Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Zamość: Dostawa artykułów spożywczych i pieczarek
Numer ogłoszenia: 277776 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Zamościu , ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6380070, faks 0-84 6395047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych i pieczarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych i pieczarek. Część I: 1. Cukier - 8000 kg, 2. Makaron świderki - 7000 kg, 3. Makaron nitki - 3500 kg, 4. Kawa zbożowa - 650 kg, 5. Herbata granulowana - 350 kg, 6. Ocet - 250 l, 7. Ketchup łagodny - 600 kg, 8. Musztarda - 600 kg, 9. Sól spożywcza - 1500 kg, 10. Przyprawa do zup w płynie - 1500 l, 11. Przyprawa warzywna - 1500 kg , 12. Rosół z kury (kostka) - 500 kg, 13. Bulion jarzynowy w proszku - 150 kg, 14. Sos biały w proszku - 200 kg, 15. Sos węgierski w proszku - 200 kg, 16. Fasola biała łuskana - 2200 kg, 17. Groch łuskany - 1000 kg, 18. Woda mineralna niegazowana (butelka 0,5 l) - 1300 l, 19. Kostka sojowa - 1000 kg, 20. Kotlet sojowy - 650 kg, 21. Koncentrat pomidorowy 30% - 4800 kg, 22. Chrzan tarty (słoik) - 300 kg. Część II: 1. Mąka pszenna - 2500 kg, 2. Kasza gryczana - 1500 kg, 3. Kasza jęczmienna drobna - 2600 kg, 4. Kasza manna - 1500 kg, 5. Ryż - 5000 kg, 6. Płatki owsiane - 700 kg. Część III: 1. Margaryna do smarowania pieczywa (kostka) 250g - 11000 kg, 2. Olej roślinny - 1000 l. Część IV: 1. Koper suszony, opakowanie do 1 kg - 30 kg, 2. Liść laurowy suszony, opakowanie do 1 kg - 30 kg, 3. Natka pietruszki suszona, opakowanie do 1 kg - 40 kg, 4. Pieprz ziołowy mielony, opakowanie do 1 kg - 60 kg, 5. Pieprz czarny mielony, opakowanie do 1 kg - 60 kg, 6. Ziele angielskie suszone, opakowanie do 1 kg - 30 kg, 7. Papryka ostra mielona, opakowanie do 1 kg - 15 kg, 8. Papryka łagodna mielona, opakowanie do 1 kg - 15 kg, 9. Majeranek mielona, opakowanie do 1 kg - 30 kg, 10. Czosnek granulowany, opakowanie do 1 kg - 20 kg. Część V: 1. Marmolada wieloowocowa - 3000 kg, 2. Dżem wiśniowy - 2000 kg, 3. Dżem truskawkowy - 2000 kg, 4. Dżem z czarnej porzeczki - 2000 kg. Część VI: 1. Pieczarka świeża - 4000 kg, - czysta, wolna od szkodników, obcego zapachu, pozbawiona ciał obcych. Nie dopuszcza się produktów nadgniłych, albo o jakości obniżonej w stopniu powodującym niezdatność do spożycia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00 - Cukier biały 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.86.10.00 - Kawa 15.86.30.00 - Herbata 15.87.11.20 - 15.87.11.20 15.87.12.30 - Ketchup 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.24.00 - Sól 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.89.15.00 - Buliony 01.12.12.60 - 01.12.12.60 01.12.12.13 - 01.12.12.13 01.12.12.20 - 01.12.12.20 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.11.10 - Przetworzone warzywa korzeniowe 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.43.11.00 - Margaryna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o danych wykonawcy - załącznik nr 2. 3. Zatwierdzony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. 3. Ceny poszczególnych artykułów zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Odbiorca zapłaci Dostawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karne w Zamościu,
ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karne w Zamościu /sekretariat/ ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej 2 w miejscowości Wola Uhruska.
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji "UTB" będących na ewidencji 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - nabiał, produkty suche i pieczywo, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





