Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Kamień Pomorski: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 27779 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski , Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 091 3825028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kamienpomorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości wg formularza cenowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, w terminach wskazanych w projekcie umowy. Zadanie Wykonawcy obejmuje sporządzenie wycen dla n/w nieruchomości: 1. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej a) za jedną nieruchomość b) od 2 do 5 nieruchomości w kompleksie c) od 6 do 10 nieruchomości w kompleksie d) powyżej 10 nieruchomości w kompleksie 2. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym: a) bez budynków gospodarczych b) z budynkami gospodarczymi 3. Wycena lokalu wyodrębnionego a) za jeden lokal b) za 2 i powyżej 2 lokali w budynku 4. Opracowanie dokumentacji niezbędnej do oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu (w szczególności rzut kondygnacji budynku i rzut lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi) oraz wycena lokalu planowanego do wyodrębnienia a) za jeden lokal b) od 2 do 5 lokali w budynku c) powyżej 5 lokali w budynku 5. Wycena wartości rynkowej nieruchomości na potrzeby zobowiązań podatkowych 6. Wycena wartości poniesionych nakładów na nieruchomości 7. Wycena wartości budynków i innych urządzeń dla ustalenia wynagrodzenia zgodnie z art. 33 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami 8. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami, obiektami budowlanymi (usługowymi, handlowymi, przemysłowymi, garażami) 9. Wycena lokalu użytkowego lub boksu garażowego wraz z udziałem w gruncie 10. Wycena nieruchomości dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu lub aktualizacji opłat z tego tytułu 11. Wycena nieruchomości gruntowej dla potrzeb aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste 12. Wycena nieruchomości gruntowej dla potrzeb sprzedaży w trybie art. 32 ustawy o gospodarce nieruchomościami lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości 13. Wycena nieruchomości gruntowej jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego 14. Wycena wartości rynkowej gruntów przeznaczonych lub zajętych pod drogi publiczne 15. Wyceny dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich na podstawie art. 98a ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami cenę należy podać za jedną nieruchomość podzieloną: a) do 5 działek b) od 6 do 10 działek c) od 11 do 15 działek d) od 16 do 25 działek e) powyżej 25 działek 16. Wycena nasadzeń ogrodniczych i elementów urządzenia terenu dla potrzeb ustalenia odszkodowania 17. Inwentaryzacja budynków(rzuty lokali i części wspólnych muszą być potwierdzone odpowiednio przez użytkowników, zarządcę, wspólnotę mieszkaniową) a) do 7 lokali b) od 8 do 20 lokali c) powyżej 20 lokali 18. Wycena nieruchomości przeznaczonych na cele rolne lub leśne 19. Określenie wartości służebności gruntowej 20. Określenie wartości służebności przesyłu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zakresie Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadanymi w trybie przepisów ujętych w Dziale V Rozdział IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym zakresie Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty (załącznik nr 1), Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie (załącznik nr 6), W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





