eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremNaprawa i konserwacja wież kratowych i antenowych w JW. 3709

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Śrem: Naprawa i konserwacja wież kratowych i antenowych w JW. 3709
Numer ogłoszenia: 277816 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja wież kratowych i antenowych w JW. 3709.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne wież będących przedmiotem zamówienia: Zadanie nr 1 (Warszawa Izabelin): wysokość: 35 m, rodzaj konstrukcji: kratowo-segmentowa o podstawie trójkątnej, ilość członów: 6 ( 3 człony x 5,5 m, 1x 5m, 2 człony po 7m ), wieża zakotwiczona w ziemi z betonowym podłożem, ilość anten: 9. ilość anten z fiderami do demontażu: 4. Zadanie nr 2 (Warszawa Bemowo): wysokość: 35 m , rodzaj konstrukcji: kratowo-segmentowa segmenty spawane połączone ze sobą śrubami ilość członów: 6 (5 segmentów x 5 m, 1x 10 m), wieża zakotwiczona w ziemi z betonowym podłożem, ilość anten: 18. ilość anten z fiderami do demontażu: 3. Zadanie nr 3 (Warszawa Wawelska): wysokość: 50 m , rodzaj konstrukcji kratowo-segmentowa segmenty spawane połączone ze sobą śrubami, ilość członów: 4 wieża zakotwiczona w ziemi z betonowym podłożem, ilość anten: 3. ilość anten z fiderami do demontażu: 1. Zadanie nr 4 (Warszawa Pyry): wysokość: 35 m , rodzaj konstrukcji: kratowo-segmentowa segmenty spawane połączone ze sobą śrubami, ilość członów: 6, wieża zakotwiczona w ziemi z betonowym podłożem, ilość anten: 6. ilość anten z fiderami do demontażu: 2. Zakres czynności do przeprowadzenia w ramach przedmiotu zamówienia: 1. Przegląd wieży połączony z makroskopowym badaniem połączeń w węzłach kraty (elementów spawanych) oraz prostolinijności prętów. 2. Sprawdzenie stanu przepon przeciw skrętnych. W razie uchybień dokonać korekty. 3. Przegląd połączeń śrubowych. W razie uchybień dokonać napraw i korekt. 4. Przegląd konstrukcji metalowych wieży pod kontem występowania ognisk korozji. 5. Usunięcie występujących ognisk korozji przez renowację powłoki antykorozyjnej masztu i wysięgników antenowych poprzez oczyszczenie do 2-go stopnia czystości i położenie powłoki antykorozyjnej, gruntowanie i malowanie wieży w pasy biało-czerwone. 6. Sprawdzenie stanu drabiny włazowej. W razie uszkodzeń dokonać naprawy. 7. Sprawdzenie stanu ciągłości zabezpieczeń pionowych, krawężników. W razie uszkodzeń dokonać naprawy. 8. Sprawdzenie i poprawienie mocowania wysięgników i anten. W razie uszkodzeń dokonać naprawy. 9. Sprawdzenie i poprawienie mocowania fiderów i przewodów koncentrycznych do anten. W razie uchybień dokonać korekty. 10. Przegląd i konserwacja instalacji odgromowej oraz uziemiającej. W razie uszkodzeń dokonać naprawy. 11. Pomiar wartości rezystancji uziemienia wieży i anten, w przypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości dokonać naprawy. 12. Sprawdzenie stanu blachy podłogowej. W razie uszkodzeń dokonać naprawy. 13. Sprawdzenie stanu świateł przeszkodowych. W razie uszkodzeń dokonać naprawy. 14. Wykonanie pomiaru pionowości wieży. 15. Demontaż wskazanego systemu antenowego radiolinii (antena o aperturze 1,8 m) wraz z demontażem fidera (dla zadania nr 1-4) 16. Wykonanie innych naprawy usterek lub wymiany innych uszkodzonych elementów w ramach zadeklarowanych kosztów usługi w złożonej ofercie pozwalających na dopuszczenie do użytkowania i eksploatacji obiektu. 17. Złożenie książki obiektu budowlanego jak również wykonanie dokumentacji powykonawczej uprawniającej do użytkowania i eksploatacji obiektu. Dodatkowe informacje: -usługa zostanie zrealizowana w terminie do 60 dni od podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, -czas realizacji usługi w przypadku pojedynczego zadania nie może przekroczyć 10 dni roboczych;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 usługi polegającej na naprawie i konserwacji wież kratowych i antenowych o wartości minimum 12.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 Śrem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 4430 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa i konserwacja wieży kratowej w lokalizacji m. Izabelin -05-080 Izabelin k.Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności do przeprowadzenia w ramach przedmiotu zamówienia: 1) przegląd wieży połączony z makroskopowym badaniem połączeń w węzłach kraty (elementów spawanych) oraz prostolinijności prętów, 2) sprawdzenie stanu przepon przeciw skrętnych; w razie uchybień dokonać korekty, 3) przegląd połączeń śrubowych; w razie uchybień dokonać napraw i korekt, 4) przegląd konstrukcji metalowych wieży pod kontem występowania ognisk korozji, 5) usunięcie występujących ognisk korozji przez renowację powłoki antykorozyjnej masztu i wysięgników antenowych poprzez oczyszczenie do 2-go stopnia czystości i położenie powłoki antykorozyjnej, gruntowanie i malowanie wieży w pasy biało-czerwone, 6) sprawdzenie stanu drabiny włazowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 7) sprawdzenie stanu ciągłości zabezpieczeń pionowych, krawężników; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 8) sprawdzenie i poprawienie mocowania wysięgników i anten; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 9) sprawdzenie i poprawienie mocowania fiderów i przewodów koncentrycznych do anten; w razie uchybień dokonać korekty, 10) przegląd i konserwacja instalacji odgromowej oraz uziemiającej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 11) pomiar wartości rezystancji uziemienia wieży i anten; w przypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości dokonać naprawy, 12) sprawdzenie stanu blachy podłogowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 13) sprawdzenie stanu świateł przeszkodowych; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 14) wykonanie pomiaru pionowości wieży, 15) demontaż wskazanego systemu antenowego radiolinii (antena o aperturze 1,8 m) wraz z demontażem fidera (dla zadania nr 1-4), 16) wykonanie innych naprawy usterek lub wymiany innych uszkodzonych elementów w ramach zadeklarowanych kosztów usługi w złożonej ofercie pozwalających na dopuszczenie do użytkowania i eksploatacji obiektu, 17) złożenie książki obiektu budowlanego jak również wykonanie dokumentacji powykonawczej uprawniającej do użytkowania i eksploatacji obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja wieży kratowej w lokalizacji m. Warszawa - Bemowo, ul. Radiowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności do przeprowadzenia w ramach przedmiotu zamówienia: 1) przegląd wieży połączony z makroskopowym badaniem połączeń w węzłach kraty (elementów spawanych) oraz prostolinijności prętów, 2) sprawdzenie stanu przepon przeciw skrętnych; w razie uchybień dokonać korekty, 3) przegląd połączeń śrubowych; w razie uchybień dokonać napraw i korekt, 4) przegląd konstrukcji metalowych wieży pod kontem występowania ognisk korozji, 5) usunięcie występujących ognisk korozji przez renowację powłoki antykorozyjnej masztu i wysięgników antenowych poprzez oczyszczenie do 2-go stopnia czystości i położenie powłoki antykorozyjnej, gruntowanie i malowanie wieży w pasy biało-czerwone, 6) sprawdzenie stanu drabiny włazowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 7) sprawdzenie stanu ciągłości zabezpieczeń pionowych, krawężników; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 8) sprawdzenie i poprawienie mocowania wysięgników i anten; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 9) sprawdzenie i poprawienie mocowania fiderów i przewodów koncentrycznych do anten; w razie uchybień dokonać korekty, 10) przegląd i konserwacja instalacji odgromowej oraz uziemiającej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 11) pomiar wartości rezystancji uziemienia wieży i anten; w przypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości dokonać naprawy, 12) sprawdzenie stanu blachy podłogowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 13) sprawdzenie stanu świateł przeszkodowych; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 14) wykonanie pomiaru pionowości wieży, 15) demontaż wskazanego systemu antenowego radiolinii (antena o aperturze 1,8 m) wraz z demontażem fidera (dla zadania nr 1-4), 16) wykonanie innych naprawy usterek lub wymiany innych uszkodzonych elementów w ramach zadeklarowanych kosztów usługi w złożonej ofercie pozwalających na dopuszczenie do użytkowania i eksploatacji obiektu, 17) złożenie książki obiektu budowlanego jak również wykonanie dokumentacji powykonawczej uprawniającej do użytkowania i eksploatacji obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa i konserwacja wieży kratowej w lokalizacji m. Warszawa - Wawelska 00-912 Warszawa ul. Żwirki Wigury 103 DSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności do