Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Gdańsk: Wymiana szyb w ściankach i drzwiach oddzielenia p.poż. w Inspektoracie ZUS
w Gdyni ul. Władysława IV 24
Numer ogłoszenia: 277728 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, faks 058 3018459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana szyb w ściankach i drzwiach oddzielenia p.poż. w Inspektoracie ZUS w Gdyni ul. Władysława IV 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa i montaż szyb (tafli szklanych) ognioodpornych w istniejących ściankach i drzwiach (przegrodach) oddzielenia pożarowego w systemie VA FIRE, zgodnych z Aprobatą Techniczną AT-15-2915/98 w budynku Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż szyb (tafli szklanych) polegającą na wymianie szyb ognioodpornych o odporności ogniowej EI-60 na takie same w ściankach (przegrodach) oddzielenia p.poż. oraz w drzwiach, na szyby (tafle szklane) o odporności ogniowej EI-30, wraz z uszczelkami i listwami dociskowymi (mocującymi) oddzielenia (przegrody) p.poż. klatki schodowej na sześciu kondygnacjach w systemie VA FIRE zgodnie z Aprobatą Techniczną Instytutu Techniki Budowlanej nr AT-15-2913/98 w budynku Inspektoratu ZUS w Gdyni, przy ul. Władysława IV 24. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 3.500,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy wraz z montażem ścianek oddzielenia p.poż. w klasie odporności co najmniej EI-60 o powierzchni minimum 70m2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych dostaw wraz z montażem ścianek oddzielenia p.poż., łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te wraz z montażem zostały wykonane należycie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku,
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/11/2009/OZ.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Inwentaryzacja dendrologiczna na terenach Gminy Miasta Gdańska -3 zadania
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- Naprawa awaryjna w Domu Studenckim nr 4 polegająca na wymianie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) z utylizacją demontowanych czujek jonizacyjnych
- Dostawa licencji dla 72 serwerów systemu FUDO Enterprise na okres 5 lat.
- Świadczenie usług informatycznych i projektowych w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokali mieszkalnych będących własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów (11 pustostanów)
- "Budowa wielopoziomowego parkingu Park&Ride przy ul. Kolejowej w Miechowie" w ramach programu "Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu p&r przy stacji kolejowej miechów"
- Wymiana kompletu drzwi wejściowych [...] na drzwi automatyczne przesuwne, [...] montaż kurtyn powietrznych, remont [...] przedsionków [...] do budynku Biblioteki UW przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
więcej: Roboty szklarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.