, podłoga łatwo-zmywalna gumowa, koło zapasowe pełnowymiarowe, dodatkowe ogrzewanie w części tylnej (przestrzeni pasażerskiej), gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, koło zapasowe, (światło) szerokość drzwi przesuwnych po otwarciu, zabudowa z homologacją dla trzech osób na wózkach inwalidzkich wraz z pełną dokumentacją, montaż używanej windy wraz z demontażem z dotychczas używanego pojazdu (w skład usługi wymagany jest też kpl. dokumentów UDT). kolor pojazdu: dowolny, dopuszczalna masa całkowita pojazdu: min: 3000kg..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.caritas.diecezja.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5A, 45-010 Opole, tel.: 77 4531241 lub 77 4531242..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole, I. piętro, sekretariat, pok. nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D - likwidacja barier transportowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
- D/51/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego Część nr 2 - Zakup profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych
- Roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej 76 i ul. Mikołajczyka 5 w Opolu.
- Usługa przeprowadzkowo-transportowa materiałów archiwalnych z budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 do Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego "mikrobusa" z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
- Dostawa samochodu zaopatrzeniowego
- Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Zakup samochodu (mikrobusa 9 osobowego) do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego na potrzeby kontroli powietrza powtórka"
- Dostawa dwóch samochodów osobowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.