eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/28/2010 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Opole: P/28/2010 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 277768 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/28/2010 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz odnowień licencji antywirusowych posiadanych przez Zamawiającego i ich aktualizacji spełniającego wymagania, założenia jakościowe i techniczne wg. poniższego opisu szczegółowego oraz w ilościach i parametrach określonych w załączniku Nr 1A i 1B do SIWZ. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie zostało podzielone na 3 pakiety. Zamawiający wymaga, by czas naprawy był nie dłuższy niż podany w opisie dla każdego sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy !!! Gwarancje. Zamawiający wymaga przy dostawie sprzętu dostarczenia karty gwarancyjnej. W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią umowy pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy. Uaktualnienia licencji należy dokonać do najnowszego produktu występującego na rynku w dacie dostawy, okres odnowienia 1 rok..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 48.21.00.00-2, 48.76.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; np ISO 9001 lub równoważną (dotyczy sprzętu z pakietu I). - Deklaracja zgodności CE (dotyczy sprzętu z pakietu I).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (art. 144 ust. 1 Ustawy): 2.1. Wykaz możliwych zmian - ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany ww czynnika cenotwórczego; - może nastąpić zmiana modelu, typu, serii, nazwy, wersji podczas dostawy urządzenia, produktu, oprogramowania na wyższy w stosunku do zaoferowanego, ulepszony, zmodyfikowany, udoskonalony, bardziej aktualny model, typ, serię, nazwę, wersję urządzenia, produktu, oprogramowania w przypadku, gdy wprowadzony on zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę, Producenta produktu po dacie złożenia ofert i będzie on posiadał wszystkie cechy, funkcjonalności parametry zaoferowanego produktu, a także będzie posiadał lepsze cechy, a Zamawiający wyrazi zgodę na taką zmianę; - może nastąpić zmiana modelu, typu, serii, nazwy, wersji podczas dostawy urządzenia, produktu, oprogramowania na wyższy w stosunku do zaoferowanego, ulepszony, zmodyfikowany, udoskonalony, bardziej aktualny model, typ, serię, nazwę, wersję urządzenia, produktu, oprogramowania w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na docelowe zastąpienie brakującego produktu nowszym modelem zamiennego produktu. 2.2. Określenie warunków dokonywania ww zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem. Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 - Sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz odnowień licencji antywirusowych posiadanych przez Zamawiającego i ich aktualizacji spełniającego wymagania, założenia jakościowe i techniczne wg. poniższego opisu szczegółowego oraz w ilościach i parametrach określonych w załączniku Nr 1A i 1B do SIWZ. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie zostało podzielone na 3 pakiety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 48.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - Odnowienie oprogramowania Antywirusowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz odnowień licencji antywirusowych posiadanych przez Zamawiającego i ich aktualizacji spełniającego wymagania, założenia jakościowe i techniczne wg. poniższego opisu szczegółowego oraz w ilościach i parametrach określonych w załączniku Nr 1A i 1B do SIWZ. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie zostało podzielone na 3 pakiety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3 - Odnowienie oprogramowania PCinfo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz odnowień licencji antywirusowych posiadanych przez Zamawiającego i ich aktualizacji spełniającego wymagania, założenia jakościowe i techniczne wg. poniższego opisu szczegółowego oraz w ilościach i parametrach określonych w załączniku Nr 1A i 1B do SIWZ. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie zostało podzielone na 3 pakiety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.