przeprowadzenia w ramach przedmiotu zamówienia: 1) przegląd wieży połączony z makroskopowym badaniem połączeń w węzłach kraty (elementów spawanych) oraz prostolinijności prętów, 2) sprawdzenie stanu przepon przeciw skrętnych; w razie uchybień dokonać korekty, 3) przegląd połączeń śrubowych; w razie uchybień dokonać napraw i korekt, 4) przegląd konstrukcji metalowych wieży pod kontem występowania ognisk korozji, 5) usunięcie występujących ognisk korozji przez renowację powłoki antykorozyjnej masztu i wysięgników antenowych poprzez oczyszczenie do 2-go stopnia czystości i położenie powłoki antykorozyjnej, gruntowanie i malowanie wieży w pasy biało-czerwone, 6) sprawdzenie stanu drabiny włazowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 7) sprawdzenie stanu ciągłości zabezpieczeń pionowych, krawężników; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 8) sprawdzenie i poprawienie mocowania wysięgników i anten; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 9) sprawdzenie i poprawienie mocowania fiderów i przewodów koncentrycznych do anten; w razie uchybień dokonać korekty, 10) przegląd i konserwacja instalacji odgromowej oraz uziemiającej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 11) pomiar wartości rezystancji uziemienia wieży i anten; w przypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości dokonać naprawy, 12) sprawdzenie stanu blachy podłogowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 13) sprawdzenie stanu świateł przeszkodowych; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 14) wykonanie pomiaru pionowości wieży, 15) demontaż wskazanego systemu antenowego radiolinii (antena o aperturze 1,8 m) wraz z demontażem fidera (dla zadania nr 1-4), 16) wykonanie innych naprawy usterek lub wymiany innych uszkodzonych elementów w ramach zadeklarowanych kosztów usługi w złożonej ofercie pozwalających na dopuszczenie do użytkowania i eksploatacji obiektu, 17) złożenie książki obiektu budowlanego jak również wykonanie dokumentacji powykonawczej uprawniającej do użytkowania i eksploatacji obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa i konserwacja wieży kratowej w lokalizacji m. Warszawa - Pyry 01-485 ul. Leśna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności do przeprowadzenia w ramach przedmiotu zamówienia: 1) przegląd wieży połączony z makroskopowym badaniem połączeń w węzłach kraty (elementów spawanych) oraz prostolinijności prętów, 2) sprawdzenie stanu przepon przeciw skrętnych; w razie uchybień dokonać korekty, 3) przegląd połączeń śrubowych; w razie uchybień dokonać napraw i korekt, 4) przegląd konstrukcji metalowych wieży pod kontem występowania ognisk korozji, 5) usunięcie występujących ognisk korozji przez renowację powłoki antykorozyjnej masztu i wysięgników antenowych poprzez oczyszczenie do 2-go stopnia czystości i położenie powłoki antykorozyjnej, gruntowanie i malowanie wieży w pasy biało-czerwone, 6) sprawdzenie stanu drabiny włazowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 7) sprawdzenie stanu ciągłości zabezpieczeń pionowych, krawężników; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 8) sprawdzenie i poprawienie mocowania wysięgników i anten; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 9) sprawdzenie i poprawienie mocowania fiderów i przewodów koncentrycznych do anten; w razie uchybień dokonać korekty, 10) przegląd i konserwacja instalacji odgromowej oraz uziemiającej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 11) pomiar wartości rezystancji uziemienia wieży i anten; w przypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości dokonać naprawy, 12) sprawdzenie stanu blachy podłogowej; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 13) sprawdzenie stanu świateł przeszkodowych; w razie uszkodzeń dokonać naprawy, 14) wykonanie pomiaru pionowości wieży, 15) demontaż wskazanego systemu antenowego radiolinii (antena o aperturze 1,8 m) wraz z demontażem fidera (dla zadania nr 1-4), 16) wykonanie innych naprawy usterek lub wymiany innych uszkodzonych elementów w ramach zadeklarowanych kosztów usługi w złożonej ofercie pozwalających na dopuszczenie do użytkowania i eksploatacji obiektu, 17) złożenie książki obiektu budowlanego jak również wykonanie dokumentacji powykonawczej uprawniającej do użytkowania i eksploatacji obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.