eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWymiana szyb w ściankach i drzwiach oddzielenia p.poż. w Inspektoracie ZUS w Gdyni ul. Władysława IV 24



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Gdańsk: Wymiana szyb w ściankach i drzwiach oddzielenia p.poż. w Inspektoracie ZUS w Gdyni ul. Władysława IV 24
Numer ogłoszenia: 277728 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, faks 058 3018459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana szyb w ściankach i drzwiach oddzielenia p.poż. w Inspektoracie ZUS w Gdyni ul. Władysława IV 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa i montaż szyb (tafli szklanych) ognioodpornych w istniejących ściankach i drzwiach (przegrodach) oddzielenia pożarowego w systemie VA FIRE, zgodnych z Aprobatą Techniczną AT-15-2915/98 w budynku Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż szyb (tafli szklanych) polegającą na wymianie szyb ognioodpornych o odporności ogniowej EI-60 na takie same w ściankach (przegrodach) oddzielenia p.poż. oraz w drzwiach, na szyby (tafle szklane) o odporności ogniowej EI-30, wraz z uszczelkami i listwami dociskowymi (mocującymi) oddzielenia (przegrody) p.poż. klatki schodowej na sześciu kondygnacjach w systemie VA FIRE zgodnie z Aprobatą Techniczną Instytutu Techniki Budowlanej nr AT-15-2913/98 w budynku Inspektoratu ZUS w Gdyni, przy ul. Władysława IV 24. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 3.500,00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy wraz z montażem ścianek oddzielenia p.poż. w klasie odporności co najmniej EI-60 o powierzchni minimum 70m2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych dostaw wraz z montażem ścianek oddzielenia p.poż., łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te wraz z montażem zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/11/2009/OZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.